Warzywny! Sądaże!

Data: 2009-07-24 09:02:28
Autor: Piotr
Warzywny! Sądaże!
Opuszczasz się tłuczku i muszę pastować za ciebie:
"Spada poparcie dla PO, dla PiS-u rośnie - to wyniki najnowszego
sondażu Homo Homini dla "Dziennika" i Polsat News. Choć Platforma
wciąż cieszy się największym poparciem Polaków, w ciągu ostatniego
miesiąca znacząco straciła zwolenników. Najwięcej za to zyskało Prawo
i Sprawiedliwość.

Gdyby wybory odbywały się w najbliższy weekend, na Platformę
Obywatelską zagłosowałoby 41% badanych, o osiem punktów procentowych
mniej niż miesiąc temu. Na Prawo i Sprawiedliwość oddałoby swój głos
28,6% ankietowanych."

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Rosnie-poparcie-dla-PiS-i-SLD-spada-dla-PO,wid,11341869,wiadomosc_prasa.html

Spada, spada, spadajcie...
Piotr

Data: 2009-07-24 09:38:23
Autor: Vic
Warzywny! Sądaże!
Piotr wrote:
[...]

He, he, jak peowcom spada to i sondaze firmowane przez Polsat News staja sie wiarygodne... Nagle.
Jak peowcom zacznie rosnac, to znowu stana sie niewiarygodne i zmanipulowane :) Nie, Pyjter? :)

--
plazoVic

"Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajcie go sobie zabrać" SJL

Data: 2009-07-24 09:40:07
Autor: Piotr
Warzywny! Sądaże!
Dnia Fri, 24 Jul 2009 09:38:23 +0200, Vic napisał(a):

He, he, jak peowcom spada to i sondaze firmowane przez Polsat News staja sie wiarygodne... Nagle.
Jak peowcom zacznie rosnac, to znowu stana sie niewiarygodne i zmanipulowane :) Nie, Pyjter? :)

A ja gdzieś napisałem, że one są wiarygodne? Napisałem "warzywne"...
Jest różnica...
Piotr

Data: 2009-07-24 09:52:08
Autor: Vic
Warzywny! Sądaże!
Piotr wrote:
A ja gdzieś napisałem, że one są wiarygodne? Napisałem "warzywne"...
Jest różnica...

:) Ech, wy wielbiciele wloszczyzny...

Data: 2009-07-24 13:46:17
Autor: awe
Warzywny! Sądaże!

Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:h4bpsm$l7c$2mx1.internetia.pl...
Piotr wrote:
A ja gdzieś napisałem, że one są wiarygodne? Napisałem "warzywne"...
Jest różnica...

:) Ech, wy wielbiciele wloszczyzny...
-- -- -- -- -- -- -- --
vic czytaj ze zrozumieniem
awe

Data: 2009-07-24 09:49:03
Autor: zbig
Warzywny! Sądaże!

Piotr wrote:
[...]

Warto zauważyć, ze jak Platformie spada to żaden Schetyna czy Chlebowski nie wychodzi i nie mówi , że sondaże są sfałszowane.

Data: 2009-07-24 09:51:24
Autor: Piotr
Warzywny! Sądaże!
Dnia Fri, 24 Jul 2009 09:49:03 +0200, zbig napisał(a):

Warto zauważyć, ze jak Platformie spada to żaden Schetyna czy Chlebowski nie wychodzi i nie mówi , że sondaże są sfałszowane.

Warto zauważyć, że raczej nikt "nie wychodzi" i tak nie mówi. Piotr

Data: 2009-07-24 10:52:58
Autor: zbig
Warzywny! Sądaże!

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości
[...]

Oho, kol. Alzheimer puka do drzwi?
http://www.gover.pl/news/index/tag/pis/guid/premier-sondaze-sa-sfalszowane

Data: 2009-07-24 13:30:31
Autor: Piotr
Warzywny! Sądaże!
Dnia Fri, 24 Jul 2009 10:52:58 +0200, zbig napisał(a):

Warto zauważyć, że raczej nikt "nie wychodzi" i tak nie mówi.
Piotr
Oho, kol. Alzheimer puka do drzwi?
http://www.gover.pl/news/index/tag/pis/guid/premier-sondaze-sa-sfalszowane

A ty pamietałeś, czy też tow. Googiel ci umożliwił, tę błyskotliwość? Że też ci się chciało zbigu, he, he...
To więcej takich opinii znajdziesz tu na psp... Piotr

Data: 2009-07-24 14:41:16
Autor: zbig
Warzywny! Sądaże!

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1mkvt7byq4ff4$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Oczywiście pamiętałem, tylko mówiąc szczerze nie jest to trudne , bo co rusz przy jakimkolwiek sonadażu, który dla PiS nie jest korzystny, któryś z PiSowców oznajmia spisek sonadażowni, albo przypomina rzekome wpadki przed wyborami.

Data: 2009-07-24 09:55:53
Autor: Vic
Warzywny! SÂądaÂże!
zbig wrote:
Warto zauwaÂżyĂŚ, ze jak Platformie spada to Âżaden Schetyna czy Chlebowski nie wychodzi i nie mĂłwi , Âże sondaÂże sÂą sfaÂłszowane.

Dobrze, ze taki Schetyna nie wychodzi, bo nie moge patrzyc na te morde...
Irytuje mnie ten jego sqrwysynski usmieszek, taki millerowato-krzaklewski. Natomiast cieszy mnie, ze to tylko kwestia czasu, gdy mu ten usmieszek z twarzy zejdzie, jak zszedl i Millerowi, i Krzaklewskiemu.

