Wartosci narodowe

Data: 2011-07-10 19:37:50
Autor: DysoN
Wartosci narodowe
Zainsipirowany nieco jednym atykulem w prasie sprzed paru tygodni chcialbym sie takze tutaj zapytac czym sa te slawetne "wartosci narodowe", ktorych trzeba bronic, ktorych trzeba nauczac i otaczac najwyzszym i najpowazniejszym szacunkiem.

Co to jest?? Bo tak jak w owym artykule wydaje mi sie, ze to tylko pusty slogan za ktorym stoja tylko banalne frazesy, za ktorymi z kolei nie ma nic.

No wiec jak to jest?
--
DysoN  mailto:dyson_NO_SPAM@interia.pl GG 2434245
Ankh-Morpork eksperymentowalo z wieloma systemami rzadów, az

Data: 2011-07-10 20:03:37
Autor: abc
Wartosci narodowe
Zainsipirowany nieco jednym atykulem w prasie sprzed paru tygodni
chcialbym sie takze tutaj zapytac czym sa te slawetne "wartosci narodowe",

Chodzi o kodeks rycerski http://pl.wikipedia.org/wiki/Kodeks_rycerski
Polski Naród, to naród szlachecki.

--
Nie da siê oddzieliæ polityki od religii. Nie da siê w cz³owieku oddzieliæ
katolika od obywatela. Rozdzia³ pañstwa od Ko¶cio³a jest sztuczny.

Data: 2011-07-11 02:57:21
Autor: cirrus
Wartosci narodowe
U¿ytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4e19e982$0$2507$65785112news.neostrada.pl...
[...]

G-no prawda, w wiêkszo¶ci potomkowie ¶winiopasów, parobków i innej swoloczy.

--
stevep

Data: 2011-07-11 01:24:56
Autor: obserwator
Wartosci narodowe
cirrus <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisa³(a):
> [...]
> Polski Naród, to naród szlachecki.

G-no prawda, w wiêkszo¶ci potomkowie ¶winiopasów, parobków i innej swoloczy.

to jakiej narodowosci jestes ty pietrzykowski?
Ty przeciez howno wiesz o narodzie polskim.

Data: 2011-07-11 14:23:07
Autor: cirrus
Wartosci narodowe
U¿ytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ivdjd8$87c$1inews.gazeta.pl...
[...]

Hmm, jestem zakamuflowan± opcj± rosyjsko- niemieck±.

--
stevep

Data: 2011-07-11 19:58:46
Autor: obserwator
Wartosci narodowe
> [...]

> to jakiej narodowosci jestes ty pietrzykowski?
> Ty przeciez howno wiesz o narodzie polskim.

Hmm, jestem zakamuflowan± opcj± rosyjsko- niemieck±.

nie, Stefan, ty po prostu chyba wierzysz w te chore pomysly grupy Michnika,ze uda sie stworzyc Stany Zjednoczone Europy.

To jest taki sam nonsen jak komunizm.

Wprawdzie Stany Zjednoczone to tez tygiel roznych narodowosci, ale powstawal w zupelnie innych warunkach. Ta mieszanka w USA tez powoli zaczyna byc nieco wybuchowa.
 Michnik jako ideowy komuch, jest po prostu tepy jak Talib.

Data: 2011-07-12 04:04:58
Autor: cirrus
Wartosci narodowe
U¿ytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ivfklm$mpt$1inews.gazeta.pl...
[...]

A co mnie obchodzi Michnik, to tylko za takie pó³g³ówki jak ty musza my¶leæ Michalkiewicze.

--
stevep

Data: 2011-07-12 02:18:53
Autor: obserwator
Wartosci narodowe
cirrus <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisa³(a):
A co mnie obchodzi Michnik, to tylko za takie pó³g³ówki jak ty musza my¶leæ Michalkiewicze.

jak to cie nie obchodzi? Przeciez ciagle wklejasz teksty ktore sa plodzone przez to srodowisko i jego okolice.

Wyjatkowo tepym,bezrozumnym ciemniakiem jestes ty.

Dzien i noc to robisz jak typowy bolszewicki propagandysta i to od wielu lat.
Nie reagujesz na fakty ktore tym klamstwom neobolszeii zaprzeczaja.

Jakim cwokiem trzeba byc,aby nie rozumiec, ze to jest ordynarna propaganda w stylu bolszewickim?

Zaden normalny czlowiek nie uwierzy,ze takie brednie mozna wklejac bezinteresownie. Malpa by juz zrozumiala,ze to nonsens, a ty zrozumiec nie potrafisz.

Data: 2011-07-11 14:47:39
Autor: jadrys
Wartosci narodowe
W dniu 2011-07-11 02:57, cirrus pisze:

G-no prawda, w większości potomkowie świniopasów, parobków i innej swoloczy.

Świniopas i parobek do dla ciebie swołocz?

Data: 2011-07-11 17:06:48
Autor: cirrus
Wartosci narodowe
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iverif$ku8$1news.onet.pl...
W dniu 2011-07-11 02:57, cirrus pisze:
G-no prawda, w większości potomkowie świniopasów, parobków i innej swoloczy.
Świniopas i parobek do dla ciebie swołocz?

To superswołocz.

--
stevep

Data: 2011-07-11 21:11:21
Autor: jadrys
Wartosci narodowe
W dniu 2011-07-11 17:06, cirrus pisze:
[...]

Także parobek wklejający za pieniądze cudze teksty na grupy dyskusyjne?

