Wartość samochodu w stosunku do rocznych dochodów

Data: 2017-06-07 05:44:10
Autor: sczygiel
Wartość samochodu w stosunku do rocznych dochodów
W dniu środa, 7 czerwca 2017 02:36:45 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:
Czy chcielibyście się podzielić danymi na ten temat?

Podzielcie sumę aktualnej wartości wszystkich aut w rodzinie
do kwoty rocznych dochodów brutto w tej rodzinie
i podajcie procent... bez niepotrzebnych szczegółów :-)

Mi wychodzi tak na oko ~~ 5% dla trzech samochodów :-))
Z tym że ostatnio dokupiony Passat deczko zaniża średnią ;-)

Dobrze kombinujesz. Ja kiedys wyszedlem na fundamentaliste jak powiedzialem ze auto powinno sie kupowac takie żeby po jedgo zakupie, na drugi dzień to auto stracic, móc iść po nastepne i aby finanse domowo rodzinne były nienaruszone.

I sie na mnie znajomi rzucili ze co? i jak? ze ubezpieczenie! ze kredyt!

A ja sie z nich po cichu hihrałem :)

Ale kolejne auto pewnie trzeba bedzie kupić nieco droższe i pewnie znowu sie skonczy na zakupie za okolice 20kpln...

Data: 2017-06-07 14:44:32
Autor: Pszemol
<sczygiel@gmail.com> wrote:
[...]

Wtedy nie potrzebujesz ubezpieczenia ac.

I sie na mnie znajomi rzucili ze co? i jak? ze ubezpieczenie! ze kredyt!

A ja sie z nich po cichu hihrałem :)

:-))

Ale kolejne auto pewnie trzeba bedzie kupić nieco droższe i pewnie znowu
sie skonczy na zakupie za okolice 20kpln...

Co kupujesz fajnego za takie pieniądze?

Data: 2017-06-07 10:56:12
Autor: sczygiel
W dniu środa, 7 czerwca 2017 16:48:06 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:

> Ale kolejne auto pewnie trzeba bedzie kupić nieco droższe i pewnie znowu
> sie skonczy na zakupie za okolice 20kpln...
> Co kupujesz fajnego za takie pieniądze?

Nic narazie. Może za jakis czas jakieś wozidło. Byle kombi i niepsujące się.
Musi miec składane siedzenia coby cała szafa weszła. I zeby radio dobrze grało :)
Jak we foce :)

Data: 2017-06-07 18:36:03
Autor: Pszemol
<sczygiel@gmail.com> wrote in message news:5209df0a-1e84-4a49-a7eb-3aaca7e303aegooglegroups.com...
> [...]

Nic narazie. Może za jakis czas jakieś wozidło. Byle kombi i niepsujące się.
Musi miec składane siedzenia coby cała szafa weszła.

Przy tak niskich wymaganiach napewno coś znajdziesz :-)

Data: 2017-06-07 18:53:08
Autor: z
W dniu 2017-06-07 o 16:44, Pszemol pisze:
Co kupujesz fajnego za takie pieniądze?

A co uważasz za fajne?

Data: 2017-06-07 12:13:37
Autor: Pszemol
"z" <z@z.pl> wrote in message news:59382f75$0$5155$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2017-06-07 o 16:44, Pszemol pisze:
Co kupujesz fajnego za takie pieniądze?

A co uważasz za fajne?

Ja się pytałem jego co ON kupuje fajnego.

Data: 2017-06-07 19:43:43
Autor: Maciek
Dnia Wed, 7 Jun 2017 05:44:10 -0700 (PDT), sczygiel@gmail.com napisał(a):

a kiedys wyszedlem na fundamentaliste jak powiedzialem ze auto powinno sie kupowac takie żeby po jedgo zakupie, na drugi dzień to auto stracic, móc iść po nastepne i aby finanse domowo rodzinne były nienaruszone.

