Waszczykowski

Data: 2011-12-09 11:56:19
Autor: jrr
Waszczykowski

Chyba najmądrzejszy człowiek w PiS
jb

Data: 2011-12-09 20:31:20
Autor: Obserwator
Waszczykowski
jrr <jacekbialy0@tlen.pl> napisał(a):

Chyba najmadrzejszy czlowiek w PiS

...na pewno jeden z madrzejszych, wywazonych i rozsadnych:)

Polecam wywiad z p. Witoldem Waszczykowskim jeszcze z przed ostatnich wyborow w ktorym m.innymi mowi o inwigilowaniu, szykanowaniu i marginalizowaniu prezydenta Lecza Kaczynskiego przez sluzby specjalne podlegajace Tuskowi,
o fatalnej polityce zagranicznej prowadzonej przez obecny rzad, ktora
doprowadzila do obecnej podrzednej roli Polski w Europie i lekcewazenia jej
zarowno przez panstwa z nia sasiadujace jak i generalnie na arenie
miedzynarodowej.

P. Waszczykowski jako kandydat z Lodzi mowi rowniez o zaniedbaniu interesow
tego miasta przez politykow z PO.

http://vod.gazetapolska.pl/441-rozmowa-niezalezna-witold-waszczykowski

Data: 2011-12-09 13:39:54
Autor: jrr
Waszczykowski
On 9 Gru, 21:31, " Obserwator" <fajny.d.arzbor.WYT...@gazeta.pl>
wrote:
jrr <jacekbia...@tlen.pl> napisał(a):

> [...]

w ktorym m.innymi mowi o inwigilowaniu, szykanowaniu i marginalizowaniu
prezydenta Lecza Kaczynskiego przez sluzby specjalne podlegajace Tuskowi,

Ło Bozieś Ty mój!
Źnowu temu Tuśkowi?! A kiedyśto sie skuńcy to jingilowanie i te
marginazowanie?

jrr

Data: 2011-12-09 23:15:50
Autor: Obserwator
Waszczykowski
jrr <jacekbialy0@tlen.pl> napisał(a): Ło Bozieś Ty mój!
Źnowu temu Tuśkowi?! A kiedyśto sie skuńcy to jingilowanie i te
marginazowanie ?

naucz sie pisac po polsku:)

Data: 2011-12-09 23:33:07
Autor: jrr
Waszczykowski
On 10 Gru, 00:15, " Obserwator" <fajny.d.arzbor.WYT...@gazeta.pl>
wrote:
jrr <jacekbia...@tlen.pl> napisał(a):

Ło Bozieś Ty mój!
Źnowu temu Tuśkowi?! A kiedyśto sie skuńcy to jingilowanie i te
marginazowanie ?

naucz sie pisac po polsku:)

Dobra ociec! na nałki przydzie jeszcze czas!
jrr

Data: 2011-12-10 11:16:24
Autor: Obserwator
Waszczykowski
jrr <jacekbialy0@tlen.pl> napisał(a):
Dobra ociec! na nauki przydzie jeszcze czas!

ponadto ma bardzo niski poziom kultury dyskusji, wiec tez waro to dopracowac:)

Data: 2011-12-10 12:03:45
Autor: Jacek Biały
Waszczykowski
On 10 Gru, 12:16, " Obserwator" <fajny.d.arzbor.WYT...@gazeta.pl>
wrote:
jrr <jacekbia...@tlen.pl> napisał(a):

> Dobra ociec! na nauki przydzie jeszcze czas!

ponadto ma bardzo niski poziom

kto? ociec?

 kultury dyskusji, wiec tez waro to dopracowac:)

Data: 2011-12-10 21:42:30
Autor: u2
Waszczykowski
W dniu 2011-12-10 21:03, Jacek Biały pisze:
ponadto ma bardzo niski poziom
kto? ociec?

No nie, ty, swiadczy o tym twoja nieznajomosc netykiety :)

Data: 2011-12-10 13:04:31
Autor: Jacek Biały
Waszczykowski
On 10 Gru, 21:42, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> kto? ociec?

No nie, ty, swiadczy o tym twoja nieznajomosc netykiety :)

obrażam prezia?...
jb

Data: 2011-12-10 22:07:03
Autor: u2
Waszczykowski
W dniu 2011-12-10 22:04, Jacek Biały pisze:
No nie, ty, swiadczy o tym twoja nieznajomosc netykiety :)

obrażam prezia

Obrazasz wszystkich stosujacych sie do netykiety :)

Data: 2011-12-10 13:13:57
Autor: Jacek Biały
Waszczykowski
On 10 Gru, 22:07, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> obrażam prezia

Obrazasz wszystkich stosujacych sie do netykiety :)

W jaki sposób?
jb

Data: 2011-12-11 12:10:30
Autor: u2
Waszczykowski
W dniu 2011-12-10 22:13, Jacek Biały pisze:
Obrazasz wszystkich stosujacych sie do netykiety :)
W jaki sposób?

Zobacz jak odpowiedziales. To byla wcinka, w stylu bombelka i innego
sowiecko-szkopskiego scierwa, ktore tutaj chetnie grasuje.

Data: 2011-12-12 07:05:57
Autor: jrr
Waszczykowski
On 11 Gru, 12:10, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> W jaki sposób?

Zobacz jak odpowiedziales.