Data: 2011-07-12 04:03:14
Autor: cirrus
Wartosci narodowe
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ivfhrj$jjj$1news.onet.pl...
[...]

Parobek ledwie sylabizuje i ma takie pojęcie o otaczajacym go swiecie jak ty,

--
stevep

Data: 2011-07-12 11:29:51
Autor: jadrys
Wartosci narodowe
W dniu 2011-07-12 04:03, cirrus pisze:
[...]

A ty masz jakieÅ› inne, - lepsze cechy?

Data: 2011-07-12 13:58:32
Autor: cirrus
Wartosci narodowe
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ivh46a$lot$4news.onet.pl...
[...]

A g-no cie to obchodzi pedrylu.

--
stevep

Data: 2011-07-10 20:11:31
Autor: jadrys
Wartosci narodowe
W dniu 2011-07-10 19:37, DysoN pisze:
[...]

To o co Polacy walczyli od zawsze, - wolność i niezależność.. i żeby Niemiec nie pluÅ‚ nam w twarz...  Tylko faktycznie takie slowa wygÅ‚aszane przez obecnych polityków brzmiÄ… jak żart.

Data: 2011-07-10 20:20:54
Autor: abc
Wartosci narodowe
DZIESIÊÆ PRZYKAZAÑ POLAKA

"... Jam jest Polska, Ojczyzna twoja, ziemia ojców, z której wzros³e¶.
Wszystko czym¶ jest, po Bogu mnie zawdziêczasz.

1. - Nie bêdziesz mia³ ukochania ziemskiego nade mnie.

2. - Nie bêdziesz wzywa³ imienia Polska dla w³asnej chwa³y, kariery,
nagrody.

3. - Pamiêtaj, aby¶ Polsce odda³ bez wahania maj±tek, szczê¶cie osobiste i
¿ycie.

4. - Czcij Polskê, Ojczyznê twoj±, jak matkê rodzon±.

5. - Z wrogami Polski walcz wytrwale a¿ do ostatniego tchu, do ostatniej
kropli krwi w ¿y³ach  swoich.

6. - Walcz z w³asnym wygodnictwem i tchórzostwem. Pamiêtaj, ¿e tchórz nie
mo¿e byæ  Polakiem.

7. - B±d¼ bez lito¶ci dla zdrajców imienia Polskiego.

8. - Zawsze i wszêdzie ¶mia³o stwierdzaj, ¿e jeste¶ Polakiem.

9. - Nie dopu¶æ by w±tpiono w Polskê.

10. - Nie pozwól aby ubli¿ano Polsce, poni¿aj±c Jej wielko¶æ i Jej zas³ugi,
Jej dorobek i majestat.

Bêdziesz mi³owa³ Polskê pierwsz± po Bogu mi³o¶ci±!

Bêdziesz j± mi³owa³ wiêcej ni¿ siebie samego!"

Data: 2011-07-10 20:25:15
Autor: jadrys
Wartosci narodowe
W dniu 2011-07-10 20:20, abc pisze:
DZIESIĘĆ PRZYKAZAŃ POLAKA

"... Jam jest Polska, Ojczyzna twoja, ziemia ojców, z której wzrosłeś.
Wszystko czymś jest, po Bogu mnie zawdzięczasz.

1. - Nie będziesz miał ukochania ziemskiego nade mnie.

2. - Nie będziesz wzywał imienia Polska dla własnej chwały, kariery,
nagrody.

3. - Pamiętaj, abyś Polsce oddał bez wahania majątek, szczęście osobiste i
życie.

4. - Czcij PolskÄ™, OjczyznÄ™ twojÄ…, jak matkÄ™ rodzonÄ….

5. - Z wrogami Polski walcz wytrwale aż do ostatniego tchu, do ostatniej
kropli krwi w żyÅ‚ach  swoich.

6. - Walcz z własnym wygodnictwem i tchórzostwem. Pamiętaj, że tchórz nie
może być  Polakiem.

7. - Bądź bez litości dla zdrajców imienia Polskiego.

8. - Zawsze i wszędzie śmiało stwierdzaj, że jesteś Polakiem.

9. - Nie dopuść by wątpiono w Polskę.

10. - Nie pozwól aby ubliżano Polsce, poniżając Jej wielkość i Jej zasługi,
Jej dorobek i majestat.

Będziesz miłował Polskę pierwszą po Bogu miłością!

Będziesz ją miłował więcej niż siebie samego!"

Piękne.

Data: 2011-07-10 20:29:01
Autor: abc
Wartosci narodowe
Piêæ prawd Polaków:

1 Jeste¶my Polakami
2.Wiara Ojców naszych jest wiar± naszych dzieci
3.Polak Polakowi Bratem!
4.Co dzieñ Polak Narodowi s³u¿y
5.Polska Matk± nasz±, nie wolno mówiæ o Matce ¼le!.

Data: 2011-07-11 14:50:42
Autor: jadrys
Wartosci narodowe
W dniu 2011-07-10 20:29, abc pisze:
Pięć prawd Polaków:

1 Jesteśmy Polakami
2.Wiara Ojców naszych jest wiarą naszych dzieci
3.Polak Polakowi Bratem!
4.Co dzień Polak Narodowi służy
5.Polska Matką naszą, nie wolno mówić o Matce źle!.

Punkt nr 2 jest myÅ›lÄ™ nie do zaakceptowanie przez wiÄ™kszość. wszak oni nie wyznajÄ… wiary swoich przodków tylko religiÄ™  im narzuconÄ….

Wartosci narodowe