Warzywny - manipulant od sondazy

Data: 2010-04-23 09:42:34
Autor: Tytus
Warzywny - manipulant od sondazy
Wlasnie dzisiaj, kiedy sa juz wyniki najnowszych sondazy - pierdolony smiec warzywniak - podaje wyniki sprzed 2 tygodni  :)
-- -- -

Tu masz warzywniak najnowsze badania:

To chyba raczej blady strach POstwa, ze maja tylko 6% wiecej od PiS. Bardzo prosze, podaje zrodelko i to wasz kochany lonet :)
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Sondaz-PO-w-dol-PiS-ostro-w-gore,wid,12201067,wiadomosc.html

41%    PO
35%    PiS
 6%    SLD
 3%    PLS

włala

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Re: Radośc pisuarowców, tylko 20 % mniej niż PO!

"karwanjestkretynem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> wrote in message news:hqrif6$rrt$1inews.gazeta.pl...
PRZEGLĄD PRASY: Platforma Obywatelska nadal jest liderem w notowaniach
poparcia partii politycznych, chociaż traci poparcie - wynika z sondażu GfK
Polonia dla "Rzeczpospolitej", przeprowadzonego w dniach 8-14 kwietnia,
czyli częściowo już po katastrofie pod Smoleńskiem.

W stosunku do poprzedniego badania PO zanotowała spadek poparcia aż o 7 pkt.
proc. do 46 proc. O 1 pkt. proc. do 26 proc. spadło poparcie dla PiS.
Również o 1 pkt. do 7 proc. spadło poparcie SLD. Natomiast o 4 proc. do 8
proc. wzrosło poparcie PSL.

Gdyby taki układ sił powtórzył się w wyborach, PO zdobyłaby w Sejmie 244
mandaty i mogłaby rządzić samodzielnie - czytamy w "Rzeczpospolitej".

-- Przemysław Warzywny

--
"Śmierć prezydenta wstrząsnęła mną jak wszystkimi Polakami, ale nie można
tej śmierci używać do przeinaczania historii i zamykania ust tym, którzy ten

Data: 2010-04-23 09:49:08
Autor: abc
Warzywny - manipulant od sondazy
Tusk w sondażach był prezydentem do ostatniego dnia przed wyborami. A potem prezydentem został Kaczyński.

Data: 2010-04-23 00:53:22
Autor: zbig
On 23 Kwi, 09:49, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
Tusk w sondażach był prezydentem do ostatniego dnia przed wyborami. A potem
prezydentem został Kaczyński.

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Ko cioła jest sztuczny.

Nieprawda. Pokazywałem już tutaj kiedy¶ jak zmieniały sie preferencje
po poparciu w II turze Kaczyńskiego przez lepper a i rydzyka. Tusk
tracił p, 1,5 2, %  dziennie. Ostatnie sondaże robione przed cisz±
wyborcz± dawały remis w granicach błedu statystycznego a PGB dawała
już nawet zwycięstwo kaczyńskiemu. W ten ostatni dzień odbył± się
debata, która Tusk w ogólnej ocenie przegrał i to zaważyło na
póĽniejszym wyniku.

Data: 2010-04-27 20:25:41
Autor: the_foe
W dniu 2010-04-23 09:53, zbig pisze:
[...]

Zreszta, Tusk móglby wygrac tylko jesli zacgecilby nowych do pojscia na wybory. Praktycznie w I i II turze glosowli ci sami ludzie. Tusk w tym wypadku nie mial szans bo mogl iczyc tylko na glosy Borowskiego. Sprawe zalatwil Lepper bo zaapelowal do swoich wyborcow (2,2 mln glosow) by poszli na wybory i oddali glos na Kaczynskiego. I glosy samego Leppera ktore pzreszly niemalze w 100% na Lecha przechylily szale.
Sondaze niekoniecznie byly bledne, calkiem mozliwe ze pewnosc ze wygra Tusk uspily centrowy elektorat a pobudzily etatystyczno narodowy. Dlategi w niektorych krajach sondaze miedzy turami wyborow sa zakazane.
Inna kwestia bylo, ze Tusk byl jeszcze niedoswiadczony medialnie i wyszedl relatywnie slabo. Bledem bylo takze protekcjonalne podejscie do Kaczynskiego. Sztab PO nie umial albo nie chcial wyluskac slabych stron Kaczynskiego. Nawet nie podniesiono sprawy kleski Kaczynskiego w Warszawie w I turze 32-48 (urzedujacego Prezydenta stolicy) i nie probowano pokazac prawdziwego, niekompetentengo, oblicza jego wladzy w Warszawie. A pamietamy ze do dzis, pzoa Warszawa, Kaczynski jest uwazany za wspanialego gospodarza stolicy.

--
the_foe

Data: 2010-04-23 14:28:04
Autor: rAzor
Warzywny - manipulant od sondazy
Użytkownik... he he - Tytus raczył napisać:
Wlasnie dzisiaj, kiedy sa juz wyniki najnowszych sondazy - pierdolony
smiec warzywniak - podaje wyniki sprzed 2 tygodni :)

Przeciez to idiota i milicjant. he he he

Data: 2010-04-23 15:28:59
Autor: cirrus
Użytkownik "Tytus" <popierdolka75@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hqrj1g$bc$1inews.gazeta.pl...
[...]

O kurde, piździelce zaczynają wierzyć sondażom.

--
stevep

Data: 2010-04-23 06:49:36
Autor: DJ MC Donald Musk
On 23 Kwi, 15:28, "cirrus" <cir...@tinvalid.kdami.net> wrote:
Użytkownik "Tytus" <popierdolk...@gazeta.pl> napisał w wiadomo cinews:hqrj1g$bc$1inews.gazeta.pl...

> [...]
> włala
> -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
> Re: Rado c pisuarowców, tylko 20 % mniej niż PO!

O kurde, pi dzielce zaczynają wierzyć sondażom.

--
stevep

to przeciez ty wierzysz sondazom a nie "PiSowcy", ktorzy tu
wielokrotnie twierdzili, ze sondazom nie wierza. Ten tekst byl do
ciebie mordercio z PO! (i UB!!!)

Data: 2010-04-23 16:25:39
Autor: Tytus

"cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> wrote in message news:hqs4ek$chb$1news.vectranet.pl...

prawa do przeżywania żałoby lub odbierać go, co robi z jakąś dziwną
zaciekłością prof. Krasnodębski."

O kurde, piździelce zaczynają wierzyć sondażom.

-- stevep

W przeciwienstwie do takich mongolow jak ty, ktore ciaglenie moga zaczac myslec :)

Data: 2010-04-23 17:37:54
Autor: cirrus
Warzywny - manipulant od sondazy
Użytkownik "Tytus" <popierdolka75@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hqsal7$rul$1inews.gazeta.pl...
[...]

Co tojęst ci±glenie wypierdku mamuci?

--
stevep

Data: 2010-04-27 18:50:47
Autor: Tytus

"cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> wrote in message news:hqsc0c$i5i$1news.vectranet.pl...
[...]

no widzisz stefus nawet z czytaniem masz problem co mowic o mysleniu :)

Warzywny - manipulant od sondazy