Warunki na Kasporowym

Data: 2011-02-07 08:51:37
Autor: Piotr Śmiech
Warunki na Kasporowym
Witam,
Niestety nie śledziłem sytuacji wcześniej a właśnie mam szansę na wolny
weekend z piątkiem włącznie. Wg PKL-u jest słabo. Jest taka odwilż, że
wszystko spłynęło, czy nie zdążyło porządnie napadać w tym sezonie?
Czy ktoś z Was jeździł w ostatni weekend?
Warto się wybierać jeśli sytuacja się nie poprawi?
Pozdrawiam,
PS

Data: 2011-02-07 12:27:55
Autor: Fafek
Warunki na Kasporowym
W dniu 2011-02-07 09:51, Piotr Śmiech pisze:
[...]

To drugie...

http://www.topr.pl/index.php?option=com_content&task=blogcategory&id=0&Itemid=80

:(

Maciek

Data: 2011-02-07 12:34:11
Autor: Shoot
Warunki na Kasporowym
Wróciłem z Zakopanego w sobotę... Byłem tydzień i warunki pod skoczniami, na Szymoszkowej, a także w Białce były super (jak dla amatora)... W piątek wieczorem już zacząła się odwilż...

Shoot

Warunki na Kasporowym