Warzywne ataki na kosciół.

Data: 2009-07-15 15:46:31
Autor: zbig
Warzywne ataki na kosciół.

Ja rowniez, tak jak Piotr, nie spotkalem sie z wyciaganiem kasy pod
haslem 'co laska
Ja osobiście zostałem poinformowany przez zakonnicę obsługującą biuro parafialne ile "się należy". I wyrażono niezadowolenie, ze zapłaciłem mniej.
W tej parafii o której mówię, to rzecz nagnminna.
W innych nie spotkałem się  z taką postawą. Owszem przyjmowano datki, ale bez wskazówek i komentarzy. Raz nawet po kolędzie ksiądz odmówił przyjęcia koperty, nie chcąc brać pieniedzy od młodego wówczas małżeństwa na dorobku.

Warzywne ataki na kosciół.