Warto rozmawia膰 prewencyjnie zdj臋ty z ek ran贸w

Data: 2011-08-23 23:52:05
Autor: u2
Warto rozmawia膰 prewencyjnie zdj臋ty z ek ran贸w
... wi臋c nie rozumiem tego p臋du platfus贸w do publicznych rozm贸w z PiSem :)

Pewnie boj膮 si臋 rozliczenia ich rz膮d贸w przez wyborc贸w.

http://wzzw.wordpress.com/2011/08/23/nie-rozmawiac/

Mam szczer膮 nadziej臋, 偶e Jaros艂aw Kaczy艅ski nigdy nie zgodzi si臋 na
telewizyjn膮 debat臋 z Donaldem Tuskiem.

Z trzech, podstawowych powod贸w:

1.
Tego rodzaju debaty nie maj膮 偶adnego znaczenia informacyjnego i nie
s艂u偶膮 poznaniu my艣li dyskutant贸w. Ich ko艅cowe przes艂anie zale偶ne jest
wy艂膮cznie od ocen dokonywanych przez funkcyjne media. Cokolwiek zatem
powie Kaczy艅ski i jakkolwiek skompromituje si臋 Tusk, o艣rodki propagandy
okrzykn膮 zwyci臋zc膮 polityka PO. Znaj膮c uk艂ad si艂 i rol臋 dzisiejszych
medi贸w 鈥 nie ma co do tego najmniejszych w膮tpliwo艣ci.
Prezes PiS-u musi mie膰 w pami臋ci swoj膮 debat臋 z Bronis艂awem Komorowskim,
z czasu kampanii prezydenckiej. Mimo, i偶 operuj膮c faktami i rzeczowymi
argumentami rozgromi艂 w贸wczas prymitywnego rozm贸wc臋, zostawiaj膮c go z
pust膮 szklank膮 i z pust膮 g艂ow膮 鈥 Polakom zafundowano dwudniowy spektakl
propagandowy, w kt贸rym pracownicy medi贸w prze艣cigali si臋 w zapewnieniach
o wygranej Komorowskiego. Ilustracj膮 tej hucpy by艂 cho膰by sonda偶
telefoniczny GfK przeprowadzony natychmiast na zlecenie
鈥濺zeczpospolitej鈥, w kt贸rym zwyci臋zc膮 debaty okrzykni臋to marsza艂ka
Sejmu. R贸wnie偶 na Salonie 24 byli艣my 艣wiadkami propagandowej kampanii
鈥瀋zerwonych鈥 bloger贸w, przekuwaj膮cych w sukces druzgoc膮c膮 kl臋sk臋
Komorowskiego. Pora zatem przyj膮膰, 偶e ka偶dy, nawet najbardziej udany
wyst臋p telewizyjny Jaros艂awa Kaczy艅skiego zostanie zdewaluowany i
przyt艂oczony be艂kotem dy偶urnych analityk贸w i publicyst贸w. Poniewa偶
wi臋kszo艣膰 Polak贸w dopiero z medi贸w dowiaduje si臋 鈥 jak i co powinna
my艣le膰 鈥 efekt debaty jest 艂atwy do przewidzenia.

