Warunki w Czechach - niedziela 03 sty 2010

Data: 2010-01-03 22:50:16
Autor: marcopolo
Warunki w Czechach - niedziela 03 sty 2010
Hejka. Wczoraj wybrałem się do Janskich Łaźni. Niestety wbrew moim
przypuszczeniom, że po Nowym Roku się rozluźni, nie rozluźnikło się.
Ludzi było na tyle dużo, że ok 11:30 parking był już pełny. Pojechałem
więc dalej do Czarnego Dołu. Tutaj zero czekania. Na stoku lód pokryty
warstwą świeżego śniegu. Warunki oceniam na całkiem przyzwoite. Była
ładna bezwietrzna i słoneczna pogoda. Temperatura -6C. Na tym koniec
plusów. Krzesło wlecze się niemiłosiernie. Trasy dość krótkie i
trudno się zmęczyć. Czechy są drogie. Wydaje mi się że nawet kupujac
karnet od ludzi za 300 KC to zbyt dużo za to żeby zjechać kilkanaście
razy 1,5 km trasą i wymarznąć się na bardzo wolnym wyciągu.

mol
www.hala-szrenicka.com

Data: 2010-01-04 19:06:59
Autor: Tytus z fabryki
Warunki w Czechach - niedziela 03 sty 2010
Siemka

***Użytkownik "marcopolo"
Wczoraj wybrałem się do Janskich Łaźni. Niestety wbrew moim przypuszczeniom, że po Nowym Roku się rozluźni, nie rozluźnikło się.

Przez ostatnie kilka dni jezdzilem w Mostach u Jablonkowa. Najlepiej wspominam Nowy Rok - jazda praktycznie dookola ze stoku na wyciag. Wiekszosc narciarzy odpoczywala po sylwestrze :)
Sobota byla fajna dla poczatkujacych - mokry snieg spowalnial. Ale niedziela to juz porazka - tlumy dosc szybko unieruchomily dwa z trzech dzialajacych wyciagow. Plus za swiezy snieg ale pod spodem lod.
Milo bylo ale sie skonczylo...

Tytus __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4380 (20090829) __________

Data: 2010-01-04 20:07:42
Autor: J.F.
Warunki w Czechach - niedziela 03 sty 2010
Użytkownik "marcopolo" <olech.marek@gmail.com>
Hejka. Wczoraj wybrałem się do Janskich Łaźni. Niestety wbrew moim
przypuszczeniom, że po Nowym Roku się rozluźni, nie rozluźnikło się.

Wczoraj bylo wlasnie "po Nowym roku" - do wczasowiczow dolaczyli weekendowicze :-)
To juz lepiej bylo pojechac 1.01 - czesc moze by jeszcze nie wstala :-)

Ludzi było na tyle dużo, że ok 11:30 parking był już pełny.

Nie od dzis wiadomo ze kto rano wstaje ten ma miejsce parkingowe :-)

[...]

No ale co proponujesz w zamian - hale, gdzie nic nie chodzi ? :-)

Warunki sa jakie sa - sniegu spadlo ile spadlo, i nie ma co liczyc ze pod armatkami lodu nie bedzie :-)
Wyciagi w C.D. sa jakie sa i nie ma co narzekac ze krotkie - jak sie komu nie podoba to nie jechac :-)
Rzut oka na holidayinfo.cz, i juz widac ze nalezy przed switem spieszyc do Janskich lub Spindla.

Takie czasy, trzeba spokojnie poczekac tydzien czy dwa :-)

A ja odwiedzilem Przelecz Jugowska. Sniegu zrobili sporo, lodu z kazda godzina wiecej, wyciag krotki, trasa krotka, a ceny ..
calodziennych nie znaja, karnet 25zl/10 .. jakbym ambitnie jezdzil to chyba bym wiecej niz w SM wydal.
No ale towarzystwo+kolejki+przestoje zaoszczedzily wydatkow :-) [czy moze :-(]

J.

