Warto rozmawiać

Data: 2010-10-13 23:43:04
Autor: u2
Warto rozmawiać
... w TVP1, dzisiaj o polskich drogach. Takiego ściemniania dawno nie
oglądałem. Na twierdzenie prowadzącego audycję że za wypadki odpowiada w
40% stan dróg odezwał się peowiec, że to nieprawda, bo drogi będą w
ilości 625 km autostrad. :)

Data: 2010-10-13 23:45:21
Autor: u2
Warto rozmawiać
W dniu 2010-10-13 23:43, u2 pisze:
[...]

Pan Minister Piechociński też się błaźni. "Należy kierować środki tam
gdzie są największe przyrosty" :)

Data: 2010-10-13 23:47:31
Autor: u2
Warto rozmawiać
W dniu 2010-10-13 23:45, u2 pisze:
[...]

No Pan Bugaj powiedział coś sensownego. Po autostradach nikt normalny
nie będzie jeździć z powodu horrendalnych kosztów :)

Data: 2010-10-14 07:45:56
Autor: jadrys
Warto rozmawiać
  W dniu 2010-10-13 23:47, u2 pisze:

No Pan Bugaj powiedział coś sensownego. Po autostradach nikt normalny
nie będzie jeździć z powodu horrendalnych kosztów :)

No jasne, a już na pewno nie ci sezonowi pracownicy.. Wygląda na to że te przyszłe autostrady to będą tylko dla wybrańców z grubym portfelem.

Data: 2010-10-14 16:02:43
Autor: cirrus
Warto rozmawiać
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i965gn$smp$1news.onet.pl...
[...]

No i przekonasz się ile w tym naszym biednym kraju ma gruby portfel.

--
stevep

Data: 2010-10-15 18:07:05
Autor: jadrys
Warto rozmawiać
  W dniu 2010-10-14 16:02, cirrus pisze:
[...]

Ja już teraz doskonale to wiem. Na dzień dzisiejszy to ponad połowa Polaków o jeździe autostradą może tylko pomarzyć.

Data: 2010-10-15 08:00:06
Autor: DJ MC Donald Musk
Warto rozmawiać
On 13 Paź, 23:47, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> [...]

No Pan Bugaj powiedział coś sensownego. Po autostradach nikt normalny
nie będzie jeździć z powodu horrendalnych kosztów :)

Kucolandczycy z PO beda, bo sie zdaza nakrasc...

Data: 2010-10-14 08:38:28
Autor: Zahir
Warto rozmawiać

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4cb627ec$0$27028$65785112news.neostrada.pl...
[...]

O stan polskich dróg zapytaj Polaczka. Kiedyś był ministrem w rządzie przesa PiS, dziś jest za burtą! Zbudował setki km autostrad, a przy nich postawił 3 mln mieszkań. Faktycznie warto rozmawiać!

--

Zahir

Data: 2010-10-15 14:24:56
Autor: Tomek
Warto rozmawiać

[...]

Oczywiście że nieprawda. Bardzo dużo wypadków jest na autostradzie A4. Więc nie ma raczej związku między jakością drogi a wypadkami.
Tomek

Warto rozmawiać