Data: 2015-06-08 23:21:23 | |
Autor: qrt | |
Warto przeplacac? Dwa mostki do wyboru | |
Dnia Mon, 08 Jun 2015 19:24:44 +0200, atm napisał(a):
Rower niemal skompletowany, niedlugo bede jeszcze musial dobrac mostek i tutaj pojawia sie dylemat czy warto placic 2x wiecej za teoretycznie te same parametry: a jak myślisz? :) |
|
Data: 2015-06-08 23:27:16 | |
Autor: atm | |
Warto przeplacac? Dwa mostki do wyboru | |
On 2015-06-08 23:21, qrt wrote:
Dnia Mon, 08 Jun 2015 19:24:44 +0200, atm napisał(a): Dla mnie sprawa jest oczywista, ale ja jestem profanem; moze nie zauwazam tego znakomitego ukladu atomow nad ktorym Ritche siedzal po nocach ;] |
|
Data: 2015-06-08 15:32:40 | |
Autor: Ignac | |
Warto przeplacac? Dwa mostki do wyboru | |
W dniu poniedziałek, 8 czerwca 2015 23:27:19 UTC+2 użytkownik atm napisał:
On 2015-06-08 23:21, qrt wrote: > a jak myślisz? :) Nie siedział, ale ceną sugeruje, że tak. A marketing Richea słusznie dedukuje, że znajdą się na taki towar ortodoksi. |
|
Data: 2015-06-09 01:29:55 | |
Autor: Rowerex | |
Warto przeplacac? Dwa mostki do wyboru | |
W dniu poniedziałek, 8 czerwca 2015 23:27:19 UTC+2 użytkownik atm napisał:
On 2015-06-08 23:21, qrt wrote: Opiszę "cenę postępu", może nie dotyczy ona mostka C220, ale dotyczy C260 - otóż mostek C260 bez przedniej "klapki" obejmuje kierownicę przez 260 stopni, co oznacza, że nie da się go zamontować w normalny sposób - trzeba zacząć od części kierownicy, gdzie średnica się zmniejsza , ale np. gdy ktoś ma wąską kierownicę szosową, grubą owijkę nawiniętą tak, że niemal zachodzi na cześć kierownicy gdzie jest już średnica 31,8mm, to bez odwinięcia owijki mostka nie zamontuje... W moim góralu być może bym go nie zamontował bez zdejmowania manetek i klamek hamulca - mam wszystko przesunięte w stronę mostka, najbliżej środka są manetki, których obejmy musiałem wypiłować, bo zachodziły już na "zgrubienie" kierownicy. Pozdr- -Rowerex |