Wasz ojczulek, wielki przyjaciel PiS

Data: 2012-08-22 17:48:19
Autor: Przemysław M.
Wasz ojczulek, wielki przyjaciel PiS
Data: 2012-08-22 18:46:53
Autor: mkarwan
Wasz ojczulek, wielki przyjaciel PiS
Tchórz ukrywający sie za anonymizerem

From: =?iso-8859-2?Q?Przemys=B3aw_M=2E?= <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Subject: Wasz ojczulek, wielki przyjaciel PiS
Date: Wed, 22 Aug 2012 17:48:19 +0200
Sender: "Przemyslaw M." <>

Data: 2012-08-22 19:06:39
Autor: Przemysław M.
Wasz ojczulek, wielki przyjaciel PiS

Te, troll. Nie życzę sobie takich obelzywch słów. CZY TO JASNE?!

From: =?iso-8859-2?Q?Przemys=B3aw_M=2E?= <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Date: Wed, 22 Aug 2012 17:48:19 +0200
Sender: "Przemyslaw M." <>

--
"Na nich jest lekarstwo, ci którzy chcą aby był spokój niech piszą do
abuse. Im więcej takich donosów tym szybciej będzie spokój. Samo się nie

Data: 2012-08-22 19:30:55
Autor: Willie Tanner
Użytkownik - Przemysław M.  napisał::

Te, troll. Nie życzę sobie takich obelzywch słów. CZY TO JASNE?!

Oddalaj sie w pockokah.
A raźno i rączo!

Data: 2012-08-22 20:01:49
Autor: Grzegorz Z.
mkarwan napisał:

"Na nich jest lekarstwo, ci którzy chcą aby był spokój niech piszą do
abuse. Im więcej takich listów interwencyjnych tym szybciej będzie spokój.
Samo się nie zrobi" news:jqv804$m2j$1usenet.news.interia.pl

--
"Nauka nie obaliła starych mitów, tylko je doprecyzowała."

Data: 2012-08-22 22:26:33
Autor: mkarwan

Użytkownik "Grzegorz Z." <dr_gawron@lorraine.net> napisał w wiadomości news:k136qc$7li$1dont-email.me...
mkarwan napisał:

"Na nich jest lekarstwo, ci którzy chcą aby był spokój niech piszą do
abuse. Im więcej takich listów interwencyjnych tym szybciej będzie spokój.
Samo się nie zrobi"

No i co w związku z tym?

Data: 2012-08-23 03:23:43
Autor: Grzegorz Z.

mkarwan napisał:

"Na nich jest lekarstwo, ci którzy chcą aby był spokój niech piszą do
abuse. Im więcej takich listów interwencyjnych tym szybciej będzie spokój.
Samo się nie zrobi"

No i co w związku z tym?

Czyżbyście zmienili zdanie, mkarwan?

--
"Nauka nie obaliła starych mitów, tylko je doprecyzowała."

Data: 2012-08-23 10:40:28
Autor: mkarwan
Użytkownik "Grzegorz Z." <dr_gawron@lorraine.net> napisał w wiadomości news:k140mr$3aq$1dont-email.me...
[...]

Nie odpowiedziałeś na moje pytanie.
Znowu pokazałeś, że jesteś tchórzem i boisz się rzeczowej dyskusji.
Nie życzę sobie zwracania się do minie per wy i pisałem o dym już nie raz..
Dlaczego więc zwracasz się do mnie per wy?

Data: 2012-08-23 12:39:00
Autor: Grzegorz Z.
mkarwan napisał:

[...]

Przecież odpowiedziałem.

Znowu pokazałeś, że jesteś tchórzem i boisz się rzeczowej dyskusji.

"Rzeczowa dyskusja" polega na przytakiwaniu tobie?

Nie życzę sobie zwracania się do minie per wy i pisałem o dym już nie raz..

A ja nie życzę sobie byś donosił na mnie lub na innych internatów. Dlatego
pisząc na tej grupie korzystam z anonimizera, który ci ten proceder
drastycznie utrudnia.

Dlaczego więc zwracasz się do mnie per wy?

Bo nie przypominam sobie byśmy byli na ty.

--
"Nauka nie obaliła starych mitów, tylko je doprecyzowała."

Data: 2012-08-23 16:23:01
Autor: Przemysław M.
SPAMER mkarwan napisał(a):

[...]

No proszę! Spamer nie życzy sobie! Nazwał cię po imieniu! Co ci się nie
podoba nawrażliwy? A ty jak się do niego zwracasz, co?!!! Łajdak z ciebie!

Data: 2012-08-23 16:18:39
Autor: Przemysław M.
Wasz ojczulek, wielki przyjaciel PiS
Dnia Wed, 22 Aug 2012 22:26:33 +0200, mkarwan napisaů(a):

Uýytkownik "Grzegorz Z." <dr_gawron@lorraine.net> napisaů w wiadomoúci news:k136qc$7li$1dont-email.me...
mkarwan napisaů:

"Na nich jest lekarstwo, ci którzy chcŕ aby byů spokój niech piszŕ do
abuse. Im wićcej takich listów interwencyjnych tym szybciej bćdzie spokój.
Samo sić nie zrobi"

No i co w zwiŕzku z tym?

Jajco SPAMERZE!

--

ĽMusimy pamićtaă, ýe aby zwycićýyă, trzeba pamićtaă o maksymie
 Józefa Piůsudskiego  zwycićýyă i spoczŕă na laurach to klćska, byă

Data: 2012-08-22 19:53:52
Autor: Grzegorz Z.
Wasz ojczulek, wielki przyjaciel PiS
Przemysław M. napisał:

A tu kwiatuszek:

http://torun.gazeta.pl/torun/56,35576,12340742,Prorok_naszych_czasow,,12.html

"na wszystkie kraje świata" uhahhahahaha