Warzywny!!!!!!!!! Sondaż!!!!!!!!!!!!

Data: 2012-04-20 23:24:52
Autor: wedoler
Warzywny!!!!!!!!! Sondaż!!!!!!!!!!!!
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114884,11577556,Jacek_Kurski_nie_wierzy_w_zamach_w_Smolensku.html

SONDAŻ
Jaka była przyczyna katastrofy w Smoleńsku?

62%
To był zamach (9525)

25%
Błędy popełnili i piloci, i kontrolerzy (3812)

11%
To był błąd polskich pilotów (1654)

  2%
Nie wiem (244)

  1%
To był błąd rosyjskich kontrolerów (144)

Liczba oddanych głosów: 15379

wekon

Data: 2012-04-21 00:13:43
Autor: Lorn
Warzywny!!!!!!!!! Sondaż!!!!!!!!!!!!
W dniu 2012-04-20 23:24, wedoler pisze:
62%
To był zamach (9525)

Ile razy resetowałeś modem, by oddać głos? :>

Data: 2012-04-21 23:02:51
Autor: wedoler
Warzywny!!!!!!!!! Sondaż!!!!!!!!!!!!
"Lorn"  wrote in message news:jmsn2q$m5h$3usenet.news.interia.pl...

W dniu 2012-04-20 23:24, wedoler pisze:
62%
To był zamach (9525)

Ile razy resetowałeś modem, by oddać głos? :>

-- -- -- -- -- --

Niestety cipko ma adsla. A swoją drogą zdradziłaś chyba "technikę" sondaży na GWnie.

wekon

Data: 2012-04-22 00:18:24
Autor: wedoler
Warzywny!!!!!!!!! Sondaż!!!!!!!!!!!!
"wedoler"  wrote in message news:4f932078$0$1213$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -

Milczałem i czekałem ale nic. Upewniłem się, że nie wiesz o co pytasz. Więc teraz napiszę, że mam dsl. Lepiej?

wekon

Data: 2012-04-22 07:22:24
Autor: Tymon
Warzywny!!!!!!!!! Sondaż!!!!!!!!!!!!

Użytkownik "wedoler" <moher2010@o2.pl> napisał w wiadomości news:4f93322d$0$1315$65785112news.neostrada.pl...
[...]

83.31.63.176 to stały adres?

BomBel

Data: 2012-04-22 13:26:37
Autor: Bogdan Idzikowski
Warzywny!!!!!!!!! Sondaż!!!!!!!!!!!!

[...]

He! He! Masz kmiotku neostradę i za każdym włączeniem modemu lub po upływie doby masz nowy adres. Więc nie rżnij głupa!

Data: 2012-04-22 07:20:44
Autor: Tymon
Warzywny!!!!!!!!! Sondaż!!!!!!!!!!!!

Użytkownik "wedoler" <moher2010@o2.pl> napisał w wiadomości news:4f932078$0$1213$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Niestety dupku, nie masz pojęcia o adresach IP. Technika sondaży jest prosta. Mobilizuje się cały elektorat PiS i oddają głosy tak by PiS wychodził z tego jako pokrzywdzony przez GW. Jest wtedy okazja by głosić wszem i wobec, że GW to siedlisko kanalii. Jakoś nikt z PO nie organizuje wieców poparcia dla GW jak tatuś i synuś wczoraj.

BomBel

Data: 2012-04-21 08:20:01
Autor: Tymon
Warzywny!!!!!!!!! Sondaż!!!!!!!!!!!!

Użytkownik "wedoler" <moher2010@o2.pl> napisał w wiadomości news:4f91d423$0$1316$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Sondaż przeprowadzono pod kosciołami po niedzielnych nieszporach oraz w siedzibach PiS. Zaiste wielce wymowny to wynik! Na Kreml bracia i siostry! Na Kreml!

http://tiny.pl/hpjbz

BomBel

Data: 2012-04-21 10:41:37
Autor: u2
Warzywny!!!!!!!!! Sondaż!!!!!!!!!!!!
[...]

Widac, ze mimo usilnych zabiegow merdialnych ludzie i tak wiedza swoje ;)

Data: 2012-04-21 12:00:42
Autor: Tymon
Warzywny!!!!!!!!! Sondaż!!!!!!!!!!!!

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4f9272c3$0$26683$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Suwalski durniu, jacy ludzie? PiS?

BomBel

Data: 2012-04-21 17:10:30
Autor: matusm
Warzywny!!!!!!!!! Sondaż!!!!!!!!!!!!

[...]

Żyd  MSZ w  rzadzie PLR bis nie upomni sie o ofiary o jest tylko pozytecznym narzedziem dla,,,,,,,,,,,,
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby
czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace

Warzywny!!!!!!!!! Sondaż!!!!!!!!!!!!