Dla mediany zarobków, przy dwóch pracujących osobach i 2 samochodach jest
to trudno wykonalne. Gdyby przyjąć rzucone tu przez Pszemola 5%, to
wychodzą 2 auta po 1,5 tys. zl.

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2017-06-07 11:03:44
Autor: sczygiel
W dniu środa, 7 czerwca 2017 19:43:37 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:
> [...]

Dla mediany zarobków, przy dwóch pracujących osobach i 2 samochodach jest
to trudno wykonalne. Gdyby przyjąć rzucone tu przez Pszemola 5%, to

I to tak naprawde pokazuje jak biedni jestesmy.
I to nie jest szokujące. Bieda jak bieda, kazdy orze jak może. Szokujące jest to ze ludzie kupuja auta za 30-50 kpln i splacaja je po 4-6 lat majac licha prace z takimi se widokami.

Poza tym auto ogólnie jest drogie. Licząc biednie:
Kupujemy małe autko kompaktowe za 40kpln, po 8-10 latach bedzie ono warte 8-10kpln.
Sama deprecjacja/amortyzacja to koszt na poziomie 4kpln. Plus 1kpln ubezpieczenia: 5kpln na rok za to ze auto stoi. Czyli jakies 400pln miesiecznie za posiadanie blachosmroda.

Jezdząc nim 10kkm rocznie to jakieś 6l/100*10*10*4,5=2700pln.
To kolejne 200pln.

I pare innych wydatków...

Jak masz takie warunki jak przyjąłeś to te 2 auta po 1500pln to koszt jednego w trzy miesiące. Taka se bezcelowa żąglerka kwotami...

Data: 2017-06-07 20:47:40
Autor: 007
sczygiel@gmail.com w <news:2cb8a718-239d-4f7f-bb45-bb19627df582googlegroups.com>:

[...]

Jak umysłowo ograniczony "polaczek" usiłuje się tak zaprezentować.

Taka se bezcelowa żąglerka kwotami...

Cel został określony, czy osiągnięty, to inna kwestia, ale Pszemol dupsko
nadstawił pięknie.

--
'Tom N'

Data: 2017-06-07 20:52:09
Autor: Pszemol
007 <news@intf.dyndns.org.invalid> wrote:
[...]

Nie bardzo rozumiem skąd u Ciebie ten skok ciśnienia....

Data: 2017-06-07 14:16:28
Autor: sczygiel
W dniu środa, 7 czerwca 2017 22:55:45 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:
007 <news@intf.dyndns.org.invalid> wrote:
> nadstawił pięknie.

Nie bardzo rozumiem skąd u Ciebie ten skok ciśnienia....

Tez nie kumam. Ale słowo "polaczek" wskazuje na pewne kompleksy :)

Data: 2017-06-07 18:40:07
Autor: Pszemol

Data: 2017-06-07 12:45:37
Autor: Pszemol
"Maciek" <docktor@poczta.onet.pl> wrote in message news:1ucuzewub91pp.sbmt7a773dd5.dlg40tude.net...
[...]

Ja nie sugeruję że to jest wykonalne ani że tak ma być.
Jeżdzę nastoletnimi autami i wiem, że jestem poniżej średniej...
Ciekawiło mnie tylko to jak się takie procenty u Was kształtują.

Ile wychodzi Tobie? 20%? 50%?

Data: 2017-06-07 20:30:27
Autor: 007
Pszemol w <news:oh9dtd$uai$1dont-email.me>:

Ciekawiło mnie tylko to jak się takie procenty u Was kształtują.

Czyli przestało ciekawić. Zebrałeś co trzeba?

Ile wychodzi Tobie? 20%? 50%?

Motasz się we własnych zeznaniach.

