Warunkowa umowa sprzedazy z 1970 r

Data: 2012-02-07 15:07:26
Autor: Kris
Warunkowa umowa sprzedazy z 1970 r
Użytkownik "dobranocka"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jgmkji$lo3$1@node2.news.atman.pl...

Witam,
W 1970 r zakupiłem nieruchomosc zabudowaną podpisując akt notarialny Umowa sprzedazy warunkowej w ktorym sprzedajacy kwituje odbior calej zaplaty za zbywaną nieruchomosc oraz upowaznia do przeniesienia do przeniesienia na mnie prawa wlasnosci tejze nieruchomosci o ile przezydium miejskiej rady narodowej nie wykona prawa pierwokupu.
Mam tez zawiadomienie z przezydium miejskiej rady narodowej  ze nie korzystaja z prawa pierwokupu.
Brakuje mi drugiego aktu notarialnego - umowy przeniesienia wlasnosci.

Brakuje Tobie tego aktu bo go zagubiłeś itp. czy po prostu go nie sporządzono?

Czyli de facto nie mam aktu wlasnosci niruchomosci a nawet wlasnosc nie zostala przeniesiona w ksiedze wieczystej?
Co robić?

A mprzez te 40 lat to np decyzje podatkowe na kogo były wystawiane?

Warunkowa umowa sprzedazy z 1970 r