Warto się sprężyć i kupić auto z 2011 r.?

Data: 2011-12-29 13:27:43
Autor: =Marcos=
Warto się sprężyć i kupić auto z 2011 r.?
Czy istnieją jakieś faktyczne zniżki pod koniec roku?
Potrzebuję jakiegoś kompakta lub wyrośniętego mieszczucha z klimą i 5 drzwiami i chciałbym nim jeździć przynajmniej 5 lat. Dlatego rocznik 2011 mi odpowiada. Czy więcej utarguje po nowym roku? :-)

Więcej utargujesz po nowym, a jeszcze więcej w kwietniu. Oczywiście będzie mniejszy wybór wersji, kolorów i takich tam.
W niektórych salonach są jeszcze nowe auta z 2010. Te jeszcze pilniej chcą sprzedać. Widziałem jakąś Hondę, która była obniżona o 6000zł względem rocznika 2011, który już i tak miał rabat 8000zł czy coś koło tego.

--
Marcos
marek [AT] microstock . pl

Warto się sprężyć i kupić auto z 2011 r.?