Was też tak inwigilują?

Data: 2013-09-28 11:16:14
Autor: A.L.
Was też tak inwigilują?
On Sat, 28 Sep 2013 05:21:16 -0700 (PDT), Piotrek
<pilarp@poczta.onet.pl> wrote:

Mam konto w PEKAO SA, z którego niespecjalnie korzystam. Mniej więcej miesiąc temu późnym popołudniem albo wczesnym wieczorem odebrałem telefon od jakiejś pracownicy tego banku.

Nalezy NATYCHMISAT odwiesic sluchawke i zatelefonowac do banku z
zapytaniem czy bank do ciebie telefonowal. Nawet jezeli masz "caller
id" i ow pokazuje numer banku, nie swiadczy to o tym ze bank do ciebie
telefonuje.

Zdroworozsadkowa zasada: wdawac sie w dyskusje wtedy i tylko wtedy gdy
TY telefonujesz do banku i masz pewnosc ze po drugiej stronie jest
pracownik banku.

Tak na marginesie, zawsze mnie interesowalo po do ludzie wdaja sie w
polgodzinne rozmowy z telemarketerami zamiast odwiesic sluchawke
natychmiast.

A jak idzie i "inwigilowanie"... Odpowiednie programy komputerowe same
z siebie pzregladaja konta i same z siebie generuja informacje o
kontach wymagajacych interwencji. Znany mi jest program analizujacy
uzycie kart kredytowych i ostrzegajacy pracownikow banku iz okreslony
osobnik prawdopodobnie zlikwiduje karte. Bank robi rozne rzeczy aby
temu zapobiec, ozbnizajac oprocentowanie, zwiekszajac limit itede.

Generalnie, rozne instytucje wiedza o tobie wiecej niz ty wiesz o
sobie sam. A.L.

Data: 2013-09-29 11:26:03
Autor: A.L.
Was też tak inwigilują?

<pilarp@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

Siuuup.... Witaj w moim KF

A.L.

Data: 2013-09-28 22:15:58
Autor: J.F.
Was też tak inwigilują?
[...]

Im dluzej bedziesz gadal bez zakupu, tym mniej beda ci przeszkadzali
:-)

J.

Data: 2013-09-29 11:27:15
Autor: A.L.
Was też tak inwigilują?
On Sat, 28 Sep 2013 22:15:58 +0200, "J.F."
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

Coraz bardziej dochodze do przekonania ze mentalnosc Polakow jest inna
nisz reszty swiata. Coz, podobno jestesmy Przedmurzem i Narodem
Wybranym...

A.L.

Data: 2013-09-29 18:37:02
Autor: Kamil Jońca
Was też tak inwigilują?
A.L. <alewando@aol.com> writes:

[...]

Ale możesz powiedzieć o co Ci chodzi?
KJ

--
http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-krztusza-kto-nastepny/
Some of the things that live the longest in peoples' memories never

Data: 2013-09-30 23:41:16
Autor: J.F.
Was też tak inwigilują?
Dnia Sun, 29 Sep 2013 11:27:15 -0500, A.L. napisał(a):
[...]

Przyznaje, troche inna
http://www.wikihow.com/Politely-Deal-with-Telemarketers
"cutting them off is very rude"

Ale chyba nie tak calkiem inna http://mycampustalk.com/the-top-20-ways-to-deal-with-telemarketers/
http://www.youtube.com/watch?v=WmephrPkl6A

Amerykanskie rady :-)

Ale przyznaje - kreatywny narod. Ja bym na to nie wpadl
http://www.youtube.com/watch?v=W75lsvrvTU0

J.

Data: 2013-09-29 18:47:37
Autor: Luke
Was też tak inwigilują?
Dnia 2013-09-28 18:16, Użytkownik A.L. napisał:

zapytaniem czy bank do ciebie telefonowal. Nawet jezeli masz "caller
id" i ow pokazuje numer banku, nie swiadczy to o tym ze bank do ciebie
telefonuje.

W zasadzie, to nawet jeśli zadzwonisz do banku i na pewno wybrałeś numer
banku, to też nie świadczy o tym, że tak naprawdę dodzwoniłeś się do
banku. Może hakerzy zespoofowali sieć GSM i przechwytują połączenia.

A jeśli w Twoim mieście otworzy się nowa placówka Twojego banku, to też
w zasadzie nie wiadomo, czy to naprawdę Twój bank. To pewnie złodzieje
zrobili podróbę, aby oszukać setki osób i uciec z tym na Pacyfik.

L.

Was też tak inwigilują?