Warunki w Karkonoszach

Data: 2009-03-25 17:59:04
Autor: mol
Warunki w Karkonoszach
w karkonoszach warunki miodzio, lepsze niz w srodku zimy. zreszta zobaczcie sami: http://www.vimeo.com/3839330

pozdro
mol
www.hala-szrenicka.com

--

Data: 2009-03-25 18:20:37
Autor: ADAM
Warunki w Karkonoszach
sami: http://www.vimeo.com/3839330

Pieknie! Troche irytujacy montaz ale to najmniej wazne ;)

--
Adam
http://www.prsz.com/galeria/

Data: 2009-03-25 18:22:53
Autor: J.F.
Warunki w Karkonoszach
Użytkownik "mol" <windmailWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:76c7.00000011.49ca62d8newsgate.onet.pl...
w karkonoszach warunki miodzio, lepsze niz w srodku zimy. zreszta zobaczcie
sami: http://www.vimeo.com/3839330

To sobota ?

Bo w niedziele lalo i gora nie chodzila, w poniedzialek gora nie chodzila, wydaje mi sie ze nawet wczoraj nie chodzila.

J.

Data: 2009-03-25 18:27:23
Autor: mol
Warunki w Karkonoszach

To sobota ?

Bo w niedziele lalo i gora nie chodzila, w poniedzialek gora nie chodzila, wydaje mi sie ze nawet wczoraj nie chodzila.

ale dzisiaj super, przynajmniej po czeskiej stronie... --

Data: 2009-03-25 19:22:01
Autor: ADAM
Warunki w Karkonoszach
ale dzisiaj super, przynajmniej po czeskiej stronie...

Po takich opadach sniegu! Kolega z Karpacza musial samochod zostawic 200m od domu bo nie dalo sie dojechac.

Data: 2009-03-25 19:45:46
Autor: CeZ__134
Warunki w Karkonoszach

w karkonoszach warunki miodzio, lepsze niz w srodku zimy. zreszta zobaczcie
sami: http://www.vimeo.com/3839330

masakra !:) cholera..ze Szczecina mam tam blizej niz do durnego Szczyrku :))

CeZ__134

Data: 2009-03-26 11:06:04
Autor: J.F.
Warunki w Karkonoszach
Użytkownik "CeZ__134" <Nuniez__22@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gqdu4d$649$1news3.onet...
w karkonoszach warunki miodzio, lepsze niz w srodku zimy. zreszta zobaczcie
sami: http://www.vimeo.com/3839330

masakra !:) cholera..ze Szczecina mam tam blizej niz do durnego Szczyrku :))

No wiesz - wsiadasz w piatek w samochod i dwa dni jezdzenia masz bez urlopu  :-)

J.

Data: 2009-03-26 15:29:41
Autor: Piotr
Warunki w Karkonoszach

[...]

 To zadam głupie pytanie na które odpowiedź znam, ale się spytam:
to dlaczego takie pustki? I to nie tylko w Karkonoszach, lecz wszędzie
zdrowaśki
Piotr
P.S. Marek, zdjęcia dotarły?

Data: 2009-03-26 18:59:37
Autor: J.F.
Warunki w Karkonoszach
Użytkownik "Piotr" <piotr(usyn_to)@karkonosz.pl> napisał w wiadomości news:gqg41f$3ea$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Wcale nie - popatrz na 1:20 - wszystkie kanapy zajete.

Jest juz troche po sezonie, ludzi faktycznie dosc malo - tzn dolna granica stanow srednich, skoro orczyk malo wykorzystany.
Byc moze za wczesnie.

A reszta .. Marek filmowal jakies malo popularne rejony. Nawet mam problem z rozpoznaniem ktore to.
Czyzby kierunek na "pod Labskim szczytem" ?

P.S. Jak z Hali dojechac na Lole/Sniezynke bez podchodzenia ?
Zazwyczaj gdzies od gory jade na azymut/stare slady, ale moze jest jakas lepiej zaznaczona droga ?
Ta z pod schroniska na dol Swiatecznego Kamienia sie nie liczy - za duzo podchodzenia [20m :-)]

J.

Data: 2009-03-27 07:36:14
Autor: Piotr
Warunki w Karkonoszach

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gqgfqe$iis$1news3.onet...