Ale niech będzie -- od sumy dochodów brutto/rok odejmij koszty utrzymania
wszystkich samochodów/rok. Pokaż również koszt utrzymania samochodów/kilometr przebiegu (stał u mnie w
garażu zabytek, koszty per ta sztuka akurat wynosiła zero, byli chętni by go
kupić za pół bańki...) Z tą sztuką to około 1%  (bez się drastycznie zmienia)

Albo inaczej: mam nówkę sztukę o wartości 120 000 (w leasingu) i procent
wychodzi 50 -- wydaje ci się że dostałeś informację dodatkową ile zarabiam?

Zapytaj za rok, wtedy wartość będzie mniejsza, a zarobki pewnie większe, no
powiedzmy 100 000 samochód i procent 40 -- dalej nie będziesz wiedział

Pójdźmy dalej -- Twoje 5% na trzech szrotach -- powiedzmy 15 000, więc
zarobki 300 000

Chciałeś sie pochwalić, że pomimo wysokich zarobków jeździsz złomem? --
'Tom N'

Data: 2017-06-07 20:52:09
Autor: Pszemol
[...]

Nie, nie przestało. Nie napisałem, że przestało... Wtedy mnie ciekawiło i
dalej mnie ciekawi.

Ile wychodzi Tobie? 20%? 50%?

Motasz się we własnych zeznaniach.

Raczej Ty nadinterpretujesz.

Ale niech będzie -- od sumy dochodów brutto/rok odejmij koszty utrzymania
wszystkich samochodów/rok.

Nie obchodzą mnie koszty utrzymania ani to ile kto jeździ ani gdzie trzyma
auto. Podałeś dużo zbędnych informacji o które nie pytałem.

Pokaż również koszt utrzymania samochodów/kilometr przebiegu (stał u mnie w
garażu zabytek, koszty per ta sztuka akurat wynosiła zero, byli chętni by go
kupić za pół bańki...)

Pół miliona za samochód zabytkowy? A co Ty tam masz??

Z tą sztuką to około 1%  (bez się drastycznie zmienia)

Ok.

Albo inaczej: mam nówkę sztukę o wartości 120 000 (w leasingu) i procent
wychodzi 50 -- wydaje ci się że dostałeś informację dodatkową ile zarabiam?

No sam mi podałeś. Skoro auto o wartości 120k stanowi 50% Twoich rocznych
dochodów. Z tym że ja o to nie pytałem.

Zapytaj za rok, wtedy wartość będzie mniejsza, a zarobki pewnie większe, no
powiedzmy 100 000 samochód i procent 40 -- dalej nie będziesz wiedział

:-) Wtedy też wiedziałbym tyle ile mi powiesz.

Pójdźmy dalej -- Twoje 5% na trzech szrotach -- powiedzmy 15 000, więc
zarobki 300 000

Albo 10000 i 200000 albo 20000 i 400000.
Właśnie o to chodzi, że nie wiesz, bo nie podałem zbyt wiele info. I
prosiłem też aby nie podawać zbędnych informacji - podałeś jednak,
najwyraźniej Ty bardzo chciałeś się zarobkami pochwalić.

Chciałeś sie pochwalić, że pomimo wysokich zarobków jeździsz złomem?

Chybym chciał się chwalić wysokimi zarobkami to podałbym 5% bez dodatku, że
to małowarte starocie.

Ale nie o to mi chodziło.

Próbowałem skonstruować pytanie właśnie celowo tak, aby można było podać
tylko ten procent. Bo tylko ten stosunek wartości auta do zarobków mnie
interesuje.

Data: 2017-06-07 14:13:40
Autor: Zenek Kapelinder
Wartość samochodu w stosunku do rocznych dochodów
Idiotyczne pytanie zadales bo moze byc ktos kto zarabia rocznie dwa miliony dolcow a samochod ma za cztery miliony dolcow i moze byc ktos kto zarabia dwadziescia tysiecy zlotych rocznie i na raty kupil samochod za 60 tysiecy.

