Warto zainwestować w lepszą kamerkę

Data: 2017-08-14 23:19:39
Autor: radekp@konto.pl
Warto zainwestować w lepszą kamerkę
Data: 2017-08-15 02:57:44
Autor: Zenek Kapelinder
Warto zainwestować w lepszą kamerkę
Sorki ale trzeba byc idiota zeby na podstawie tytulu artykulu wyciagac jakiekolwiek wnioski. Sprawcy szuka policja, policja rowniez szuka swiadkow. Policja ma dostep do danych z monitoringu drog i policji wystarczy ze zna godzine zdarzenia i jest w stanie znalezc wszystkich ktorzy w miejscu zdarzenia byli.

Data: 2017-08-15 13:21:15
Autor: jerzu.xyz
Warto zainwestować w lepszą kamerkę
On Tue, 15 Aug 2017 02:57:44 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder
<4kogutek44@gmail.com> wrote:

Policja ma dostep do danych z monitoringu drog i policji wystarczy ze zna godzine zdarzenia i jest w stanie znalezc wszystkich ktorzy w miejscu zdarzenia byli.

Nie wiem w jakim ty kraju żyjesz, ale w Polsce to trzeba policji dowód
na tacy przynieść i wtedy ruszą dupę. Sami z siebie to nic nie zrobią.
No chyba że ucierpiałby Ziobro czy inny Kaczyński. Wtedy połowę
policji w tym kraju na nogi postawią.

http://jerzu.waw.pl GG:129280
Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

Data: 2017-08-15 13:40:02
Autor: cef
[...]

Policja jak ma pełne dane osobowe, to nie potrafi ustalić jakie ktoś ma auto :-)
a Ty chcesz, żeby analizowali monitoring?
Ostatnio głośna była sprawa dziewczyn pobitych (pocięto im twarze butelką)
i dla policji sprawa była nie do rozwikłania - nie można ustalić sprawcy.
A dziewczyny wzięły sprawę w swoje ręce: troche popytały po klubach, trochę w internecie ogłosiły i znalazły sprawcę.
Może jak by wśród tych poszkodowanych jakieś osobistości rządowo-partyjne były,
to pewnie by dali radę, ale tak standardowo, to nie sądzę.

PS
Kiedyś w Szczecinie (? chyba tam) kamera z autobusu nagrała
jak osobówka poturbowała rowerzystę.
Ustalono sprawcę tamtego zdarzenia?
(bo pospolite ruszenie
poza policją było w internecie, ale nie wiem czy z efektem)

Data: 2017-08-15 14:25:00
Autor: re
Warto zainwestować w lepszą kamerkę

Użytkownik "Zenek Kapelinder"

[...]
-- -
Samochody, nie ludzi

Data: 2017-08-16 13:14:08
Autor: J.F.
Warto zainwestować w lepszą kamerkę
Dnia Tue, 15 Aug 2017 02:57:44 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder
napisał(a):
[...]

O ile bedzie im sie chcialo, i o ile droga ma jakis monitoring.
A prawdopodobne ze nie ma.

No i pozostaje problem najwazniejszy - kto tu jest winny,
bo domniemany sprawca zadnej kolizji nie mial :-)

J.

Data: 2017-08-16 12:28:26
Autor: Zenek Kapelinder
Warto zainwestować w lepszą kamerkę
Kazdy samochod wyjezdzajacyi wiezdzajacy do wiekszego miasta jest fotografowany. W miastach caly czas na biezaco monitoring dziala. Do tego autobusy, autokary, ciezarowki, tramwaje, dostawczaki, samochody osobowe maja kamerki.

Data: 2017-08-16 23:59:52
Autor: J.F.
Użytkownik "Zenek Kapelinder"  napisał w wiadomości
Kazdy samochod wyjezdzajacyi wiezdzajacy do wiekszego miasta jest fotografowany.

Troche bym polemizowal, bo pewnie nie wszedzie.

W miastach caly czas na biezaco monitoring dziala.

Tez nie wszedzie.

A skoro nie znasz numerow, to ten monitoring hen daleko w miescie moze nie pomoc, bo co - aresztowac wszystkie czerwone renaulty ?

Bardziej by sie przydal Viatoll, ale tam go nie ma ...

Do tego autobusy, autokary, ciezarowki, tramwaje, dostawczaki, samochody osobowe maja kamerki.

Tylko policja nie ma do nich dostepu. Ani ludzi, zeby przejrzec, gdyby miala.

W kazdym badz razie na razie ciagle szuka, wiec przeceniasz mozliwosci, albo checi :-)

Ale moze im obywatele pomoga ...

J.