Wcale nie - popatrz na 1:20 - wszystkie kanapy zajete.

sobota i niedziela się nie liczą

Data: 2009-03-27 10:46:44
Autor: J.F.
Warunki w Karkonoszach
Użytkownik "Piotr" <piotr(usyn_to)@karkonosz.pl> napisał w wiadomości news:gqhs8c$nrq$1atlantis.news.neostrada.pl...
Wcale nie - popatrz na 1:20 - wszystkie kanapy zajete.

sobota i niedziela się nie liczą

No to sam wiesz - wiekszosc w dni powszednie jednak pracuje, a na urlop to lepiej w Alpy.

Chociaz .. tydzien  w okolicach Szklarskiej mozna spedzic i codziennie w innym osrodku.

J.

Data: 2009-03-27 15:51:18
Autor: Piotr
Warunki w Karkonoszach

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gqi7a9$seu$1news3.onet...

No to sam wiesz - wiekszosc w dni powszednie jednak pracuje, a na urlop to lepiej w Alpy.

Chociaz .. tydzien  w okolicach Szklarskiej mozna spedzic i codziennie w innym osrodku.

Ciekawi mnie, czy byłaby frekwencja, gdyby obniżyli ceny o 30 procent.
W Czechach teraz jest nieco taniej, ale w tygodniu też raczej nie wiele osób (jak na Czechy)

Data: 2009-03-27 17:05:40
Autor: J.F.
Warunki w Karkonoszach
Użytkownik "Piotr" <piotr(usyn_to)@karkonosz.pl> napisał w wiadomości news:gqip8k$sh$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Watpie. Powody te same co powyzej, cena ma niewiele do tego.
Dorosli w pracy, dzieci w szkolach, nawet jak ktos ma wolne, to znajomi nie maja.

Czarna Gora ma taniej w dni powszednie, a i tak pusto.

Moze jakby jakis autokar zorganizowali z przystepna cena za ekpres narty - to moze by sie sciagnelo troche z okolicznych miast.

Albo agresywny marketing rozpoczac .. "po co ci Alpy - w Karkonoszach mamy 100 wyciagow i 200km tras".
A za rok zimy nie bedzie :-(

W Czechach teraz jest nieco taniej, ale w tygodniu też raczej nie wiele osób (jak na Czechy)

W Czechach jest obecnie drogo. Kurs korony dobija.

J.

Data: 2009-03-27 08:22:03
Autor: mol
Warunki w Karkonoszach
> [...]
> zdrowaśki

Wcale nie - popatrz na 1:20 - wszystkie kanapy zajete.

okolo 12 zrobilo sie tloczno. trzeba bylo czekac z 5 min. nawet mnie to zdziwilo bo w koncu po sezonie.

A reszta .. Marek filmowal jakies malo popularne rejony. Nawet mam problem z rozpoznaniem ktore to.
Czyzby kierunek na "pod Labskim szczytem" ?

kociol szrenicki.
P.S. Jak z Hali dojechac na Lole/Sniezynke bez podchodzenia ?
Zazwyczaj gdzies od gory jade na azymut/stare slady, ale moze jest jakas lepiej zaznaczona droga ?

najprosciej po prostu trawersowac stok jak najwyzej sie da, przecinając gorny odcinek dojazdowy z loli na hale powyzej starej skoczni.

pozdro
mol
www.hala-szrenicka.com

PS z tego co widze od wtorku lato (nawet do +16). ten weekend moze sie okazac ostatnim jesli ktos nie lubi jezdzic w ciapie.

Data: 2009-03-27 11:37:52
Autor: J.F.
Warunki w Karkonoszach
Użytkownik "mol" <windmailWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:77d4.00000070.49cc7e9bnewsgate.onet.pl...
[...]

No tak robie, ale szybko przez nieznany las to nie jest bezpiecznie :-)

PS z tego co widze od wtorku lato (nawet do +16). ten weekend moze sie okazac
ostatnim jesli ktos nie lubi jezdzic w ciapie.

Na razie to do soboty przewiduja deszcz.
Ciekawe czy sie ICM nie myli i o 11:00 sie skonczy :-)
Aczkolwiek temperatura w okolicach zera .. moze ladny snieg sypac :-)

Moze lepiej na Czarna Gore ?
... o, czy mi sie wydaje czy bedzie front przechodzil ? Znowu zamkna wyciagi w Szklarskiej...

J.

Warunki w Karkonoszach