Data: 2017-06-07 18:37:23
Autor: Pszemol
"Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> wrote in message news:007d1b01-1450-494c-9e0f-3186abf1884dgooglegroups.com...
Idiotyczne pytanie zadales

Zadaj sobie lepsze jeśli Cię coś interesuje.
Na moje pytanie odpowiadać przecież nie musisz.

bo moze byc ktos kto zarabia rocznie dwa miliony dolcow
a samochod ma za cztery miliony dolcow i moze byc ktos
kto zarabia dwadziescia tysiecy zlotych rocznie i na raty
kupil samochod za 60 tysiecy.

I oba przypadki są dla mnie jednakowo interesujące :-)

Data: 2017-06-08 14:09:34
Autor: Zenek Kapelinder
Wartość samochodu w stosunku do rocznych dochodów
Idiotycze pytanie zadales. Co to znaczy w stosunku do zarobkow? Jak ktos zarabia 3500 na reke to duzo czy malo? A jak ma dwojke dzieci i zone co nie   pracuje? Zadales pytanie takie jakie zadaje gimbaza brandzlujaca sie ile auto wyciaga. Swiat ludzi doroslych zaczyna z zakupem pierwszej butelki do karmienia niemowlaka a potem jest coraz gorzej bo buty wystarczaja na cztery miesiace.

Data: 2017-06-08 19:54:41
Autor: Pszemol
"Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> wrote in message news:f0f1a117-a7a4-458f-9495-d05830eacc18googlegroups.com...
Idiotycze pytanie zadales. Co to znaczy w stosunku do zarobkow?
Jak ktos zarabia 3500 na reke to duzo czy malo?

Nie interesują mnie zarobki. Czego tu nie rozumiesz, Kogutek? :-)

Data: 2017-06-09 06:54:48
Autor: z
W dniu 2017-06-09 o 02:54, Pszemol pisze:
Nie interesują mnie zarobki. Czego tu nie rozumiesz, Kogutek? :-)

Interesuje Cię stosunek i to procentowy :-)

Perwersyjna pani domu czy patologia alkoholowa?

Sorry ale niezły ubaw jest :-)

Data: 2017-06-09 13:52:36
Autor: J.F.
Użytkownik "Zenek Kapelinder"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:f0f1a117-a7a4-458f-9495-d05830eacc18@googlegroups.com...
Idiotycze pytanie zadales. Co to znaczy w stosunku do zarobkow? Jak ktos zarabia 3500 na reke to duzo czy malo?

Ale nie pytal czy to duzo, tylko jaki procent ceny posiadanego auta to stanowi :-)

J.

Data: 2017-06-09 04:58:06
Autor: Zenek Kapelinder
Wartość samochodu w stosunku do rocznych dochodów
co moze byc pod wzgledem poznawczym warta statystyka z przedzialu od 1:0,01 do 1:5 ?

Data: 2017-06-09 05:19:57
Autor: sczygiel
W dniu piątek, 9 czerwca 2017 13:58:09 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
co moze byc pod wzgledem poznawczym warta statystyka z przedzialu od 1:0,01 do 1:5 ?

Moze oznaczac ze ludzie nie wkladaja za duzo pieniedzy w dupowozy (0.05) albo ze ludzie wkladaja cala swoja krwawice w auta na które ich nie stać (2.0).

Data: 2017-06-09 06:15:49
Autor: Zenek Kapelinder
Wartość samochodu w stosunku do rocznych dochodów
Ale nic nie oznacza chociazby dlatego ze probka to 5 osob.