2.
Ka偶de wsp贸lne wyst膮pienie prezesa partii opozycyjnej z premierem tego
rz膮du, zostanie wykorzystane jako propagandowy glejt i pos艂u偶y
uwiarygodnieniu polityki grupy rz膮dz膮cej. Ju偶 pozytywna reakcja ludzi PO
i rz膮dowych medi贸w na propozycj臋 debaty powinna wskazywa膰, 偶e
konfrontacja tych polityk贸w zostanie obr贸cona przeciwko Kaczy艅skiemu i
przedstawiona w formie alibi na uwierzytelnienie fasadowej demokracji
III RP.
PiS nie mo偶e zapomina膰, 偶e przez cztery lata rz膮d贸w obecnego uk艂adu, by艂
pozbawiany praw opozycji parlamentarnej, oczerniany i atakowany w spos贸b
sprzeczny z zasadami cywilizowanych pa艅stw. W konsekwencji dosz艂o do
zdarze艅, kt贸re diametralnie zmieni艂y polsk膮 rzeczywisto艣膰. Tragedia
smole艅ska by艂a mo偶liwa, poniewa偶 przez wcze艣niejsze lata deptano godno艣膰
prezydenta RP, drwiono z niego i szydzono, za cen臋 poklepywania z
rosyjskim ludob贸jc膮. By艂a mo偶liwa, bo nienawi艣膰 do braci Kaczy艅skich
przerasta艂a nawet poczucie wsp贸lnoty narodowej i sk艂ania艂a obecny rz膮d
do wrogich dzia艂a艅 przeciwko polskiemu prezydentowi.
Podobnie 鈥 morderstwo dzia艂acza PiS-u by艂o mo偶liwe, poniewa偶 grupa
rz膮dz膮ca 艣wiadomie wytworzy艂a atmosfer臋 nagonki wobec opozycji, czyni膮c
ze 艣lepej nienawi艣ci jedyny program polityczny. Bandyta, kt贸ry 19
pa藕dziernika ubieg艂ego roku przyszed艂 zabi膰 Jaros艂awa Kaczy艅skiego, nie
by艂 szale艅cem ani desperatem. Przyszed艂, by wykona膰 to, do czego by艂
nak艂aniany i motywowany przez wiele miesi臋cy. Zabi艂, bo do zab贸jstw i
przemocy zosta艂 wezwany przez ludzi mieni膮cych si臋 politykami i
dziennikarzami. Zabi艂, bo czu艂 przyzwolenie i akceptacj臋 dla zbrodni.
Dlatego prezes PiS nie powinien dzi艣 swoj膮 osob膮 legalizowa膰
czteroletniej kampanii nienawi艣ci. Obraz Tuska jako partnera
politycznego dla szefa opozycji, s艂u偶y wy艂膮cznie interesom propagandowym
Platformy i zostanie wykorzystany w celu uzasadnienia iluzorycznej
demokracji III RP. To rz膮d Tuska poszukuje potwierdzenia swojej pozycji
w stosunku do 艣rodowiska, z kt贸rym prowadzi艂 艣mierteln膮 wojn臋. Debat膮, w
kt贸rej premier zostanie wykreowany na m臋偶a stanu chce si臋 zatrze膰 pami臋膰
o latach nikczemnych praktyk i udowodni膰 Polakom, 偶e kraj pod rz膮dami
PO-PSL to pa艅stwo dojrza艂ej i stabilnej demokracji.
Tego rodzaju spektakle maj膮 r贸wnie偶 rozbi膰 si艂臋 argumentacji PiS-u w
sprawie tragedii smole艅skiej i pozbawi膰 t臋 parti臋 wiarygodno艣ci krytyk贸w
grupy rz膮dz膮cej.
Je艣li jedna z podstawowych tez Bia艂ej Ksi臋gi g艂osi: 鈥濺z膮d D. Tuska od
jesieni 2009 r. wsp贸艂dzia艂a艂 z rz膮dem Federacji Rosyjskiej przeciwko
Prezydentowi RP Lechowi Kaczy艅skiemu w celu rozdzielenia rocznicowych
uroczysto艣ci katy艅skich poprzez zorganizowanie odr臋bnego spotkania
premiera D. Tuska z W. Putinem w Katyniu w dn. 7 kwietnia 2010 r. Rz膮dy
obu pa艅stw ponosz膮 odpowiedzialno艣膰 za t臋 sytuacj臋, kt贸ra doprowadzi艂a
do tragedii smole艅skiej.鈥 鈥 w jakich kategoriach ocenia膰 w贸wczas
zasiadanie do debaty z Donaldem Tuskiem?

