Warunki które muszę spełnić aby legalnie zarabiać

Data: 2015-10-08 14:20:09
Autor: Mateusz Wit
Warunki które muszę spełnić aby legalnie zarabiać
Witam.
Chciałbym zapytać co jest potrzebne abym mógł legalnie zarabiać jednak nie chodzi o zwyczajne zatrudnienie w firmie. Mówiąc legalnie zarabiać mam na myśli zarabiać z własnego projektu mianowicie jestem autorem gry online która jeszcze nie jest publiczna jednak wkrótce zostanie upubliczniona. I jak każdy chciałbym mieć jakieś zyski z poświęconej jej pracy.
W jaki sposób chciałbym zarabiać na owej grze. Tymczasowo są 2 opcje:
1. Sprzedaż bonusowych punków które możemy wymieniać w grze(opcja gorsza)
2. Zbieranie puli pieniędzy wpłacanych dobrowolnie przez graczy po czym po zakończeniu sezonu(okresu np. 30dni) najlepszy gracz miał by otrzymać 50% uzbieranych pieniędzy.

Moje pytanie brzmi co jest niezbędne do tego by móc legalnie prowadzić taką działalność?

Z góry dziękuje i pozdrawiam

Data: 2015-10-08 23:24:40
Autor: Robert Tomasik
Warunki ktĂłre muszę spełnić aby leQ1|BĽž'łjś›‰§8ó
W dniu 08-10-15 o 23:20, Mateusz Wit pisze:
[...]

Na pierwszy rzut oka zgłoszenie faktu prowadzenia działalności
gospodarczej.

Data: 2015-10-08 16:28:54
Autor: witek
Robert Tomasik wrote:
[...]

na drugi rzut oka to mi podpada pod loterie, albo hazard.

Data: 2015-10-08 23:43:47
Autor: Robert Tomasik
W dniu 08-10-15 o 23:28, witek pisze:

[...]

Odnoszę wrażenie, ze chodzi o jakąś grę w Internecie, która nie ma charakteru losowego. Powiedzmy jakieś symulatory. Ale to jedynie moje domniemanie.

Data: 2015-10-09 01:12:34
Autor: nkab
W dniu czwartek, 8 października 2015 23:43:50 UTC+2 użytkownik Robert Tomasik napisał:

> na drugi rzut oka to mi podpada pod loterie, albo hazard.

Odnoszę wrażenie, ze chodzi o jakąś grę w Internecie, która nie ma charakteru losowego. Powiedzmy jakieś symulatory. Ale to jedynie moje domniemanie.

Tak czy siak na pewno będzie to jakiś konkurs ze szczegółowym regulaminem.
Skoro w grę wchodzi kasa to prawdopodobnie musi być zgoda wyższej instancji
bo to konkurs ala poker sportowy, który w naszym kraju jest nie dozwolony
w ramach zwykłej DG.

Andrzej.

Warunki które muszę spełnić aby legalnie zarabiać