Data: 2009-07-24 10:06:57
Autor: konserwator
Warzywny! S?da?e!

Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:h4bq3n$vud$1mx1.internetia.pl...
zbig wrote:
Warto zauwa?ya, ze jak Platformie spada to ?aden Schetyna czy Chlebowski nie wychodzi i nie mówi , ?e sonda?e s? sfa3szowane.

[...]

on mi z ryja wyglada jakos tak oblesnie jakby sie ciagle slinil...
moze ma ostatnia faze syfilisu?

Data: 2009-07-24 10:55:37
Autor: zbig
Warzywny! S?da?e!

zbig wrote:
[...]

He, he . To wktórej fazie jest Gosiewski? A ci inni mlaskaci?

Data: 2009-07-24 16:19:31
Autor: konserwator
Warzywny! S?da?e!

zbig wrote:
[...]

reraci?
to po prochach...

Data: 2009-07-24 13:47:52
Autor: awe
Warzywny! Sądaże!

Piotr wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
bo oni wiedza ze sa sfalszowane. ciesza sie ze falszywie maja 41%. Zawsze mozna przeciez powiedziec ze ok jest kiepsko, nawet jest zle ale sOndaze mamy dobre. zeby jeszcze tym mozna bylo nakarmic ludzi. Tusku czekamy na cud..
awe

Data: 2009-07-24 14:00:35
Autor: Vic
Warzywny! SÂądaÂże!
awe wrote:
[...]

A moze kaczke panu przyniesc?

Data: 2009-07-24 15:06:32
Autor: awe
Warzywny! S?da?e!

Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:h4c8eh$q8s$1mx1.internetia.pl...
awe wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -
donald dla mnie niestrawny. to dmuchana lala
awe

Data: 2009-07-24 15:38:22
Autor: Vic
Warzywny! S?da?e!
awe wrote:
donald dla mnie niestrawny. to dmuchana lala

Chodzilo o metalowa kaczke...

Data: 2009-07-24 20:55:15
Autor: awe
Warzywny! S?da?e!

Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:h4ce5s$6ui$1mx1.internetia.pl...
awe wrote:
donald dla mnie niestrawny. to dmuchana lala

Chodzilo o metalowa kaczke...

-- -- -- -- -- -- -- -- -
jak to, nie stac cie na normalna lazienke z wc?
awe

Data: 2009-07-25 00:14:53
Autor: Vic
Warzywny! S?da?e!
awe wrote:
jak to, nie stac cie na normalna lazienke z wc?

Pytalem czy przyniesc ci kaczke,zebys mogl sobie ulzyc...

--
plazoVic

Data: 2009-07-25 00:46:40
Autor: awe
Warzywny! S?da?e!

Uzytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisal w wiadomosci news:h4dcbm$576$2nemesis.news.neostrada.pl...
awe wrote:
jak to, nie stac cie na normalna lazienke z wc?

Pytalem czy przyniesc ci kaczke,zebys mogl sobie ulzyc...
-- -- -- -- -- -- -- --
tak vic przynies podaj i pozamiataj
awe

Data: 2009-07-27 08:09:55
Autor: Vic
Warzywny! S?da?e!
awe wrote:
tak vic przynies podaj i pozamiataj

Potrzebujacemu zawsze pomoge. Nieodplatnie.

Data: 2009-07-27 20:00:07
Autor: awe
Warzywny! S?da?e!

Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:h4jh14$97j$3mx1.internetia.pl...
awe wrote:
tak vic przynies podaj i pozamiataj

Potrzebujacemu zawsze pomoge. Nieodplatnie.
-- -- -- -- -- -- -- -
no jak przystalo na ideowego lewaka. mam nadzieje ze przy okazji nie okradniesz, nie oszukasz lub tez nie dajesz falszywego swiadectwa.
potencjalnym potrzebujacym radzej jednak vicowi patrzec na lapska
awe

Data: 2009-07-24 16:36:09
Autor: naprany jak kruk!
Warzywny! SÂądaĹźe!
"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał(-a):

bo oni wiedza ze sa sfalszowane. ciesza sie ze falszywie maja 41%.

ewidentnie pokazaly to ostatnie wybory buhahahaha
oj zebys ty byl taki madry jaki jestes glupi hehehe

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2009-07-27 20:01:07
Autor: awe
Warzywny! S?daże!

Użytkownik "naprany jak kruk!" <piotrekstelmach@prokonto.pl> napisał w wiadomości news:qlhj659tqprr60qcu9pcnilafrn6o9kj5b4ax.com...
"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał(-a):

bo oni wiedza ze sa sfalszowane. ciesza sie ze falszywie maja 41%.

ewidentnie pokazaly to ostatnie wybory buhahahaha
oj zebys ty byl taki madry jaki jestes glupi hehehe
-- -- -- -- -- -- -- -- --
ty jestes za glupi zeby rozumiec co pokazaly ostatnie wybory. jesli uwazasz ze nie jestes mlotkowym tylko dlatego ze ci z flagi zdjeli sierp i plot to sie mylisz

awe

Data: 2009-07-24 15:22:21
Autor: matusm
Warzywny! Sądaże!

Piotr wrote:
[...]

Bo jako agentura SB dobrze wiedza  ze,,,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Warzywny! Sądaże!