3.
Nie mo偶na prowadzi膰 partnerskiej rozmowy z cz艂owiekiem, kt贸rego oskar偶a
si臋 o polityczn膮 i moraln膮 odpowiedzialno艣膰 za tragedi臋 smole艅sk膮. 鈥濶ie
b臋d臋 wsp贸艂pracowa艂 z nikim, kto by艂 nie w porz膮dku wobec mojego brata i
innych poleg艂ych. Bo zachowania wobec nich by艂y haniebne, one
politycznie i moralnie wykluczaj膮 wsp贸艂prac臋. Absolutnie wykluczam m贸j
udzia艂 we wsp贸艂pracy do czasu jakiej艣 daleko posuni臋tej ekspiacji z ich
strony.鈥 鈥 powiedzia艂 Jaros艂aw Kaczy艅ski dwa dni po przegranych wyborach
prezydenckich.
Debata z szefem PO by艂aby zatem aktem politycznej schizofrenii i
relatywizmu 鈥 ca艂kowicie niezrozumia艂ym i nieakceptowanym przez ogromn膮
rzesz臋 wyborc贸w PiS-u. Przekaz p艂yn膮cy z takiego zdarzenia, nie tylko
nie przyni贸s艂by korzy艣ci politykowi opozycji, ale zdecydowanie os艂abi艂
jego wizerunek cz艂owieka o trwa艂ych, moralnych zasadach.
Je艣li w wyst膮pieniach Jaros艂awa Kaczy艅skiego pojawia si臋 zdecydowana
zapowied藕 wyja艣nienia prawdziwych okoliczno艣ci tragedii smole艅skiej i
os膮dzenia winnych 艣mierci polskiej elity 鈥 czy prezes PiS ma prawo
siada膰 do rozm贸w z cz艂owiekiem, kt贸rego odpowiedzialno艣膰 wydaje si臋
bezsporna i kt贸ry za lata swoich rz膮d贸w mo偶e ponie艣膰 konsekwencje karne?
W tym kontek艣cie pojawia si臋 r贸wnie偶 problem powinno艣ci cz艂owieka
honorowego. Ten bowiem nie podejmuje polemiki ani dyskusji z kim艣, kto
nie zas艂uguje na miano godnego przeciwnika, kto pos艂uguje si臋 fa艂szem,
zdrad膮 i przemoc膮, a z w艂asnego pa艅stwa uczyni艂 folwark prywaty i obcego
dominium. Poniewa偶 mamy dzi艣 do czynienia z w艂adz膮 totaln膮, wspart膮 na
os艂onie propagandy i grze s艂u偶b specjalnych, walcz膮c膮 z opozycj膮 przy
pomocy aparatu pa艅stwa 鈥 nie mo偶na w tej walce ulega膰 zwodniczym
鈥瀝egu艂om demokracji鈥, a tym bardziej rezygnowa膰 z jedynej broni ludzi
uczciwych. T膮 broni膮 jest moc s艂owa i nazywania rzeczy po imieniu 鈥 bez
艣wiat艂ocieni i zab贸jczych kompromis贸w. Tylko tak mo偶liwa jest walka z
鈥瀊ezkszta艂tem鈥 d艂awi膮cym Polsk臋.

Zamiast z nim debatowa膰 i uwiarygodnia膰 jego dra艅stwa, trzeba uczyni膰 go
widocznym, nazwa膰 prawdziwym imieniem i powali膰 w bezpo艣redniej bitwie.

Aleksander 艢cios 鈥 bezdekretu.blogspot.com

Data: 2011-08-24 11:35:09
Autor: CeSaR
Warto rozmawia prewencyjnie zdj阾y z ekran體
Tego rodzaju debaty nie maj 縜dnego znaczenia informacyjnego i nie
s硊勘 poznaniu my秎i dyskutant體.

Tego rodzaju debaty s strat czasu bo i tak niczego nie zmieni. Pic na wod fotomontaz. I wszystko.

Tragedia
smole駍ka by砤 mo縧iwa, poniewa przez wcze秐iejsze lata deptano godno舵
prezydenta RP...............
Podobnie - morderstwo dzia砤cza PiS-u by硂 mo縧iwe, poniewa grupa
rz眃z眂a 秝iadomie wytworzy砤 atmosfer nagonki wobec opozycji, czyni眂
ze 秎epej nienawi禼i jedyny program polityczny. Bandyta, kt髍y 19
pa糳ziernika ubieg砮go roku przyszed zabi Jaros砤wa Kaczy駍kiego, nie
by szale馽em ani desperatem. Przyszed, by wykona to, do czego by
nak砤niany i motywowany przez wiele miesi阠y..........

