Warto przypomniec co mowil Lepper w Sejmie w 2001 r.

Data: 2011-08-05 19:51:52
Autor: obserwator
Warto przypomniec co mowil Lepper w Sejmie w 2001 r.
Data: 2011-08-05 22:13:18
Autor: boukun
Warto przypomniec co mowil Lepper w Sejmie w 2001 r.

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j1hhko$17l$1inews.gazeta.pl...

http://www.youtube.com/watch?v=dQD3Fqkf4LE

Zamknij pysk teraz!

boukun

Data: 2011-08-05 20:21:15
Autor: obserwator
Warto przypomniec co mowil Lepper w Sejmie w 2001 r.

Zamknij pysk teraz!

chamski kacapie spadaj. To co mowil, nie ma zadnego zwiazku z tym co ty na tej
grupie pierdzielisz. Nie przykleja sie teraz do tego watku, bo nic nie rozumiesz do czego chcialem
w ten sposob zainspirowac ludzi ROZUMNYCH i MYSLACYCH.

Ty do  ich na pewno nie nalezysz.
Prymityw i glupek jestes, ot co.

Data: 2011-08-05 20:25:56
Autor: obserwator
Gluptaku kacapski, kolejny raz udawadniasz , ze nawet nie

chcialo ci sie przesluchac nagrania> A tam jak bys wyczytal informacje od
ktorego momentu sluzby mowia ustami Leppera.

W nagraniu ten moment jest wskazany.

Pisalem juz, wracaj do rzezni ruskiej. Tam twoje miejsce, tepaku.

Data: 2011-08-05 22:30:42
Autor: boukun

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:j1hjbr$6ti$1inews.gazeta.pl...

[...]

Opluwałeś z innymi pana Andrzeja i stul pysk w tej tragicznej chwili...

boukun

Data: 2011-08-05 20:37:26
Autor: obserwator
Warto przypomniec co mowil Lepper w Sejmie w 2001 r.

Opluwałeś z innymi pana Andrzeja i stul pysk w tej tragicznej chwili...

pisalem prawde o tym kto przejal Leppera. Opluwasz ty Kaczynskiego, bos glupi
kacapski pustak. Twoja zdeformowana morda mongola, swiadczy o twoim rownie
zdeformowanym mozgu, mendo z rzezni.

Data: 2011-08-05 23:03:13
Autor: boukun

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:j1hka5$9th$1inews.gazeta.pl...

[...]

Zainteresuj się lepiej półmózgu, kto przejął Kaczyńskiego... Gdyby nie Kiszczak, nie byłoby Kaczyńskiego. Logiczne, układ okrągłego stołu rządzi...

Szmato sprzedajna...

boukun

Data: 2011-08-05 21:15:27
Autor: obserwator
Warto przypomniec co mowil Lepper w Sejmie w 2001 r.
boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a): (ciach brednie pozytecznego idioty kacapskiego).
 nie ublizaj mi Niedzwiedzki. Bo mozesz miec problemy.

Data: 2011-08-05 23:17:35
Autor: Grzegorz Z.
obserwator napisał:

boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a): (ciach brednie pozytecznego idioty kacapskiego).
 nie ublizaj mi Niedzwiedzki. Bo mozesz miec problemy.

Za "mendę w rzeźni" będzie miał problemy?

--
http://www.youtube.com/watch?v=aM0J81HJTmE

Data: 2011-08-05 21:24:59
Autor: obserwator
Grzegorz Z. <jacksparrow@noname.com> napisał(a):
obserwator napisał:

> boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a): > > (ciach brednie pozytecznego idioty kacapskiego).
>  > nie ublizaj mi Niedzwiedzki. Bo mozesz miec problemy.

Za "mendę w rzeźni" będzie miał problemy?

adwokat pozytecznego idioty kacapskiego sie pojawil? Zajmij sie pedalami, to
twoja pasja.

Data: 2011-08-05 23:29:56
Autor: Grzegorz Z.

obserwator napisał:

[...]

Musisz pić i jechać - pij Pepsi.

