Was też tak inwigilują?

Data: 2013-09-28 22:46:23
Autor: J.F.
Was też tak inwigilują?
Dnia Sat, 28 Sep 2013 05:21:16 -0700 (PDT), Piotrek napisał(a):
Stwierdziła ona, że od dłuższego czasu nie dokonywałem wpłat na swoje konto i spytała czy planuję to zmienić w najbliższym czasie, ewentualnie czy interesują mnie jakieś pożyczki, kredyty itp. Nie chciało mi się wchodzić z nią w dłuższą dyskusję, ale właściwie jakim prawem pracownicy banku interesują się czy i ile wpłacam na swoje konto dopóki nie
mam żadnego debetu?

Prawem zysku :-)

Przede wszystkim dlaczego w ogóle przeglądają sobie stan mojego konta bez mojego życzenia

Nie musza przegladac, komputer przejrzy za nich i kaze zadzwonic i
wcisnac produkt.

i czy jest to w dzisiejszych czasach powszechna praktyka
w polskich bankach? Jaki ruch na koncie powinienem generować,
żeby nie wzbudzać niczyjego zainteresowania? Na razie wychodzi
na to, że konto leżące odłogiem jest równie podejrzane jak konto obficie zasilane.

Bez przesady, nikt tu nic nie podejrzewa oprocz Ciebie :-)

Ot, zadzwoni taka pani, pogadacie, moze jej powiesz czemu nie dajesz
bankowi zarobic, moze cie namowi do przelewania tu pensji (a wtedy
bank zarobi chocby na platnosciach kartami), a moze chcialaby ci karte
kredytowa wcisnac, tylko chce wybadac czy masz staly dochod :-)

Czy wam też zdarza się odbierać
z banku telefony jasno sugerujące, że pracownicy inwigilują
wasz ruch na koncie bankowym?

Taaa, tylko jakos dziwnie :-)
Masz pieniadze na koncie, to ci kredyt zaproponuja. Jak ci brakuje pieniedzy, to nie spelniasz warunkow, itp :-)

J.

Data: 2013-09-28 22:55:55
Autor: cef
Was też tak inwigilują?

[...]