Dalej nawet nie warto czyta je秎i komu, tak jak mnie, przypomnia si niejaki pan Breivik - jaka tam u nich nienawi舵 musi panowa skoro ten cz硂wiek zabi kilkadziesi眛 innych os骲, najpierw podk砤daj眂 bomb a p蠹niej urz眃zaj眂 sobie ostre strzelanie...

Data: 2011-08-24 10:40:44
Autor: obserwator
Warto rozmawia prewencyjnie zdj阾y z ekran體
CeSaR <adres@mail.com> napisa(a):
> [...]

Dalej nawet nie warto czyta je秎i komu, tak jak mnie, przypomnia si niejaki pan Breivik - jaka tam u nich nienawi舵 musi panowa skoro ten cz硂wiek zabi kilkadziesi眛 innych os骲, najpierw podk砤daj眂 bomb a p蠹niej urz眃zaj眂 sobie ostre strzelanie...

Tekst Aleksandra Sciosa jak zwykle jest swietny,
W Polsce panuje niesamowita nagonka na partie opozycyjna. Jesli tego nie zauwazasz i uznajesz za normalene - to jak to oceniac pod
wzgledem psychologicznym?

Brevik byl szkolony przez ruskie sluzby specjalne.

Data: 2011-08-24 13:10:00
Autor: CeSaR
[...]

W Polsce zawsze panuje nagonka na partie opozycyjne. A wnioskowanie, 縠 efektem tej nagonki jest katastrofa w Smole駍ku i wariat w biurze PiS to jest jaka bzdura piramidalna.

Brevik byl szkolony przez ruskie sluzby specjalne.

Jasne. Hipnoza. I przez telefon dosta has硂 do ataku.
Ca砤 banda podobnych pojeb體 na przestrzeni lat i na ca硑m 秝iecie te pewnie chodzi砤 do tej samej szko硑 prowadzonej przez ruskie s硊縝y specjalne... Ale Polska jest inna - u nas pojeb z pistoletem to efekt nagonki medialnej na parti opozycyjn. "Nie zabijajcie nas"....

Data: 2011-08-24 16:42:29
Autor: u2
W dniu 2011-08-24 13:10, CeSaR pisze:
Brevik byl szkolony przez ruskie sluzby specjalne.
Jasne. Hipnoza. I przez telefon dosta鲁 has鲁o do ataku.
Ca鲁a banda podobnych pojeb贸w na przestrzeni lat i na ca鲁ym 露wiecie te驴 pewnie chodzi鲁a do tej samej szko鲁y prowadzonej przez ruskie s鲁u驴by specjalne... Ale Polska jest inna - u nas pojeb z pistoletem to efekt nagonki medialnej na parti锚 opozycyjn卤. "Nie zabijajcie nas"....

Nie wiem czemu splycasz temat. Publiczne nawolywanie do dorzniecia watah
to fakt. Ryszard C. zarzynajacy swoja ofiare to fakt.

Brewik mogl byc inspirowany, moze przez ruskich, a moze przez kogos
innego. Ponoc sympatyzowal z Zydami. Ale osobiscie watpie, aby namawiali
go do tak drastycznego postepku.

Data: 2011-08-24 17:02:27
Autor: CeSaR
Warto rozmawia prewencyjnie zdj阾y z ekran體
Nie wiem czemu splycasz temat. Publiczne nawolywanie do dorzniecia watah
to fakt. Ryszard C. zarzynajacy swoja ofiare to fakt.

Sp硑cam bo debil jest debilem i koniec.
Takim samym debilem jest kibol kupujacy kij bejsbolowy na podstawie informacji, ze inny debil takim kijem skutecznie obi jeszcze innego debila.
To samo w przypadku debili z maczetami. I pistoletami. I mistrz karate po kursie eksternistycznym na filmach z BruceLee.
Jak chcesz sobie 潮czy dowolne fakty to sobie 潮cz - Twoja sprawa.
Ja powiem, 縠 Ryszard C sobie za mocn kaw zrobi i mu ci秐ienie skoczy硂. Mog?

Data: 2011-08-24 17:06:11
Autor: u2
Warto rozmawia膰 prewencyjnie zdj臋ty z ekran贸w
W dniu 2011-08-24 17:02, CeSaR pisze:
Ja powiem, 驴e Ryszard C sobie za mocn卤 kaw锚 zrobi鲁 i mu ci露nienie skoczy鲁o. Mog锚?

