Warunki w Szczyrku teraz? Co z ta kleska puchu???

Data: 2009-02-22 02:06:17
Autor: jezier
Warunki w Szczyrku teraz? Co z ta kleska puchu???
<pmolski@ant.pl> napisal
To w koncu jest ta kleska puchu i
zasypane sniegiem lasy czy nie????

no ja nie rozumiem, nie ma sniegu - biadola, jest snieg to tez zle... czy wam sie w glowach nie poprzewracalo? :)
ja sie tam jaram sniegiem w kazdej postaci, nawet jak ma on byc odpadem z lodowiska!

docencie to, ze tyle puchu to naprawde rzadka okazja (nie uwzgledniam tu gosi i norweskich warunkow :>) wiec nie ma co marudzic.

--
pozdrawiam,
jezier.

Data: 2009-02-21 17:20:38
Autor: pmolski
On 22 Lut, 02:06, "jezier" <jezier@@jezier.pl> wrote:
> To w koncu jest ta kleska puchu i
> zasypane sniegiem lasy czy nie????

no ja nie rozumiem, nie ma sniegu - biadola, jest snieg to tez zle... czy wam
sie w glowach nie poprzewracalo? :)
Zmeczony jestem po paskudnym Kamiensku (nigdy wiecej), emotikiona nie
dalem, ale to zart taki mial byc ;) Jak myslisz po co sie tam
pcham? ;)

pozdrawiam,
Piotr

Data: 2009-02-23 00:44:27
Autor: blackone
On 22 Feb, 02:06, "jezier" <jezier@@jezier.pl> wrote:

docencie to, ze tyle puchu to naprawde rzadka okazja (nie uwzgledniam tu gosi i
norweskich warunkow :>) wiec nie ma co marudzic.

Zachodnio-norweskich warunkow - na wschodzie sypie w bardziej
normalnych ilosciach. U mnie w ten weekend spadlo 65cm bialego zlota,
a w srode kolejna dostawa;-)))

pozdrowcia
Gosia

Warunki w Szczyrku teraz? Co z ta kleska puchu???