Wartość pracy finansistów (ciekawos tka)

Data: 2009-12-14 10:10:30
Autor: \\n
Wartość pracy finansistów (ciekawos tka)
http://deser.pl/deser/1,97052,7361310,Praca_sprzataczki_jest_lepsza_od_bankowca.html

--
Kiej wypiję flaszą wina - zaraz u mnie insza mina,
i ochota do śpiewania wnet mnie bierze i do grania

Data: 2009-12-14 12:36:27
Autor: komunista0
[...]

No może wreszcie dotrze, że to klasa robotnicza utrzymuje ten świat.

Data: 2009-12-14 13:20:15
Autor: Valdi
Wartość pracy finansistów (ciekawostka)
"\n" news:hg504i$o4v$1nemesis.news.neostrada.pl

http://deser.pl/deser/1,97052,7361310,Praca_sprzataczki_jest_lepsza_od_bankowca.html

A widzisz coś w tym dziwnego? To raczej bankowcy (szeroko rozumiana
finansjera) kreuje się nadludzi i bardzo pragnie trwać w tym swoim
wyobrażeniu (błędnym, co dobitnie zweryfikowały ostatnie miesiące).

Wartość pracy finansistów (ciekawos tka)