Data: 2017-06-10 01:23:33
Autor: re
Wartość samochodu w stosunku do rocznych dochodów

Użytkownik "Zenek Kapelinder"

Ale nic nie oznacza chociazby dlatego ze probka to 5 osob.
-- -
Generalnie, lepsza byłaby sonda na ulicy

Data: 2017-06-10 06:59:06
Autor: Pszemol
"re" <re@re.invalid> wrote in message news:ohgl71$sjr$2mx1.internetia.pl...
Ale nic nie oznacza chociazby dlatego ze probka to 5 osob.
-- -
Generalnie, lepsza byłaby sonda na ulicy

Nie wiem czy lepsza - dużo ludzi nie umie liczyć procenty :-)

Data: 2017-06-11 12:05:25
Autor: re
Wartość samochodu w stosunku do rocznych dochodów

Użytkownik "Pszemol"

[...]

To się ich zapytasz ile zarabiają i też Ci może udzielą informacji prędzej niż tutaj.

Data: 2017-06-09 14:34:35
Autor: ddddddddddddd
W dniu 09.06.2017 o 14:19, sczygiel@gmail.com pisze:
[...]

no właśnie tego na pewno nie będzie oznaczać.
Jak ktoś wyda 5% z dochodu 24.000zł to się może wykrwawić, a jak wyda 600.000 zł na auto, zarabiając 300.000zł, to najwyżej na kilka dni odpuści ośmiorniczki ;) z pytania o stosunek kosztu samochodu do dochodu można wywnioskować jedynie jaki jest stosunek kosztu samochodu do dochodu - i nic więcej ;)
I - jak napisał Pszemol - właśnie to chce wywnioskować - czyli to dokładnie takie samo pytanie jak porównanie koloru samochodu do rocznego dochodu - można by wywnioskować, że auta czerwone mają ci co zarabiają 40.000 i 120.000, a zielone ci co 30.000 i 110.000 :)

Łukasz

Data: 2017-06-09 08:44:02
Autor: sczygiel
W dniu piątek, 9 czerwca 2017 14:34:40 UTC+2 użytkownik ddddddddddddd napisał:

> [...]
Jak ktoś wyda 5% z dochodu 24.000zł to się może wykrwawić, a jak wyda 600.000 zł na auto, zarabiając 300.000zł, to najwyżej na kilka dni odpuści ośmiorniczki ;) z pytania o stosunek kosztu samochodu do dochodu można wywnioskować jedynie jaki jest stosunek kosztu samochodu do dochodu - i nic więcej ;)

Ale jak Pszemol sobie to wrzuci w excela to te wyjatkowe sytuacje odrzuci i statystyka mu pokaże sie elegancko.
Ewentualnie nie odrzuci ale narysuje sobie wykres i mu wyjdzie czy maksimum jest w okolicy 5 czy 30 czy 150%

[...]

Nadinterpretujesz. :)

Data: 2017-06-10 01:21:08
Autor: re
Wartość samochodu w stosunku do rocznych dochodów

Użytkownik  xx

> [...]

Ewentualnie nie odrzuci ale narysuje sobie wykres i mu wyjdzie czy maksimum jest w okolicy 5 czy 30 czy 150%
Pytanie jak pytanie, można pogadać, ale z tego żadnej sensownej statystyki nie zrobi się

Data: 2017-06-10 12:44:53
Autor: ddddddddddddd
W dniu 09.06.2017 o 17:44, sczygiel@gmail.com pisze:
[...]

statystyka kosztu auta do zarobków mu się pokaże, ale nie da się z tego wywnioskować czy "ludzie wkladaja cala swoja krwawice w auta na które ich nie stać" bo do tego potrzebny jest koszt utrzymania samochodu a nie jego wartość w danym momencie (no i kwota która pozostaje na wydatki, a nie dochód brutto).
Dlatego uważam że jest to wiedza bezużyteczna, tak samo jak stosunek zarobków do koloru auta.
Mój ojciec kilka lat zbierał na samochód. W pewnym momencie kupił za gotówkę auto wartości pewnie 300% jego dochodów. Jeździ nim już 17 lat, teraz jest warte pewnie kilka procent (chociaż w międzyczasie bywało różnie, bo choć wartość auta spada, to w pewnym momencie przeszedł na emeryturę, więc stosunek wartości auta do zarobków poszedł w górę.

