Warto przeplacac? Dwa mostki do wyboru

Data: 2015-06-08 19:24:44
Autor: atm
Warto przeplacac? Dwa mostki do wyboru
Rower niemal skompletowany, niedlugo bede jeszcze musial dobrac mostek i tutaj pojawia sie dylemat czy warto placic 2x wiecej za teoretycznie te same parametry:

PRO PLT 125g 129zl (zaleznie od aukcji) http://allegro.pl/mostek-kierownicy-pro-plt-31-8-x-120-mm-i5351183761.html

Ritchey WCS 121g 247zl http://allegro.pl/ritchey-mostek-wcs-c220-84-6st-110-31-8mm-blatte-i5317081637.html

Dlugosci, procenty to raczej cecha niz zaleta/wada. Czy Ritchey ma jakies super wlasciwosci poza +20 za logo? ;]

Data: 2015-06-08 11:01:15
Autor: rzymo
W dniu poniedziałek, 8 czerwca 2015 19:24:48 UTC+2 użytkownik atm napisał:
Czy Ritchey ma jakies super wlasciwosci poza +20 za logo? ;]

Nie, nie ma.
Zdecydowanie nie warto.

Data: 2015-06-08 12:02:18
Autor: Ignac
Warto przeplacac? Dwa mostki do wyboru
W dniu poniedziałek, 8 czerwca 2015 19:24:48 UTC+2 użytkownik atm napisał:

Rower niemal skompletowany

Na jakiej ramie?

Data: 2015-06-08 21:11:20
Autor: atm
On 2015-06-08 21:02, Ignac wrote:
W dniu poniedziałek, 8 czerwca 2015 19:24:48 UTC+2 użytkownik atm napisał:

Rower niemal skompletowany

Na jakiej ramie?

Kona Kahuna, alu. Nic szczegolnego.

Data: 2015-06-08 20:12:25
Autor: Prot Ogenes
On 2015-06-08 19:24, atm wrote:
[...]

Biorąc pod uwagę stosunek cen bez przesyłek będziesz miał 1,915 raza dłuższe wzwody.

pozdr
Prot

Data: 2015-06-08 23:27:16
Autor: atm
On 2015-06-08 23:21, qrt wrote:
[...]

Dla mnie sprawa jest oczywista, ale ja jestem profanem; moze nie zauwazam tego znakomitego ukladu atomow nad ktorym Ritche siedzal po nocach ;]

Data: 2015-06-08 15:32:40
Autor: Ignac
On 2015-06-08 23:21, qrt wrote:

> a jak myślisz? :)

Dla mnie sprawa jest oczywista, ale ja jestem profanem; moze nie zauwazam tego znakomitego ukladu atomow nad ktorym Ritche siedzal po nocach ;]

Nie siedział, ale ceną sugeruje, że tak.
A marketing Richea słusznie dedukuje, że znajdą się na taki towar ortodoksi.

Data: 2015-06-09 01:29:55
Autor: Rowerex
On 2015-06-08 23:21, qrt wrote:

> a jak myślisz? :)

Dla mnie sprawa jest oczywista, ale ja jestem profanem; moze nie zauwazam tego znakomitego ukladu atomow nad ktorym Ritche siedzal po nocach ;]

Opiszę "cenę postępu", może nie dotyczy ona mostka C220, ale dotyczy C260 - otóż mostek C260 bez przedniej "klapki" obejmuje kierownicę przez 260 stopni, co oznacza, że nie da się go zamontować w normalny sposób - trzeba zacząć od części kierownicy, gdzie średnica się zmniejsza , ale np. gdy ktoś ma wąską kierownicę szosową, grubą owijkę nawiniętą tak, że niemal zachodzi na cześć kierownicy gdzie jest już średnica 31,8mm, to bez odwinięcia owijki mostka nie zamontuje...

W moim góralu być może bym go nie zamontował bez zdejmowania manetek i klamek hamulca - mam wszystko przesunięte w stronę mostka, najbliżej środka są manetki, których obejmy musiałem wypiłować, bo zachodziły już na "zgrubienie" kierownicy.

Pozdr-
-Rowerex

Warto przeplacac? Dwa mostki do wyboru