Warunki w Szczyrku teraz? Co z ta kleska puchu???

Data: 2009-02-21 13:46:03
Autor: pmolski
Warunki w Szczyrku teraz? Co z ta kleska puchu???
Witam,
jade w przyszlym tygodniu do Szczyrku - bo podobno cale poludnie
Polski zasypane. A w sasiednim watku piszecie ze warunki na Szrenicy
tragiczne. Wiem, ze Szczyrk i Szrenica daleko od siebie, ale dla mnie
to na poludnie od mojego bloku ;) To w koncu jest ta kleska puchu i
zasypane sniegiem lasy czy nie????
Hmm, czy da rade znalezc nocleg w Szczyrku dla jednej osoby na pare
dni bez wczesniejszej rezerwacji?

pozdr
Piotr

Data: 2009-02-21 22:49:18
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Zasypane. Byłem we wtorek.

Hmm, czy da rade znalezc nocleg w Szczyrku dla jednej osoby na pare
dni bez wczesniejszej rezerwacji?

Będzie ciężko.

zyga

Data: 2009-02-21 13:58:10
Autor: pmolski
Warunki w Szczyrku teraz? Co z ta kleska puchu???
On 21 Lut, 22:49, "Zygmunt M. Zarzecki"
> Hmm, czy da rade znalezc nocleg w Szczyrku dla jednej osoby na pare
> dni bez wczesniejszej rezerwacji?

Będzie ciężko.

Hmm, improwizuje... a w Bielsku? I codziennie dojezdzac hmm,
skibusem? ;) ;) Zdesperowany jestem, bo niedlugo pewnie snieg
wylacza....
pozdr
Piotr

Data: 2009-02-22 00:04:00
Autor: JKK
Warunki w Szczyrku teraz? Co z ta kleska puchu???

Użytkownik <pmolski@ant.pl> napisał w wiadomości news:e60365c9-abc3-46ac-83f7-c2393efe634bt11g2000yqg.googlegroups.com...
skibusem? ;)
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Busem tak, ski nie bardzo ;-)
A sniegu np. w Beskidzie Małym jest rzeczywiście sporo.
W coponiektórych miejscach jeszcze nie zdążyli z dróg sprzątnąć.
Jak nie w Szczyrku, to sprawdź też okoliczne miejscowości
"w drugą stronę" - np. Buczkowice.

Pzdr

JKK

Data: 2009-02-21 15:25:53
Autor: pmolski
Warunki w Szczyrku teraz? Co z ta kleska puchu???
On 22 Lut, 00:04, "JKK" <j_k_kwytni...@itotezpoczta.fm> wrote:

Busem tak, ski nie bardzo ;-)
Ski bus to taki zarcik byl ;)

Jak nie w Szczyrku, to sprawdź też okoliczne miejscowości
"w drugą stronę" - np. Buczkowice.
Dzieki, sprawdze. Mam tez gdzies telefon do IT w Szczyrku i do
zaprzyjaznionego instruktora-tambylca.

Zaczalem sie zastanawiac - jezeli nie mam wolnych miejsc na kwaterach,
to znaczy ze tlok przy wyciagach? Ile sie czeka w dzien powszedni na
krzeslo?
Wlasnie wrocilem z Kamienska i wiem, ze nie warto tam jezdzic w
weekendy - kolejki na 20-30 minut. Od 14,00 do 17,30 8 czy 9 zjazdow.
Nigdy wiecej.

Plan jest na pofrrreridowanie po lesie i moze poznanie czegos wiecej
niz trasy pod krzeslem (COS) - w Szczyrku bylem tylko raz w zyciu.
Pewnie warto na GAT uderzyc? Gdzies jeszcze?
pozdr
Piotr

Data: 2009-02-22 01:11:38
Autor: JKK

Użytkownik <pmolski@ant.pl> napisał w wiadomości news:0617c3c7-5d0c-4ee4-97ad-7ef5e6e9fe7cv19g2000yqn.googlegroups.com...
On 22 Lut, 00:04, "JKK" <j_k_kwytni...@itotezpoczta.fm> wrote:

Wlasnie wrocilem z Kamienska i wiem, ze nie warto tam jezdzic w
weekendy - kolejki na 20-30 minut. Od 14,00 do 17,30 8 czy 9 zjazdow.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Weź też pod uwagę, że najbliższy tydzień to jeszcze ferie w Małopolsce.
A zachodnia małopolska to m. in. byłe bielskie.