Łukasz

Data: 2017-06-08 20:21:05
Autor: 007
Pszemol w <news:oh9p1o$8g8$1dont-email.me>:

007 <news@intf.dyndns.org.invalid> wrote:
Pszemol w <news:oh9dtd$uai$1dont-email.me>:
Ciekawiło mnie tylko to jak się takie procenty u Was kształtują.
   ^^^^^^^^^^^
Czyli przestało ciekawić. Zebrałeś co trzeba?
Nie, nie przestało. Nie napisałem, że przestało...

Napisałeś...

Nie obchodzą mnie koszty utrzymania ani to ile kto jeździ ani gdzie trzyma
auto. Podałeś dużo zbędnych informacji o które nie pytałem.

Heheh [1]

[...]

Masz? Przecież napisałem "stał".
Ty masz problem z rozróżnieniem czasu przeszłego od teraźniejszego, o
pomyleniu bańki (100PLN) z bańka (1 000 000 ZŁ) szkoda wspominać

[...]

Nie podałem Ci nic, tym bardziej nie podałem, że 120kPLN to 50% moich
przychodów, mam jeszcze dwa inne samochody (a może 5...)

Zapytaj za rok, wtedy wartość będzie mniejsza, a zarobki pewnie większe, no
powiedzmy 100 000 samochód i procent 40 -- dalej nie będziesz wiedział
:-) Wtedy też wiedziałbym tyle ile mi powiesz.

Czyli nic

Pójdźmy dalej -- Twoje 5% na trzech szrotach -- powiedzmy 15 000, więc
zarobki 300 000
Albo 10000 i 200000 albo 20000 i 400000.
Właśnie o to chodzi, że nie wiesz, bo nie podałem zbyt wiele info.

LOL

prosiłem też aby nie podawać zbędnych informacji - podałeś jednak,
najwyraźniej Ty bardzo chciałeś się zarobkami pochwalić.

LOL^2

Chciałeś sie pochwalić, że pomimo wysokich zarobków jeździsz złomem?
Chybym chciał się chwalić wysokimi zarobkami to podałbym 5% bez dodatku, że
to małowarte starocie.

No i masz, jednak podałeś więcej niż trzeba ;P

Ale nie o to mi chodziło.
Próbowałem skonstruować pytanie właśnie celowo tak, aby można było podać
tylko ten procent.

To trzeba było nie zadawać pytania na grupie dyskusyjnej, gdzie każdy może
odpowiedzieć jak mu sie podoba, niezależnie od intencji pytka, tylko użyć
odpowiednich narzędzi, a na grupie upublicznic i skomentować wyniki.

Bo tylko ten stosunek wartości auta do zarobków mnie
interesuje.

Może wyjaśnisz dlaczego interesuje Cię, że ktoś ma szrota w garażu, nie
jeździ nim, bo go nie stać, ale napisze że 5% (prawie ja Ty), albo napisze
że 20%, ale tez nie jeździ bo mu szkoda (choć go stać), albo 20% i jeździ bo
ma w d4?

--
'Tom N'

Data: 2017-06-08 19:21:48
Autor: Pszemol
[...]

Gdzie? To co podkreśliłeś dotyczyło przeszłości, pisałem o chwili gdy
redagowałem pierwszego posta w tym wątku.

Nic nie pisałem tam o teraźniejszości.

Nie miej proszę pretensji do mnie o wytwory Twojej bujnej wyobraźni :-)

Nie obchodzą mnie koszty utrzymania ani to ile kto jeździ ani gdzie trzyma
auto. Podałeś dużo zbędnych informacji o które nie pytałem.

Heheh [1]

Zapomniałeś wstawić [1] do headerów....

[...]

Nie, to Ty przypisujesz znaczenie którego słowo nie ma.

