Warunki na Rysach

Data: 2009-07-22 07:33:27
Autor: Andy
Warunki na Rysach
Witam

Był ktoś z was w ten weekend ? Jak warunki, leży śnieg, warto zabrać raki ?

Z góry dzięki za info
Andrzej

Data: 2009-07-24 11:49:19
Autor: domwar
Warunki na Rysach
Był ktoś z was w ten weekend ? Jak warunki, leży śnieg, warto zabrać raki ?

Z góry dzięki za info
Andrzej

Witaj
Byłem w poniedziałek 21/07, wychodziłem z MOKA o 6 rano.

Płaty śniegu przy Czarnym Stawie - od tyłu pod Bulą, oraz przy samym wejściu na Bulę.
Ładnie wydeptane, wcześnie rano mogą być zmrożone.

Łańcuchy suche i czyste, koło południa tyle ludo szło, że rzekłbym, że wręcz wypolerowane.

Wiara zasuwała, że aż się kurzyło  - nawet były takie przypadki osobliwe w jakichś trampeczkach i adidaskach płaskodennych.
Pozostawięto bez komentarza :) .

No i w żlebie leży dość sporo śniegu ale tamtędy to raczej już teraz nie pójdziesz.
Moim skromnym zdaniem dla tych kilku kawałków śniegu nie warto taszczyć żelastwa, no chyba że koniecznie chcesz iść żlebem.

Pozdrawiam
Dominik

Warunki na Rysach