Pzdr

JKK

Data: 2009-02-21 16:16:19
Autor: pmolski
On 22 Lut, 01:11, "JKK" <j_k_kwytni...@itotezpoczta.fm> wrote:

Weź też pod uwagę, że najbliższy tydzień to jeszcze ferie w Małopolsce.
A zachodnia małopolska to m. in. byłe bielskie.
:( No coz, trzeba bedzie pocierpiec dla puchu ...
A tutaj o lawinie w COS
http://miasta.gazeta.pl/katowice/1,35063,2581786.html

pozdr
Piotr

Data: 2009-02-21 16:19:38
Autor: pmolski
On 22 Lut, 01:16, pmol...@ant.pl wrote:

A tutaj o lawinie w COShttp://miasta.gazeta.pl/katowice/1,35063,2581786.html
Sorry, nie czytac tego starocia z 2005 roku!!! Przegladalem na
Skiforum dyskusje o lawinach i ktos tam rzucil link do tego ramola.
pozdr
Piotr

Data: 2009-02-22 02:06:17
Autor: jezier
Warunki w Szczyrku teraz? Co z ta kleska puchu???
<pmolski@ant.pl> napisal
To w koncu jest ta kleska puchu i
zasypane sniegiem lasy czy nie????

no ja nie rozumiem, nie ma sniegu - biadola, jest snieg to tez zle... czy wam sie w glowach nie poprzewracalo? :)
ja sie tam jaram sniegiem w kazdej postaci, nawet jak ma on byc odpadem z lodowiska!

docencie to, ze tyle puchu to naprawde rzadka okazja (nie uwzgledniam tu gosi i norweskich warunkow :>) wiec nie ma co marudzic.

--
pozdrawiam,
jezier.

Data: 2009-02-21 17:20:38
Autor: pmolski
On 22 Lut, 02:06, "jezier" <jezier@@jezier.pl> wrote:
> To w koncu jest ta kleska puchu i
> zasypane sniegiem lasy czy nie????

no ja nie rozumiem, nie ma sniegu - biadola, jest snieg to tez zle... czy wam
sie w glowach nie poprzewracalo? :)
Zmeczony jestem po paskudnym Kamiensku (nigdy wiecej), emotikiona nie
dalem, ale to zart taki mial byc ;) Jak myslisz po co sie tam
pcham? ;)

pozdrawiam,
Piotr

Data: 2009-02-23 00:44:27
Autor: blackone
On 22 Feb, 02:06, "jezier" <jezier@@jezier.pl> wrote:

docencie to, ze tyle puchu to naprawde rzadka okazja (nie uwzgledniam tu gosi i
norweskich warunkow :>) wiec nie ma co marudzic.

Zachodnio-norweskich warunkow - na wschodzie sypie w bardziej
normalnych ilosciach. U mnie w ten weekend spadlo 65cm bialego zlota,
a w srode kolejna dostawa;-)))

pozdrowcia
Gosia

Data: 2009-02-23 09:28:48
Autor: Miroslaw Nowak
Warunki w Szczyrku teraz? Co z ta kleska puchu???

Uzytkownik <> napisal w wiadomosci
jade w przyszlym tygodniu do Szczyrku - bo podobno cale poludnie
Polski zasypane.
Jak ma byc puch to jedz bylem 21-go
http://www.kochamnarty.pl/download/file.php?id=493&mode=view
tak obsluga odkopuje armatki :) zdjecie z czyrnej/solisko.
Miejsce noclegowe tez znajdziesz
mirek

Warunki w Szczyrku teraz? Co z ta kleska puchu???