Wąski rozstaw tylnego trójkąta i "szeroki" aluminiowy bagażnik, jak po godzić? (Tubus?)

Data: 2010-04-16 17:23:58
Autor: Andrzej
Wąski rozstaw tylnego trójkąta i "szeroki" aluminiowy bagażnik, jak po godzić? (Tubus?)
Michał 'miok' Rzeźnik pisze:
brakuje ze dwóch
centymetrów, jak próbowałem dokręcić to przed oczami miałem
rozpadające się pręty bagażnika

U mnie też mniej więcej tyle brakowało (zwykła piasta z bębenkiem), to samo miałem przed oczami i nawet dzwoniłem do Crosso ale dostałem wymijającą odpowiedź. Z braku innego pomysłu dogiąłem boki bagażnika i już dwa lata jeździ tak bez niepokojących objawów, również z sakwami. Ale taki mały dyskomfort jest.

Wąski rozstaw tylnego trójkąta i "szeroki" aluminiowy bagażnik, jak po godzić? (Tubus?)