Napisałeś że stał u Ciebie w garażu, fakt, ale teraz może stać przed
garażem. Nic nie pisałeś że sprzedałeś i już nie masz.

o pomyleniu bańki (100PLN) z bańka (1 000 000 ZŁ) szkoda wspominać

Ja się nie pomyliłem. U nas na wsi się "bańką" milion nazywa.

Data: 2017-06-07 20:34:25
Autor: Maciek
Wartość samochodu w stosunku do rocznych dochodów
Dnia Wed, 7 Jun 2017 12:45:37 -0500, Pszemol napisał(a):

Ile wychodzi Tobie? 20%? 50%?

Jeżeli przyjmować brutto, tak jak chciałeś (choć nie wiem po co), to ok.
15%.

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2017-06-07 21:01:49
Autor: z
Wartość samochodu w stosunku do rocznych dochodów
W dniu 2017-06-07 o 19:45, Pszemol pisze:
Ile wychodzi Tobie? 20%? 50%?

Nie chce mi się liczyć. Mam fajne, przestronne auto, nie psujące się, wystarczająco dynamiczne i oszczędne.
Warte pewnie z 10 tys. a moje zarobki netto nie przekraczają 2,5 tys. (x2)

Yaris I D4D 75KM :-)

Data: 2017-06-07 20:59:24
Autor: Pszemol
z <z@z.pl> wrote:
[...]

I nie mogłeś tego przeliczyć na procenty tylko taki ekshibicjonizm
zarobkowy uprawiasz? :-))

Zarobki miały być brutto.

2,5k x 2 to jest 5k zgaduje ze na miesiac, czyli 60k rocznie.

Czyli auto warte 10k stanowi 1/6 rocznych zarobkow, jakies 17%.

Dzięki.

Data: 2017-06-07 23:32:03
Autor: z
W dniu 2017-06-07 o 22:59, Pszemol pisze:
I nie mogłeś tego przeliczyć na procenty tylko taki ekshibicjonizm
zarobkowy uprawiasz? :-))

Daję Ci dobry przykład bo widać że czegoś wstydzisz i ukrywasz pod procentami :-)

Zarobki miały być brutto.

Zarobki mają być NETTO

Praca po opodatkowaniu i towar po opodatkowaniu.

LOGIKA HELLLLOOOOO :-)

Data: 2017-06-07 18:39:07
Autor: Pszemol
"z" <z@z.pl> wrote in message news:593870d5$0$15196$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ukrywam? Fakt.
Ale dlaczego sugerujesz że się czego wstydzę? :-)

Zarobki miały być brutto.

Zarobki mają być NETTO

Mnie interesują brutto.

Praca po opodatkowaniu i towar po opodatkowaniu.

LOGIKA HELLLLOOOOO :-)

To nie jest pytanie z logiki ani matematyki.

Data: 2017-06-08 07:31:25
Autor: z
W dniu 2017-06-08 o 01:39, Pszemol pisze:
Ale dlaczego sugerujesz że się czego wstydzę? :-)

Bo ukrywasz zadając takie pytanie na grupie  :-)

LOGIKA

To nie jest pytanie z logiki ani matematyki.

Widzisz do czego doprowadziła współczesna myśl gospodarcza bez LOGIKI? :-)

Data: 2017-06-08 07:25:49
Autor: Pszemol
"z" <z@z.pl> wrote in message news:5938e12d$0$15194$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2017-06-08 o 01:39, Pszemol pisze:
Ale dlaczego sugerujesz że się czego wstydzę? :-)

Bo ukrywasz zadając takie pytanie na grupie  :-)

LOGIKA

Zawiodła Cię na manowce.
Ukrywam aby mnie nikt nie okradł ;-)

I nie oczekuję od nikogo aby ujawniał zarobki.
Zauważ, że pytam tylko o procent a nie o wartość aut czy zarobki.

Wartość samochodu w stosunku do rocznych dochodów