Warzywny vel Kawecki to...

Data: 2010-11-16 12:30:03
Autor: Dobrodziej
Warzywny vel Kawecki to...

Użytkownik "rAzor" <lojtnant.rzewski@starakobylka.com.ru> napisał w wiadomości news:ibro72$t3k$1news.onet.pl...
.. chłopczyna z Radomia.
Podaję do wiadomości, gdyby kto nie wiedział. he he he
Znaczy się burak! Sam to napisał!
-- Sátoraljaújhely

Te, lejtnant, a ty skąd pochodzisz? Zauważyłem, że chwalisz się danymi innych, a swoje skrzętnie ukrywasz. Pochwal się pacanie swoim drzewkiem!

d.

Data: 2010-11-16 18:44:31
Autor:
Warzywny vel Kawecki to...
On Tue, 16 Nov 2010 12:30:03 +0100, "Dobrodziej" <email@domena.biz>
wrote:

> [...]

Te, lejtnant, a ty skąd pochodzisz? Zauważyłem, że chwalisz się danymi innych, a swoje skrzętnie ukrywasz. Pochwal się pacanie swoim drzewkiem!

 odpusc sobie to trollowskie towarzystwo.

Warzywny vel Kawecki to...