Warzywny vel Kawecki to...

Data: 2010-11-15 17:47:27
Autor: rAzor
Warzywny vel Kawecki to...
... chłopczyna z Radomia.
Podaję do wiadomości, gdyby kto nie wiedział. he he he
Znaczy się burak! Sam to napisał!
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-11-15 17:49:07
Autor: u2
Warzywny vel Kawecki to...
W dniu 2010-11-15 17:47, rAzor pisze:
.. chłopczyna z Radomia.
Podaję do wiadomości, gdyby kto nie wiedział. he he he
Znaczy się burak! Sam to napisał!

Czyli pochodzi z zapadłej wiochy na co wskazuje jego nick :)

Data: 2010-11-15 17:54:28
Autor: rAzor
Warzywny vel Kawecki to...
Darz bór! Użytkownik... he he - u2 raczył napisać:
[...]

I nie tylko - polecam jego własny paściacki wątek o wielce sugestywnym tytułem "Miasto głosuje na PO, buraki na pic".
Po raz kolejny wychodzi na jaw, że ten debil nigdy nie czyta tego co pastuje. Ślepa wiara w okólniki ze sztabu pełoskiej propagandy.
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-11-16 12:31:19
Autor: Dobrodziej
Warzywny vel Kawecki to...

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4ce16484$0$27042$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Zauważyłem, ze z dziką radością publikujecie dane innych, a swoich nie. Wstydzicie się czy co? Sądząc po twoim IP pochodzisz z jakiejś mazurskiej wiochy znaczy się  żeś burak i szwabski potomek.

d.

Data: 2010-11-15 17:58:46
Autor: Bogdan Idzikowski
Warzywny vel Kawecki to...

Użytkownik "rAzor" <lojtnant.rzewski@starakobylka.com.ru> napisał w wiadomości news:ibro72$t3k$1news.onet.pl...
.. chłopczyna z Radomia.
Podaję do wiadomości, gdyby kto nie wiedział. he he he
Znaczy się burak! Sam to napisał!

No i?

Data: 2010-11-15 18:01:55
Autor: rAzor
Warzywny vel Kawecki to...
Darz bór! Użytkownik... he he - Bogdan Idzikowski raczył napisać:

[...]

Jesteś takim samym burakiem jak Kawecki, proste.
Mądra odpowiedź na głupie pytanie.
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-11-15 18:05:15
Autor: Bogdan Idzikowski
Warzywny vel Kawecki to...

Użytkownik "rAzor" <lojtnant.rzewski@starakobylka.com.ru> napisał w wiadomości news:ibrp24$vmu$1news.onet.pl...
[...]

Jak na razie postępujesz zgodnie z pisiackim schematem. Teraz obrażasz mnie nie odnosząc się do pytania. Zadaję je dalej. No i?

Data: 2010-11-15 17:22:02
Autor: apr...
Warzywny vel Kawecki to...
Bogdan Idzikowski <bogdanid@sz.home.pl> napisał(a):

> [...]

Jak na razie postępujesz zgodnie z pisiackim schematem. Teraz obrażasz mnie nie odnosząc się do pytania. Zadaję je dalej. No i?

boguś kiepski z ciebie poliglota, nie wiem czy wiesz ale po węgiersku kibel, wucet, szczalnia i sralnia to no i.

Data: 2010-11-16 08:43:05
Autor: cyc
Warzywny vel Kawecki to...

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4ce16862$1news.home.net.pl...

[...]

Nie za duzo wymagasz od niego ? przeciez to wielbiciel konusa i Rydzyka !.

cyc

Data: 2010-11-16 12:32:42
Autor: Dobrodziej
Warzywny vel Kawecki to...

[...]

Zauważyłem największym cymbałem jesteś właśnie ty! Potrafisz obsrywać jedynie innych. Skąd pochodzisz cymbale?

d.

Data: 2010-11-16 12:30:03
Autor: Dobrodziej
Warzywny vel Kawecki to...

[...]

Te, lejtnant, a ty skąd pochodzisz? Zauważyłem, że chwalisz się danymi innych, a swoje skrzętnie ukrywasz. Pochwal się pacanie swoim drzewkiem!

d.

Data: 2010-11-16 18:44:31
Autor:
Warzywny vel Kawecki to...
On Tue, 16 Nov 2010 12:30:03 +0100, "Dobrodziej" <email@domena.biz>
wrote:

> [...]

Te, lejtnant, a ty skąd pochodzisz? Zauważyłem, że chwalisz się danymi innych, a swoje skrzętnie ukrywasz. Pochwal się pacanie swoim drzewkiem!

 odpusc sobie to trollowskie towarzystwo.

Warzywny vel Kawecki to...