Waszczu w RMF :DDD

Data: 2017-05-24 13:01:34
Autor: prezydent San Escobar
Waszczu w RMF :DDD
"Chciałbym doprowadzić do tego, żeby D. Trump chociaż na chwilę spotkał się,
przywitał się z prezydentem Dudą".

Ahahah hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha :DDDDDDDDDDDDDDDDDd

POLSKA WSTAJE Z KOLAN !!

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-24 17:10:36
Autor: Ciemny Lud
Waszczu w RMF :DDD

--

Wcześniej jeszcze za Obamy Adrian tez się "spotkał" z prezydentem USA. Na zmontowanej przez PiS fotografii.

CL

Data: 2017-05-24 17:20:26
Autor: Lepudruk
Waszczu w RMF :DDD
[...]

Proś prezydencie don Escobar! Proś! ;-)))

--
Lepudruk

Data: 2017-05-24 19:21:42
Autor: silvio balconetti
Waszczu w RMF :DDD
Am 24.05.2017 um 13:01 schrieb prezydent San Escobar:
"Chciałbym doprowadzić do tego, żeby D. Trump chociaż na chwilę spotkał się,
przywitał się z prezydentem Dudą".

Ahahah hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha :DDDDDDDDDDDDDDDDDd

POLSKA WSTAJE Z KOLAN !!

Trump jest aktywny na twitterze, wiec Adrian moglby zrobic sobie przerwe z "ruchadlem lesnym" i innymi panienkami, i potwittowac z Donaldem. A na TB moglby zostac jego friend!
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

Data: 2017-05-24 22:15:19
Autor: prezydent San Escobar
Waszczu w RMF :DDD
silvio balconetti <silvio@invalid.invalid> napisał(-a):

> [...]

Trump jest aktywny na twitterze, wiec Adrian moglby zrobic sobie przerwe z "ruchadlem lesnym" i innymi panienkami, i potwittowac z Donaldem. A na TB moglby zostac jego friend!

Donald, Donald, give me a lajk, pliiiiiiiiiiiiiiizzzzzzzz :DDDDDDDDDDDDDDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-24 20:37:47
Autor: kors4r
Waszczu w RMF :DDD
W dniu 24.05.2017 o 13:01, prezydent San Escobar pisze:
"Chciałbym doprowadzić do tego, żeby D. Trump chociaż na chwilę spotkał się,
przywitał się z prezydentem Dudą".

Ahahah hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha :DDDDDDDDDDDDDDDDDd

POLSKA WSTAJE Z KOLAN !!

Trzeba było się z nim spotkać jeszcze w trakcie kampanii wyborczej. Duda był przecież w Waszyngtonie.

--
Pozdr
kors

-- -- -
Moim zdaniem: wielką zasługą PiSu jest to, że odciął PO od koryta.
Cieszę się jednak, że po roku przy władzy okazują taką arogancję,
jaką PO po ośmiu latach rządów. W przyszłości mam nadzieję na
wprowadzenie JOW. Najczęściej zgadzam się z Ziemkiewiczem. Liczę na
Stowarzyszenie Endecja. W kwestii Żydów i masonerii podzielam
poglądy św. Maksymiliana Marii Kolbego. Staram się nie odpowiadać
na zaczepki.

Data: 2017-05-24 22:15:54
Autor: prezydent San Escobar
Waszczu w RMF :DDD
kors4r <kors4r@gmail.com> napisał(-a):

Trzeba było się z nim spotkać jeszcze w trakcie kampanii wyborczej. Duda był przecież w Waszyngtonie.

Problem że z Adrianem nikt nie chce się spotykać. Ty byś chciał mieć obciachowe
zdjęcie z nim? :DDDDDDDDDDDDDDDDDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-25 18:45:02
Autor: kors4r
Waszczu w RMF :DDD
W dniu 24.05.2017 o 22:15, prezydent San Escobar pisze:
[...]

Myślę, że w tamtym czasie Donald by się z nim spotkał. To było w czasie, jak lewacka kampania była na etapie "zwalczania", za wszelką cenę próbowali pokazać, że jest kandydatem niepoważnym i nieodpowiedzialnym. Poświęciłby Dudzie z pół h, żeby mieć argument, że nie tylko w ramach biznesu spotykał się z możnymi tego świata, ale także teraz jest człowiekiem, z którym na świecie się liczą. Tak wiem, Duda jest prezydentem tylko Polski, a większość amerykańców pewnie myśli, że Polska to jakaś wieś obok szikagoł. Mimo wszystko - myślę, że Donald by nie odmówił.

--
Pozdr
kors

-- -- -

Data: 2017-05-25 14:57:36
Autor: prezydent San Escobar
Waszczu w RMF :DDD
prezydent San Escobar <presidento@sanescobar.so> napisał(-a):

"Chciałbym doprowadzić do tego, żeby D. Trump chociaż na chwilę spotkał się,
przywitał się z prezydentem Dudą".

Ahahah hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha :DDDDDDDDDDDDDDDDDd

POLSKA WSTAJE Z KOLAN !!

Waszczu tak zabiegał o spotkanie z Adrianem, a co wyszło??

"Donald Trump w Brukseli. Spotkanie z Tuskiem i Junckerem"

Lipa :DDD

Data: 2017-05-25 16:08:48
Autor: boukun
Waszczu w RMF :DDD
Użytkownik "prezydent San Escobar"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

Waszczu tak zabiegał o spotkanie z Adrianem, a co wyszło??

"Donald Trump w Brukseli. Spotkanie z Tuskiem i Junckerem"

Lipa :DDD
Ahahah hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha :DDDDDDDDDDDDDDDDD

https://pbs.twimg.com/media/DAqtQoxXUAAcuBQ.jpg:large

boukun

Waszczu w RMF :DDD