Data: 2017-08-17 14:39:55
Autor: Zenek Kapelinder
Warto zainwestować w lepszą kamerkę
Do czesci policja ma dostep. Nie ma bezposredniego dostepu do nagran prywatnych. Ale przez apel moze miec, na dodatek moze dostac po selekcji. Przy powaznych zdarzeniach z ofiarami albo duzymi stratami znajda sprawce bardzo szybko. Mylna jest informacja ze ktos szuka sprawcy. Co by nie robil to i tak znajdzie go policja, farta ze go aurat spotka nie biore pod uwage. Jesli ktos odczyta numery to nic mu to nie da bo urzad od numerow nie da danych osoby do ktorej nalezy samochod o tych numerach.

Data: 2017-08-24 13:26:51
Autor: J.F.
Użytkownik "Zenek Kapelinder"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:9eb3027e-4af8-4982-b170-ad7448e23461@googlegroups.com...
[...]

Albo i nie. Choc we Wroclawiu kiedys rzekomo znalezli, korzystajac tylko z kilku kamer monitoringu miejskiego kiepskiej jakosci.

[...]

Ale wtedy policja ruszy d* i pojdzie za tymi numerami.

J.

Data: 2017-08-24 18:55:16
Autor: re
Warto zainwestować w lepszą kamerkę

Użytkownik "J.F."

[...]

Oni w miarę możliwości nie przyjmują zgłoszeń

Data: 2017-08-25 11:32:31
Autor: J.F.
Warto zainwestować w lepszą kamerkę
Użytkownik "re"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:onn0dl$keh$1@mx1.internetia.pl...
Użytkownik "J.F."
[...]

Jak im ktos na tacy przyniesie winnego i dowody, to przyjma.
Statystyki wzrosna.

J.

Data: 2017-08-25 11:55:20
Autor: re
[...]

Przecież nie przyniesie dowodów tylko poszlaki

Data: 2017-08-15 09:11:23
Autor: Irokez
Warto zainwestować w lepszą kamerkę
W dniu 2017-08-14 o 23:19, radekp@konto.pl pisze:
http://www.starosadeckie.info/z-ostatniej-chwili/kierowca-szuka-sprawcy-groznego-wypadku-rannych-9-osob/

Albo też trzymać mniejszy odstęp...

No tak, z reguły przy zakupie takiego śmietnika kierujemy się że "a starczy do oceny sytuacji"
Problem jak sprawca spierd..i.
Inna sprawa, że zawsze będą sytuacje, w których co by nie kupić to będzie za słabe.

--
Irokez

Data: 2017-08-15 15:51:27
Autor: Pszemol
Irokez <no.email@wp.pl> wrote:
[...]

Na tym filmie miałeś warunki ze zrodlem swiatła na przeciwko obiektywu:
jasne niebo i droga/auta zacienione lasem. Czyli robisz zdjevia pod
swiatlo. W takich warunkach nie ma samochodowej kamery ktora chwycilaby numery auta
bez doswietlania lampą.

Można natomiast pomyslec nad doswietlaczami w pasmie niewidocznym dla oczu
kierowcow a widocznym dla kamery (UV lub IFRED).

Data: 2017-08-15 19:18:04
Autor: t-1
[...]

A nie mógł uciec w prawo, bo była ciągła linia?

Data: 2017-08-19 10:13:41
Autor: LEPEK
W dniu 15.08.2017 o 19:18, t-1 pisze:
[...]

To był sarkazm, czy wymyśliłeś to po kilkukrotnym obejrzeniu filmiku w zwolnionym tempie?

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2017-08-17 15:08:34
Autor: Zenek Kapelinder
Warto zainwestować w lepszą kamerkę
Nie warto. W przypadku zdarzenia kamerka ma dzialanie psychologiczne. Atrapa zadziala tak samo jak najlepsza. Jesli jestesmy poszkodowani i sprawca jest znany to nie zaryzykuje mowienia nieprawdy jesli wie ze zostal nagrany. Znam kogos komu nie wlaczona kamerka uratowala dupe. Nadzial sie na ustawke.. Ten co byl winy mial za swiadka pasazera i "przypadkowego" pieszego. Przyjechala policja, przepytala tamtych i wolaja znajomego. A on na wydre glosno pyta czy przyniesc kamere i sie bierze za odczepianie kamerki. Chwila moment i sprawca sie przyznaje. Swiadkowie mowia ze tak do konca nie sa pewni. Dalszy ciag byl bo mowil ze go wolali na posterunek i pytali o rozne rzeczy w tym najmniej o wypadek.