--
http://www.youtube.com/watch?v=aM0J81HJTmE

Data: 2011-08-05 21:37:45
Autor: obserwator
Warto przypomniec co mowil Lepper w Sejmie w 2001 r.
Grzegorz Z. <jacksparrow@noname.com> napisał(a):
Musisz pić i jechać - pij Pepsi.

czy ja ciebie prosze o jakas porade? Nie badz nachalny.
Pisales cos o IQ. Gdybys mial na jakims poziomie, to bys az tak durnowato nie
podkladal na tej grupie, jak zwykly idiota, broniac innych pozytecznych idiotow.

Zalosny jestes facet.

Data: 2011-08-05 23:46:39
Autor: Grzegorz Z.
obserwator napisał:

Grzegorz Z. <jacksparrow@noname.com> napisał(a):
Musisz pić i jechać - pij Pepsi.

czy ja ciebie prosze o jakas porade? Nie badz nachalny.
Pisales cos o IQ.

O Q1 a nie o IQ, chlejo.

--
http://www.youtube.com/watch?v=aM0J81HJTmE

Data: 2011-08-05 23:46:46
Autor: Lorn
Warto przypomniec co mowil Lepper w Sejmie w 2001 r.
W dniu 2011-08-05 23:37,  obserwator pisze:
Zalosny jestes facet.

Żebyś tylko był świadom swojej żałosności ;-)

Data: 2011-08-05 21:53:13
Autor: obserwator
A cos na temat nagrania napisac potraficie
...bezmyslni wielbiciele Tuska i SLD?

O pedalach i KK, rozprawiac i pluc calymi dniami na opozycje jak tepe matoly
potraficie. A cos wiecej umiecie?

Kim wy wlasciwie jestescie, ludzkie smiecie?

Data: 2011-08-05 23:56:49
Autor: Lorn
W dniu 2011-08-05 23:53,  obserwator pisze:

O pedalach i KK, rozprawiac i pluc calymi dniami na opozycje jak tepe matoly
potraficie. A cos wiecej umiecie?

Popierdoliło cię? Kiedy ja pisałem o pedałach i KK? :>

Kim wy wlasciwie jestescie, ludzkie smiecie?

Jacy my!? Czegoś sie posrańcu naćpał?

Data: 2011-08-05 22:07:09
Autor: obserwator
Warto przypomniec co mowil Lepper w Sejmie w 2001 r.
Lorn <ateagina@poczta.fm> napisał(a): (ciach beczenie idioty)

napisz cos na temat nagrania. Udowodnij, ze potrafisz myslec jak czlowiek, a
nie jak baran.

Data: 2011-08-06 00:20:22
Autor: Lorn
W dniu 2011-08-06 00:07,  obserwator pisze:
Lorn<ateagina@poczta.fm>  napisał(a):
(ciach beczenie idioty)

Tłumacząc z PiS`owskiego na zrozumiały bełkot: Brak argumentów :)

napisz cos na temat nagrania. Udowodnij, ze potrafisz myslec jak czlowiek, a
nie jak baran.

Gdybyś ośle zauważył, ustosunkowałem swoją wypowiedź do twoich bredni... :)

Data: 2011-08-05 22:26:21
Autor: obserwator
Warto przypomniec co mowil Lepper w Sejmie w 2001 r.
Lorn <ateagina@poczta.fm> napisał(a): (ciach nadal belkot)

wyzwiska nie zastapia umiejetnosci argumentowania i logicznego myslenia.

Bozia niestety poskapila ci rozumu i inteligencji.

Data: 2011-08-06 00:32:20
Autor: Lorn
W dniu 2011-08-06 00:26,  obserwator pisze:
Lorn<ateagina@poczta.fm>  napisał(a):
(ciach nadal belkot)

Nadal brak argumentów :>

wyzwiska nie zastapia umiejetnosci argumentowania i logicznego myslenia.

Mimo twoich wyzwisk argumenty płyną... :>

Bozia niestety poskapila ci rozumu i inteligencji.

Zacytuję: "wyzwiska nie zastapia umiejetnosci argumentowania i logicznego myslenia." Bozia musiała mieć wolne tworząc takiego cynika jak ty :>

Data: 2011-08-06 02:56:39
Autor: stevep
Dnia 05-08-2011 o 23:56:49 Lorn <ateagina@poczta.fm> napisał(a):

[...]

