Warto rozmawiać prewencyjnie zdjęty z ekranów

Data: 2011-08-24 11:35:09
Autor: CeSaR
Warto rozmawiać prewencyjnie zdjęty z ekranów
Tego rodzaju debaty nie mają żadnego znaczenia informacyjnego i nie
służą poznaniu myśli dyskutantów.

Tego rodzaju debaty są stratą czasu bo i tak niczego nie zmienią. Pic na wodę fotomontaz. I wszystko.

Tragedia
smoleńska była możliwa, ponieważ przez wcześniejsze lata deptano godność
prezydenta RP...............
Podobnie - morderstwo działacza PiS-u było możliwe, ponieważ grupa
rządząca świadomie wytworzyła atmosferę nagonki wobec opozycji, czyniąc
ze ślepej nienawiści jedyny program polityczny. Bandyta, który 19
października ubiegłego roku przyszedł zabić Jarosława Kaczyńskiego, nie
był szaleńcem ani desperatem. Przyszedł, by wykonać to, do czego był
nakłaniany i motywowany przez wiele miesięcy..........

Dalej nawet nie warto czytać jeśli komuś, tak jak mnie, przypomniał się niejaki pan Breivik - jaka tam u nich nienawiść musi panować skoro ten człowiek zabił kilkadziesiąt innych osób, najpierw podkładając bombę a później urządzając sobie ostre strzelanie...

Data: 2011-08-24 10:40:44
Autor: obserwator
CeSaR <adres@mail.com> napisał(a):
> [...]

Dalej nawet nie warto czytać jeśli komuś, tak jak mnie, przypomniał się niejaki pan Breivik - jaka tam u nich nienawiść musi panować skoro ten człowiek zabił kilkadziesiąt innych osób, najpierw podkładając bombę a później urządzając sobie ostre strzelanie...

Tekst Aleksandra Sciosa jak zwykle jest swietny,
W Polsce panuje niesamowita nagonka na partie opozycyjna. Jesli tego nie zauwazasz i uznajesz za normalene - to jak to oceniac pod
wzgledem psychologicznym?

Brevik byl szkolony przez ruskie sluzby specjalne.

Data: 2011-08-24 13:10:00
Autor: CeSaR
[...]

W Polsce zawsze panuje nagonka na partie opozycyjne. A wnioskowanie, że efektem tej nagonki jest katastrofa w Smoleńsku i wariat w biurze PiS to jest jakaś bzdura piramidalna.

Brevik byl szkolony przez ruskie sluzby specjalne.

Jasne. Hipnoza. I przez telefon dostał hasło do ataku.
Cała banda podobnych pojebów na przestrzeni lat i na całym świecie też pewnie chodziła do tej samej szkoły prowadzonej przez ruskie służby specjalne... Ale Polska jest inna - u nas pojeb z pistoletem to efekt nagonki medialnej na partię opozycyjną. "Nie zabijajcie nas"....

Data: 2011-08-24 16:42:29
Autor: u2
W dniu 2011-08-24 13:10, CeSaR pisze:
Brevik byl szkolony przez ruskie sluzby specjalne.
Jasne. Hipnoza. I przez telefon dostaÂł hasÂło do ataku.
CaÂła banda podobnych pojebĂłw na przestrzeni lat i na caÂłym Âświecie teÂż pewnie chodziÂła do tej samej szkoÂły prowadzonej przez ruskie sÂłuÂżby specjalne... Ale Polska jest inna - u nas pojeb z pistoletem to efekt nagonki medialnej na partiĂŞ opozycyjnÂą. "Nie zabijajcie nas"....

Nie wiem czemu splycasz temat. Publiczne nawolywanie do dorzniecia watah
to fakt. Ryszard C. zarzynajacy swoja ofiare to fakt.

Brewik mogl byc inspirowany, moze przez ruskich, a moze przez kogos
innego. Ponoc sympatyzowal z Zydami. Ale osobiscie watpie, aby namawiali
go do tak drastycznego postepku.

Data: 2011-08-24 17:02:27
Autor: CeSaR
Warto rozmawiać prewencyjnie zdjęty z ekranów
Nie wiem czemu splycasz temat. Publiczne nawolywanie do dorzniecia watah
to fakt. Ryszard C. zarzynajacy swoja ofiare to fakt.

