Warto myslec o przyszlosci

Data: 2011-02-21 22:25:51
Autor: sfrustrowany internauta
Warto myslec o przyszlosci
....spędzisz w niej resztę życia. Kto jest autorem tego motta? W reklamie Noble nie zdążyłem przeczytać.

Data: 2011-02-21 22:46:02
Autor: MarekZ
Warto myslec o przyszlosci
Użytkownik "sfrustrowany internauta" <frustracja@internet.org> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ijul97$69v$1@usenet.news.interia.pl...
...spędzisz w niej resztę życia. Kto jest autorem tego motta? W reklamie Noble nie zdążyłem przeczytać.

Na reklamę nie zwróciłem uwagi, ale zapewne chodzi o Charlesa Ketteringa: My interest is in the future because I am going to spend the rest of my life there.

Data: 2011-02-22 23:53:40
Autor: sfrustrowany internauta
Warto myslec o przyszlosci

Użytkownik "MarekZ" <brak@adresu.w.pl> napisał w wiadomości news:ijul9d$peh$1srv.cyf-kr.edu.pl...
[...]

Dzięki, o to chodziło. W tej formie co podali w reklamie, nie mogłem znaleźć tego hasła przez google.

Warto myslec o przyszlosci