Warzywne rozróby lewizny pod kościołami.

Data: 2009-03-22 20:58:02
Autor: Piotr
Warzywne rozróby lewizny pod kościołami.
"Do bójki między działaczami lewicowymi rozdającymi prezerwatywy a
aktywistami prawicowymi doszło przed paryską katedrą Notre-Dame po
niedzielnej mszy. Jedna osoba została ranna, a 11 innych przesłuchano. Grupa działaczy ekologicznych i komunistycznych rozdawała prezerwatywy
przed wejściem do słynnej katedry, by zaprotestować przeciw wypowiedziom
Benedykta XVI wymierzonymi w antykoncepcję."

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Bijatyka-po-mszy-w-slynnej-katedrze,wid,10966499,wiadomosc.html

Jakby swołocz nie mogła rozdawać tego przed burdelami, gdzie "pracuje" jej
naturalny elektorat. Albo na mityngach racjonalistów.
pzdr
Piotr

Data: 2009-03-23 14:20:09
Autor: Piotr
Warzywne rozróby lewizny pod kościołami.
Dnia Mon, 23 Mar 2009 14:02:35 +0100, Grzegorz Z. napisał(a):

Którą swołocz masz na myśli pezet?

Naszych rozdających wam za darmo gumki czy integrystyczną, co śpiewa po
łacinie?

?
Opary z szamba ci szkodzą, zgrzesiu. Ja napisałem wyraźnie kogo uważam
za swołocz. A gdybym nie napisał, to i tak byłoby to jasne.
pz
Piotr

Warzywne rozróby lewizny pod kościołami.