Sądząc po plugawym języku- psiego gówna.

--
stevep

Data: 2011-08-06 01:03:10
Autor: obserwator
Warto przypomniec co mowil Lepper w Sejmie w 2001 r.
stevep <stevep011@tkdami.net> napisał(a): Sądząc po plugawym języku- psiego gówna.

coz za samokrytyka, kacapie z gowna.

Data: 2011-08-06 03:16:31
Autor: stevep
Dnia 06-08-2011 o 03:03:10  obserwator  <fajny.d.arzbor@gazeta.skasuj-to.pl> napisał(a):

stevep <stevep011@tkdami.net> napisał(a):

Sądząc po plugawym języku- psiego gówna.

coz za samokrytyka, kacapie z gowna.

Twoje idiotyczne wypociny wynikają ze spożywania psiego gówna.

--
stevep

Data: 2011-08-06 01:25:42
Autor: obserwator

<fajny.d.arzbor@gazeta.skasuj-to.pl> napisa=B3(a):

> stevep <stevep011@tkdami.net> napisa=B3(a):
>
> S=B1dz=B1c po plugawym j=EAzyku- psiego g=F3wna.

> coz za samokrytyka, kacapie z gowna.

Twoje idiotyczne wypociny wynikają ze spożywania psiego gówna.

kundelskie gowno to ty zresz codziennie, a nie ja, chory kacapku.

Data: 2011-08-06 09:27:44
Autor: stevep
Dnia 06-08-2011 o 03:25:42 obserwator   <fajny.d.arzbor@gazeta.skasuj-to.pl> napisał(a):

> [...]

Twoje idiotyczne wypociny wynikają ze spożywania psiego gówna.

kundelskie gowno to ty zresz codziennie, a nie ja, chory kacapku.

Żryj, żryj dalej i rzygaj.

--
stevep

Data: 2011-08-05 23:39:17
Autor: boukun

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:j1hmhf$h26$1inews.gazeta.pl...

(ciach brednie pozytecznego idioty kacapskiego).

nie ublizaj mi Niedzwiedzki. Bo mozesz miec problemy.

Spierdalaj przygłupie i njie strasz, bo się zesrasz. I nie przekręcaj mojego nazwiska...

boukun

Data: 2011-08-05 21:47:11
Autor: obserwator
Warto przypomniec co mowil Lepper w Sejmie w 2001 r.
Spierdalaj przygłupie i njie strasz, bo się zesrasz. I nie przekręcaj mojego nazwiska...

no to uwazaj.

Data: 2011-08-06 02:55:19
Autor: stevep
Dnia 05-08-2011 o 23:15:27  obserwator  <fajny.d.arzbor@gazeta.skasuj-to.pl> napisał(a):

(ciach brednie pozytecznego idioty kacapskiego).
nie ublizaj mi Niedzwiedzki. Bo mozesz miec problemy.

Ocho, groźba karalna.

--
stevep

Data: 2011-08-06 01:23:45
Autor: obserwator
Warto przypomniec co mowil Lepper w Sejmie w 2001 r.
stevep <stevep011@tkdami.net> napisał(a): Ocho, groźba karalna.
******************************

taaa...? niemozliwe to w/g twojego anormalnego prawa, tak oceniasz, kacapku?

Data: 2011-08-06 09:29:38
Autor: stevep
Dnia 06-08-2011 o 03:23:45  obserwator  <fajny.d.arzbor@gazeta.skasuj-to.pl> napisał(a):

stevep <stevep011@tkdami.net> napisał(a):

Ocho, groźba karalna.
******************************

taaa...? niemozliwe to w/g twojego anormalnego prawa, tak oceniasz,  kacapku?

Na wszelki wypadek wykasowałeś psycholu.

--
stevep

Data: 2011-08-06 02:54:46
Autor: stevep
Dnia 05-08-2011 o 22:37:26  obserwator  <fajny.d.arzbor@gazeta.skasuj-to.pl> napisał(a):

[...]

Jakie to miłe, to taka burza bezmózgów.

--
stevep

Warto przypomniec co mowil Lepper w Sejmie w 2001 r.