Warunki w Karkonoszach

Data: 2009-03-25 18:22:53
Autor: J.F.
Warunki w Karkonoszach
Użytkownik "mol" <windmailWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:76c7.00000011.49ca62d8newsgate.onet.pl...
w karkonoszach warunki miodzio, lepsze niz w srodku zimy. zreszta zobaczcie
sami: http://www.vimeo.com/3839330

To sobota ?

Bo w niedziele lalo i gora nie chodzila, w poniedzialek gora nie chodzila, wydaje mi sie ze nawet wczoraj nie chodzila.

J.

Data: 2009-03-25 18:27:23
Autor: mol
Warunki w Karkonoszach

To sobota ?

Bo w niedziele lalo i gora nie chodzila, w poniedzialek gora nie chodzila, wydaje mi sie ze nawet wczoraj nie chodzila.

ale dzisiaj super, przynajmniej po czeskiej stronie... --

Data: 2009-03-25 19:22:01
Autor: ADAM
Warunki w Karkonoszach
ale dzisiaj super, przynajmniej po czeskiej stronie...

Po takich opadach sniegu! Kolega z Karpacza musial samochod zostawic 200m od domu bo nie dalo sie dojechac.

--
Adam
http://www.prsz.com/galeria/

Warunki w Karkonoszach