Wartość auta uszkodzonego a PCC

Data: 2010-11-25 07:42:42
Autor: Jacek
Wartość auta uszkodzonego a PCC
Urząd urzędowi nierówny i nie wiadomo, jak się zachowa, bo dla nich święta jest książeczka eurotaxu.
Ja przećwiczyłem z dobrym skutkiem opisanie wszelkich felerów w umowie + do tego zdjęcia. Pani z okienka to przyjęła i było ok, ale w tym przypadku obawiam się, że może nie "kupić" wartości 3000 przy katalogowej 4 x większej.
Opinia rzeczoznawcy może być nieopłacalna, bo PCC jest niewielki.
Jacek

Wartość auta uszkodzonego a PCC