Warzywa znowu są wszędzie

Data: 2011-04-29 10:57:30
Autor: wit
Warzywa znowu są wszędzie
to <to@abc.xyz> wrote:
A tak fajnie się jeździło zimą... brak motorów, brak rowerzystów (szczególnie bez świateł), brak idiotycznych skuterów...

Hehe, właśnie miałem okazję podziwiać: Gliwice, Łużycka dojazd do
Wrocławskiej, ryk silnika, zasuwa dwuślad, nie wiem ile miał na liczniku ale
nie ma znaczenia, widać, że grubo za szybko. Taki cały czarny, piękny! Za
nim policja na sygnale, też dwuślad, tak dwa razy wolniej bo jednak ruch
jest.

Ale pewnie sobie zmyśliłem...

Przyznać się, który to? ;) No nic, może przeczytamy w gazetach.

wit

Data: 2011-04-29 04:29:15
Autor: Bartek Kacprzak
Warzywa znowu są wszędzie
On 29 Kwi, 12:57, wit <wit_usun_to_po_...@malenstwo.aei.polsl.pl>
wrote:

[...]
Dwuslad znaczy samochod??
Nic dziwnego, jezdza przeciez jak debile :|

Ale pewnie sobie zmyśliłem...
Byc moze
Przyznać się, który to? ;) No nic, może przeczytamy w gazetach.
Chyba nie zbyt to powszechne niestety :(

Bartek

Data: 2011-04-29 11:35:04
Autor: wit
Warzywa znowu są wszędzie
Bartek Kacprzak <bartek.kacprzak@gmail.com> wrote:
Dwuslad znaczy samochod??

Kurde! Dwukółka miało być. Jak widać pisałem pod wpływem emocji, to pierwszy
pościg tak blisko nie w tv ;) Oczywiście chodziło o motocykle.

wit

Data: 2011-04-29 05:02:09
Autor: Bartek Kacprzak
Warzywa znowu są wszędzie
On 29 Kwi, 13:35, wit <wit_usun_to_po_...@malenstwo.aei.polsl.pl>
wrote:
Bartek Kacprzak <bartek.kacpr...@gmail.com> wrote:
> Dwuslad znaczy samochod??

Kurde! Dwukółka miało być. Jak widać pisałem pod wpływem emocji, to pierwszy
pościg tak blisko nie w tv ;) Oczywiście chodziło o motocykle.
No to jeszcze moze kiedys przejedziesz sie motocyklem i spojrzysz na
to z drugiej strony.
Nic straconego.

Bartek Kacprzak

Data: 2011-04-29 12:04:31
Autor: wit
Warzywa znowu są wszędzie
Bartek Kacprzak <bartek.kacprzak@gmail.com> wrote:
No to jeszcze moze kiedys przejedziesz sie motocyklem i spojrzysz na
to z drugiej strony.
Nic straconego.

Znaczy co? Jako ścigany? Nie no, zgadzam się, może być frajda...

wit

Warzywa znowu są wszędzie