Data: 2010-01-05 01:03:17
Autor: marcopolo
Warunki w Czechach - niedziela 03 sty 2010
To juz lepiej bylo pojechac 1.01 - czesc moze by jeszcze nie wstala
:-)

w nowy rok tez bylem tzn. pojechalem do szklarskiej. myslalem ze na
rozgrzewke pojezdze sobie na puchatku ale 54 pln za pol dnia po lodzie
to lekka przesada, nawet mimo tego ze nie bylo kolejki. w rezultacie
dla rozgrzewki wszedłem sobie na piechote i raz zjechalem.

Nie od dzis wiadomo ze kto rano wstaje ten ma miejsce parkingowe
:-)

pierwszy raz w zyciu pojechalem z mysla ze pojezdze sobie na karnecie
popoludniowym, ale widać nie ma to sensu.

No ale co proponujesz w zamian - hale, gdzie nic nie chodzi ? :-)

alpy. siedem godzin w aucie i wiem za co place. w przyszłym tygodniu
testuje wypad weekendowy. zobaczymy czy warto.
nie ekscytuje mnie juz jazda na oslich laczkach tzn. gdyby to
kosztowalo 20-30 pln na dzien to bardzo chetnie ale 50-70 pln i to za
pol dnia uwazam za przesade. dlatego na deske raczej jezdze tylko do
szklarskiej na hale lub freeride ze szrenicy jak sa warunki. do czech
raczej przed i po sezonie jak sa fajne ceny i pogoda. w miedzyczasie
biegowki, ktore polecam wszystkim: nie trzeba placic za wyciagi, nie
trzeba stać w kolejkach, nie trzeba zrywać się z samego rana, mozna
jezdzic we mgle, nie marznie sie na wyciagu, no i mozna sie zmeczyc i
to konkretnie, o co trudno na krótkim stoku i wolnym wyciągu.

Warunki sa jakie sa - sniegu spadlo ile spadlo, i nie ma co liczyc
ze pod armatkami lodu nie bedzie :-)
Wyciagi w C.D. sa jakie sa i nie ma co narzekac ze krotkie - jak
sie komu nie podoba to nie jechac :-)

jak juz wspomnialem trudno oczekiwac cudow w naszych, czy czeskich
warunkach. ja tylko uwazam ze cena do oferowanych warunkow jest zbyt
wysoka, a ja nie lubie przeplacac.

pozdrowienia
mol
www.hala-szrenicka.com

Data: 2010-01-05 21:10:36
Autor: J.F.
Warunki w Czechach - niedziela 03 sty 2010
Użytkownik "marcopolo" <olech.marek@gmail.com> napisał
No ale co proponujesz w zamian - hale, gdzie nic nie chodzi ? :-)
alpy. siedem godzin w aucie i wiem za co place.

Oczywiscie mozna, ale to inna klasa pytania.
Jak ktos jednak chce na pewno pojezdzic w tym okresie, to oczywiscie polecam, bo w Sudetach to jak widac roznie moze byc - zima jest, a sniegu nie nasypalo.
A i tak trzeba sie liczyc ze sie urlop nie uda :-)

A propos - ile kosztuje tydzien alpach w tym okresie ? Szczyt sezonu domyslam sie ?

w przyszłym tygodniu
testuje wypad weekendowy. zobaczymy czy warto.

Czysto weekendowy ? 14h w samochodzie zeby 12h pojezdzic ? IMO nie warto.

Zreszta w przyszlym tygodniu to chyba i  u nas nie bedzie problemu z jezdzeniem :-)

J.

Data: 2010-01-04 21:44:08
Autor: Bartosz Bogucki
Warunki w Czechach - niedziela 03 sty 2010
hi
my z rodzinką wczoraj wpadliśmy do Peca ale z powodu kolejki do parkingu odpuściliśmy- raczej to żle wróżyło na klimaty na stoku  wróciliśmy do Velkiej Upy i tu było ardzo fajnie, warunki śniegowe jak wszędzie, czyli mocno zmrożony podkład popruszony od góry, ale mimo to jeździło się bardzo fajnie, kanapa wolna, ale lepsze to niż orczyk, trasa w miarę długa ok 1500m. Przy dolnej stacji ogródek dla dzieci Ogólnie wypad był pozytywny.

--
SC GD 164 W
pozdr bq

Warunki w Czechach - niedziela 03 sty 2010