Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Warto posłuchać. Relacja ze spotkania w sprawie katastrofy pod Smoleńskiem z posłem Antonim Macierewiczem w Hybrydach

Warto posłuchać. Relacja ze spotkania w sprawie katastrofy pod Smoleńskiem z posłem Antonim Macierewiczem w Hybrydach

Data: 2010-10-21 10:23:32
Autor: Antenka
Warto posłuchać. Relacja ze spotkania w sprawie katastrofy pod Smoleńskiem z posłem Antonim Macierewiczem w Hybrydach
Jak zwykle rzeczowy i dociekliwy ;-) :

http://niezalezna.pl/artykul/antoni_macierewicz_w_hybrydach/40333/1

Antenka

Warto posłuchać. Relacja ze spotkania w sprawie katastrofy pod Smoleńskiem z posłem Antonim Macierewiczem w Hybrydach