Nie pij tyle kawy, bo tobie cisnienie po-dskoczy :)

Data: 2011-08-24 16:09:03
Autor: u2
W dniu 2011-08-24 12:40,  obserwator pisze:
Brevik byl szkolony przez ruskie sluzby specjalne.

Serio ? A nie przez Mossad ?

Data: 2011-08-24 17:42:37
Autor: obserwator
Warto rozmawia prewencyjnie zdj阾y z ekran體
u2 <u_2@o2.pl> napisa(a):
W dniu 2011-08-24 12:40,  obserwator pisze:
> Brevik byl szkolony przez ruskie sluzby specjalne.

Serio ? A nie przez Mossad ?

zamieszczalem tutaj dwa teksty tez autorstwa Sciosa, o inspiratorach Brevika.
Przejrzyj jego blog. We Wroclawiu Brevik zaopatrywal sie w pewne bardzo *specyficzne* surowce u
faceta ktory takze handlowal narkotykami. Narkotyki do Polski sa szmuglowanane
ze wschodu, przewaznie przez Ruskich.

Data: 2011-08-24 20:10:57
Autor: u2
W dniu 2011-08-24 19:42,  obserwator pisze:
We Wroclawiu Brevik zaopatrywal sie w pewne bardzo *specyficzne* surowce u
faceta ktory takze handlowal narkotykami. Narkotyki do Polski sa szmuglowanane
ze wschodu, przewaznie przez Ruskich.

Ale dragi z Afganistanu, a tam sa pod piecza jankesow, i kolko sie zamyka :)

Data: 2011-08-24 18:35:49
Autor: obserwator
Warto rozmawia prewencyjnie zdj阾y z ekran體
u2 <u_2@o2.pl> napisa(a):
Ale dragi z Afganistanu, a tam sa pod piecza jankesow, i kolko sie zamyka :)

 z jankesami sprawa jest nieco inna. Oni kontroluja kanaly przeplywu
narkotykow i wykorzytuja zdobyte informacje do rozwalania karteli narkotykowych. Kontrolowaniem zajmuja sie sluzby jankeskie, ktore posrednio kontroluje Kongres.

Europa natomiast jest zalewana w sposob niekontrolowany glownie przez
narkotyki pochodzace z Afganistanu i szmuglowane przez kanaly ruskie (gangsterow).

Data: 2011-08-24 18:52:07
Autor: obserwator
Warto rozmawia prewencyjnie zdj阾y z ekran體
W Polsce nadal dziala narkouklad (mafia narkotykowa).
Gen. Papala probowal z nim podjac walke.

Narkouk砤d. Czy genera Papa砤 pad ofiar mafii narkotykowej? http://k.com.pl/index.php/content/view/1172/1/

Pialem tez tutaj o zwiazkach Tuska z narkobiznesem, a wlasciwie ochrona tego
biznesu przez Donalda, ktory prawdopodobnie tez finasuje PO (vide dzialania
Drzewieckiego).

Data: 2011-08-24 20:53:19
Autor: u2
W dniu 2011-08-24 20:52,  obserwator pisze:
Pialem tez tutaj o zwiazkach Tuska z narkobiznesem, a wlasciwie ochrona tego
biznesu przez Donalda, ktory prawdopodobnie tez finasuje PO (vide dzialania
Drzewieckiego).

Zgina sqrwysyny, zgina.

Data: 2011-08-24 20:38:00
Autor: u2
W dniu 2011-08-24 20:35,  obserwator pisze:
[...]

Jak by nie patrzec hera idzie z Afganu nach West.

M.in. dlatego wraza razwietka zabila gen. Papale, bo wiedzial o tym
procederze za duzo.

Data: 2011-08-25 01:36:18
Autor: stevep
Warto rozmawia prewencyjnie zdj阾y z ekra n體
Dnia 24-08-2011 o 20:38:00 u2 <u_2@o2.pl> napisa(a):

Razwietka z jaczejk, czy bez?

--
stevep
U縴wam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Warto rozmawia膰 prewencyjnie zdj臋ty z ek ran贸w