Data: 2017-08-18 02:14:15
Autor: przemek.jedrzejczak
Warto zainwestować w lepszą kamerkę
alez oczywiscie ze warto:
Sprawca uciekł z miejsca wypadku. Jest w tej chwili poszukiwany przez miejscową policję, niestety przez jakość nagrania jest ono utrudnione.
a wystarczylo miec g1wh i podjechac troche blizej zeby koles mial pozamiatane

pytanie brzmi raczej kombinowac z lepszym obiektywem do g1wh czy moze sprobowac z sportowa 4k ?

Data: 2017-08-18 11:22:42
Autor: J.F.
Użytkownik przemek  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:13899fe6-6d81-4207-8c94-b609cf22f351@googlegroups.com...
[...]

I do kazdego bedziesz blizej podjezdzal ?

Lepsza kamerka siegnie troche dalej, ale tylko troche dalej. Powiedzmy 2x dalej.

J.

Data: 2017-08-18 02:30:57
Autor: sczygiel
W dniu piątek, 18 sierpnia 2017 11:22:48 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
> [...]

I do kazdego bedziesz blizej podjezdzal ?

Lepsza kamerka siegnie troche dalej, ale tylko troche dalej. Powiedzmy 2x dalej.

Ale jak sie jedzie w peletonie to jednak rejestracje w dzien widac dosyc dobrze z standardowej odleglosci. A odstęp jednak fluktuuje więc jest spora szansa ze bylo by widac.

Ale i w druga strone, jakby trzymac sie za tym lolkiem bliżej to nie byla by potrzebna, przynajmniej dla tego co ja miał...

Data: 2017-08-18 02:37:34
Autor: przemek.jedrzejczak
Warto zainwestować w lepszą kamerkę
-- I do kazdego bedziesz blizej podjezdzal ?

poza terenem zabudowanym widac roznica miedzy tym jak jezdza Polacy a jak Niemcy, pierwszy raz widzialem to chyba w 97r miedzy wioskami M-V przemieszczaly sie kolumny aut w jednakowych odstepach, sprawnie z predkoscia ~100 km/h w Polsce kiedy jedzie 5 aut wyglada to tak 120/80/100/95/130 no I zaczyna sie wyprzedzanie z przy czym zwyciezca hebluje w najblizszej wiosce bo juz jest w domu :-)

-- Lepsza kamerka siegnie troche dalej, ale tylko troche dalej. Powiedzmy 2x dalej.

te 2x juz moze wystarczyc choc trzeba przyznac ze tu warunki byly kiepskie

Data: 2017-08-18 12:00:17
Autor: J.F.
[...]

Bo Niemcy nie potrafia wyprzedzac. Nie ma sie co dziwic, bo na autostradzie sie czlowiek tego nie nauczy.

A z predkoscia - u nich tez sa traktory, zaladowane ciezarowki, ostrozni kierowcy, oraz np rowery.

-- Lepsza kamerka siegnie troche dalej, ale tylko troche dalej. Powiedzmy  2x dalej.
te 2x juz moze wystarczyc choc trzeba przyznac ze tu warunki byly kiepskie

Kamera w odleglosci 50m ma szerokosc pola widzenia powiedzmy tez 50m.
1.25 cm na piksel 4k. I juz numerow nie odczytasz.

A to w sam raz bezpieczna odleglosc i nie ma sie co zblizac bardziej.

J.

Data: 2017-08-18 11:41:14
Autor: przemek.jedrzejczak
Warto zainwestować w lepszą kamerkę
50m to na autostradzie a tam wychodzą z ograniczenia 40 km/h. Dziś nagrałem trochę materiału FHD na sportowej i g1wh jutro 4k a później lepszy obiektyw i to samo. Ciekawe jestem co wyjdzie..

Data: 2017-08-18 14:35:15
Autor: radekp@konto.pl
Warto zainwestować w lepszą kamerkę
Fri, 18 Aug 2017 12:00:17 +0200, w
<5996bf94$0$5152$65785112@news.neostrada.pl>, "J.F."
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(-a):

Kamera w odleglosci 50m ma szerokosc pola widzenia powiedzmy tez 50m.
1.25 cm na piksel 4k. I juz numerow nie odczytasz.

A to w sam raz bezpieczna odleglosc i nie ma sie co zblizac bardziej.

Rzeczony film temu przeczy :)
Dlatego lubię mieć pustą drogę przed sobą, ale w tłoku to lubię mieć jadący
zderzak przed sobą.

Data: 2017-08-18 16:21:57
Autor: J.F.
Użytkownik radekp napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:9kndpch6jdrj1nobsrrjsmq3n043j6qsgc@4ax.com...
[...]

No to trzeba jeszcze wiekszy odstep :-)

Dlatego lubię mieć pustą drogę przed sobą, ale w tłoku to lubię mieć jadący
zderzak przed sobą.

Mialem kiedys podobna sytuacje, tylko w poslizg wpadl ten przede mna.

