Warunki na Kubalonce

Data: 2010-01-02 12:35:15
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Warunki na Kubalonce
Witam po dłuuuuuuugiej bezsportowozimowej przerwie.
Chciałem zadać szybkie pytanie: czy ktoś się orientuje jak tam trasy
biegowe na przełęczy Kubalonka w Wiśle? Da się biegać?
Byłem w środę i bieda, w zasadzie przeszliśmy się kawałek i do domu :-/ A
teraz u mnie, 80-90km od Wisły, pada śnieg, mam nadzieję zatem, że i tam
się warunki poprawią.

Data: 2010-01-03 22:22:08
Autor: Łorzełek
Warunki na Kubalonce
Hej,
dzisiaj np w Rajczy 20-25cm śniegu, na przełęczy Glinka jeszcze więcej

--
pozdrówko
Łorzełek

Użytkownik "Marek 'marcus075' Karweta" <m.karweta-nie-trawi-spamu@gmail.com> napisał w wiadomości news:o9i2ystv0pel.dlgpedaluje.ile.moze...
[...]

-- Pozdrowienia,                            | Próżnoś repliki się spodziewał

Warunki na Kubalonce