Spłycam bo debil jest debilem i koniec.
Takim samym debilem jest kibol kupujacy kij bejsbolowy na podstawie informacji, ze inny debil takim kijem skutecznie obił jeszcze innego debila.
To samo w przypadku debili z maczetami. I pistoletami. I mistrz karate po kursie eksternistycznym na filmach z BruceLee.
Jak chcesz sobie łączyć dowolne fakty to sobie łącz - Twoja sprawa.
Ja powiem, że Ryszard C sobie za mocną kawę zrobił i mu ciśnienie skoczyło. Mogę?

Data: 2011-08-24 17:06:11
Autor: u2
Warto rozmawiać prewencyjnie zdjęty z ekranów
W dniu 2011-08-24 17:02, CeSaR pisze:
Ja powiem, Âże Ryszard C sobie za mocnÂą kawĂŞ zrobiÂł i mu ciÂśnienie skoczyÂło. MogĂŞ?

Nie pij tyle kawy, bo tobie cisnienie po-dskoczy :)

Data: 2011-08-24 16:09:03
Autor: u2
W dniu 2011-08-24 12:40,  obserwator pisze:
Brevik byl szkolony przez ruskie sluzby specjalne.

Serio ? A nie przez Mossad ?

Data: 2011-08-24 17:42:37
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
W dniu 2011-08-24 12:40,  obserwator pisze:
> Brevik byl szkolony przez ruskie sluzby specjalne.

Serio ? A nie przez Mossad ?

zamieszczalem tutaj dwa teksty tez autorstwa Sciosa, o inspiratorach Brevika.
Przejrzyj jego blog. We Wroclawiu Brevik zaopatrywal sie w pewne bardzo *specyficzne* surowce u
faceta ktory takze handlowal narkotykami. Narkotyki do Polski sa szmuglowanane
ze wschodu, przewaznie przez Ruskich.

Data: 2011-08-24 20:10:57
Autor: u2
W dniu 2011-08-24 19:42,  obserwator pisze:
We Wroclawiu Brevik zaopatrywal sie w pewne bardzo *specyficzne* surowce u
faceta ktory takze handlowal narkotykami. Narkotyki do Polski sa szmuglowanane
ze wschodu, przewaznie przez Ruskich.

Ale dragi z Afganistanu, a tam sa pod piecza jankesow, i kolko sie zamyka :)

Data: 2011-08-24 18:35:49
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Ale dragi z Afganistanu, a tam sa pod piecza jankesow, i kolko sie zamyka :)

 z jankesami sprawa jest nieco inna. Oni kontroluja kanaly przeplywu
narkotykow i wykorzytuja zdobyte informacje do rozwalania karteli narkotykowych. Kontrolowaniem zajmuja sie sluzby jankeskie, ktore posrednio kontroluje Kongres.

Europa natomiast jest zalewana w sposob niekontrolowany glownie przez
narkotyki pochodzace z Afganistanu i szmuglowane przez kanaly ruskie (gangsterow).

Data: 2011-08-24 18:52:07
Autor: obserwator
Warto rozmawiać prewencyjnie zdjęty z ekranów
W Polsce nadal dziala narkouklad (mafia narkotykowa).
Gen. Papala probowal z nim podjac walke.

Narkoukład. Czy generał Papała padł ofiarą mafii narkotykowej? http://k.com.pl/index.php/content/view/1172/1/

Pialem tez tutaj o zwiazkach Tuska z narkobiznesem, a wlasciwie ochrona tego
biznesu przez Donalda, ktory prawdopodobnie tez finasuje PO (vide dzialania
Drzewieckiego).

Data: 2011-08-24 20:53:19
Autor: u2
W dniu 2011-08-24 20:52,  obserwator pisze:
Pialem tez tutaj o zwiazkach Tuska z narkobiznesem, a wlasciwie ochrona tego
biznesu przez Donalda, ktory prawdopodobnie tez finasuje PO (vide dzialania
Drzewieckiego).

Zgina sqrwysyny, zgina.

Data: 2011-08-24 20:38:00
Autor: u2
W dniu 2011-08-24 20:35,  obserwator pisze:
[...]

Jak by nie patrzec hera idzie z Afganu nach West.

M.in. dlatego wraza razwietka zabila gen. Papale, bo wiedzial o tym
procederze za duzo.

Data: 2011-08-25 01:36:18
Autor: stevep
Dnia 24-08-2011 o 20:38:00 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

Razwietka z jaczejką, czy bez?

--
stevep

Warto rozmawiać prewencyjnie zdjęty z ekranów