I tak sobie pomyslalem - a gdyby nie zdazyl zjechac i doszlo do czolowki ?
To gdzie by go odbilo ?

Za maly odstep, oj za maly :-)

J.

Data: 2017-08-18 17:50:06
Autor: jerzu.xyz
Warto zainwestować w lepszą kamerkę
On Fri, 18 Aug 2017 12:00:17 +0200, "J.F."
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

Bo Niemcy nie potrafia wyprzedzac. Nie ma sie co dziwic, bo na autostradzie sie czlowiek tego nie nauczy.

Ale po co mam wyprzedzać, skoro wszystko jedzie 100/100? A w Polsce
musisz wyprzedzać, bo jadąc nawet te 100/90 zawsze znajdzie się taki,
co będzie jechał 75 kmh.

Data: 2017-08-18 18:35:44
Autor: J.F.
Użytkownik jerzu.xyz napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:m33epc5qg6nehlcccre8p55r2p6t5dsh6f@4ax.com...
[...]

IMO - te 100/100 to jakis wyjatek.
Jakby tak fajnie bylo, to po co by stali w korkach na autostradach.

J.

Data: 2017-08-18 18:38:53
Autor: jerzu.xyz
Warto zainwestować w lepszą kamerkę
On Fri, 18 Aug 2017 18:35:44 +0200, "J.F."
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

Jakby tak fajnie bylo, to po co by stali w korkach na autostradach.

Jeździłem po niemieckich landówkach (czy jak oni je tam zwą) i tam
IMHO jest pusto. Tak więc to 100/100 jest przeważnie realne.
Oczywiście nie w okolicach dużych miast.

Data: 2017-08-18 19:48:47
Autor: Cavallino
W dniu 18-08-2017 o 18:35, J.F. pisze:
[...]

Nic podobnego - na krajówkach to standard.

Jakby tak fajnie bylo, to po co by stali w korkach na autostradach.

Żeby pojechać szybciej?
Bo to 100/100 to masz poza zabudowanym, a zabudowany jest co chwilę i wtedy masz 50/50.

Data: 2017-08-18 20:29:14
Autor: J.F.
Użytkownik "Cavallino"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:on799u$9k1$3@node1.news.atman.pl...
[...]

czyli 100/100 przeplatane z 50/50, taki standard.

I w rezultacie wychodzi tyle, ze oplaca sie pol godziny postac w korku :-)

J.

Data: 2017-08-17 20:33:55
Autor: Janusz
[...]

Lepsza by nic nie dała, ten czerwony był za daleko.

--
Pozdr
Janusz

Data: 2017-11-02 10:25:13
Autor: Kris
W dniu poniedziałek, 14 sierpnia 2017 23:20:46 UTC+2 użytkownik rad...@konto.pl napisał:
http://www.starosadeckie.info/z-ostatniej-chwili/kierowca-szuka-sprawcy-groznego-wypadku-rannych-9-osob/

Albo też trzymać mniejszy odstęp...

https://www.facebook.com/drivetribe/videos/534368680276608/
Na takich cwaniaków wystarczy najzwyklejsza;)

Data: 2017-11-02 18:36:29
Autor: J.F.
Użytkownik "Kris"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:04a2449b-a26a-4f29-b1d4-560dff4e203e@googlegroups.com...
[...]

Pod warunkiem, ze jednak zarejestruje  tablice rejestracyjna, bo inaczej to jak widzisz - zderzak zarysowany, szyba moze peknac, a sprawca nieznany :-)

J.

Data: 2017-11-02 11:50:50
Autor: przemek.jedrzejczak
Warto zainwestować w lepszą kamerkę
g1wh/c na gearbescie ostatnio po 20 USD więc jak ktoś nie ma FHD bo 100 zeta pozalowal to sam sobie winien ;-)

Data: 2017-11-03 10:09:33
Autor: Kris
W dniu czwartek, 2 listopada 2017 19:50:51 UTC+1 użytkownik przemek.j....@gmail.com napisał:
g1wh/c na gearbescie ostatnio po 20 USD więc jak ktoś nie ma FHD bo 100 zeta pozalowal to sam sobie winien ;-)

Daj linka

Data: 2017-11-03 10:36:11
Autor: przemek.jedrzejczak
Warto zainwestować w lepszą kamerkę
Gearbest.com

Data: 2017-11-03 10:44:30
Autor: przemek.jedrzejczak
Warto zainwestować w lepszą kamerkę
https://m.gearbest.com/car-dvr/pp_196898.html?utm_source=tt_de

Aktualnie 36 ojro
Patrz na pepper.pl oni wyłapują wszelkie promocje i meldują

Data: 2017-11-08 01:43:04
Autor: przemek.jedrzejczak