Warunki w Masywie ¦nie¿nika?

Data: 2010-12-28 12:25:15
Autor: Marek
Warunki w Masywie ¦nie¿nika?
Nie wiem jakie s± warunki, ale... do je¿d¿enia zim± po szlakach nie
wystarczy przedeptanie. A warunki siê zmieniaj±, wiêc i tak pojedziesz
w ciemno :). Pakuj, najwy¿ej nie skorzystasz. Ja na tej zasadzie
zabieram skitury, tylko problem mam odwrotny ;).
Je¶li jednak informacja ma dla Ciebie takie znaczenie, zadzwoñ do
schroniska pod ¦nie¿nikiem i zapytaj "u ¼ród³a".
Choæ tu bardziej ni¿ na buty turystów na szlakach liczyæ nale¿y na
kó³ka le¶ników nas stokówkach. Ewentualnie na g±sienice
snowmobilistów.

--
Marek

Warunki w Masywie ¦nie¿nika?