No jak? (tu jest mnóstwo moich odpowiedzi)

To byla wcinka, w stylu bombelka i innego
sowiecko-szkopskiego scierwa, ktore tutaj chetnie grasuje.

Sowieckie ścierwa w Polsce wymierają. Ich sukcesję przejmuja ludzie,
którzy sedrecznie nie cierpią kleru i osób takich, jak Jarosław
Kaczyński. Dziekujemy ci miłosierny Kaczusiu!

Data: 2011-12-12 17:13:40
Autor: Buba
Waszczykowski
Dnia Mon, 12 Dec 2011 07:05:57 -0800 (PST), jrr napisał(a):

On 11 Gru, 12:10, u2 <u...@o2.pl> wrote:
[...]

Sądzę, że nie masz racji. Twardogłowi z PZPR znów wrócili do władzy w
"odrodzonej" SLD. --
Wysłany 2011-12-12 17:13:04.

Data: 2011-12-12 09:28:05
Autor: jrr
Waszczykowski
On 12 Gru, 17:13, Buba <bubab...@sittingbull.ca> wrote:

> [...]

> Kaczyński. Dziekujemy ci miłosierny Kaczusiu!

Sądzę, że nie masz racji. Twardogłowi z PZPR

Twardogłowi sa mniej groźni od kłamstwa zmutowanego. Na swoją wersje
Katynia nikogo już nie nabiorą. Ich adoracja okrągłego mebla mówi sama
za siebie.

znów wrócili do władzy w
"odrodzonej" SLD.

Nie chce, zeby się 'odradzali', mutowali, reformowali. Gdy pozostana
jacy są, beda nieszkodliwi.
jb

Data: 2011-12-12 17:33:42
Autor: Bogdan Idzikowski
Waszczykowski

On 11 Gru, 12:10, u2 <u...@o2.pl> wrote:
[...]

A co z twardogłowymi z PZPR w PiS-ie? Może powiesz, że takich tam nie ma?

Data: 2011-12-13 04:52:08
Autor: stevep
Waszczykowski

On 11 Gru, 12:10, u2 <u...@o2.pl> wrote:
[...]

I bardzo dobrze, kto bardziej nadaje się do wyprowadzenia sztandaru.

--
stevep

Data: 2011-12-11 04:38:16
Autor: stevep
Waszczykowski
Dnia 10-12-2011 o 22:07:03 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

W dniu 2011-12-10 22:04, Jacek Biały pisze:
No nie, ty, swiadczy o tym twoja nieznajomosc netykiety :)

obrażam prezia

Obrazasz wszystkich stosujacych sie do netykiety :)

O qrde co za zakłamanie, ten twój rynsztokowy bełkot to twoja netykieta?

--
stevep

Data: 2011-12-11 09:39:10
Autor: Leprechaun
Waszczykowski

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.v6a212yz50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Patrz no, chuligan grupowy u2 mówi o netykiecie! Brakuje jeszcze obsrywatora, oystera aka rAzor, HaMMeR-a czy innych pisowskich oszołomów.

BomBel

Data: 2011-12-11 02:08:51
Autor: Jacek Biały
Waszczykowski
On 11 Gru, 09:39, "Leprechaun" <brudy.polityc...@pralnia.tw> wrote:
Użytkownik "stevep" <stevep...@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomościnews:op.v6a212yz50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
Dnia 10-12-2011 o 22:07:03 u2 <u...@o2.pl> napisał(a):

> [...]

Patrz no, chuligan grupowy u2 mówi o netykiecie! Brakuje jeszcze
obsrywatora, oystera aka rAzor, HaMMeR-a czy innych pisowskich oszołomów.

Ale nie Stefcio...
Stefcio w ogóle PiS-u nie lubi, więc odpowiada grzecznie, niczym
panienka z dobrego domu :>
jb

Data: 2011-12-11 02:20:20
Autor: Jacek Biały
Waszczykowski

> [...]

Ale nie Stefcio...
Stefcio w ogóle PiS-u nie lubi, więc odpowiada grzecznie, niczym

Ze mną na przykład bawi sie w pomidora.
jb

Data: 2011-12-12 05:16:27
Autor: stevep
Waszczykowski
Dnia 11-12-2011 o 11:20:20 Jacek Biały <jacekbialy0@tlen.pl> napisał(a):

> [...]

Ale nie Stefcio...
Stefcio w ogóle PiS-u nie lubi, więc odpowiada grzecznie, niczym

Z opóźnionymi jak ty w rozwoju "pomidor" odpowiedni.

--
stevep

Data: 2011-12-12 05:15:23
Autor: stevep
Waszczykowski
Dnia 11-12-2011 o 11:08:51 Jacek Biały <jacekbialy0@tlen.pl> napisał(a):

> [...]

Ale nie Stefcio...
Stefcio w ogóle PiS-u nie lubi, więc odpowiada grzecznie, niczym

Dostosowuje się do twojej "wysublimowanej kultury" pieniaczu.

--
stevep

Data: 2011-12-12 17:48:45
Autor: Obserwator
Waszczykowski
Jacek Biały <jacekbialy0@tlen.pl> napisał(a): Ale nie Stefcio...
Stefcio w ogóle PiS-u nie lubi, więc odpowiada grzecznie, niczym
panienka z dobrego domu :>

***************************************

Stefcio, prawdopodobnie jest chory. Nie moge sobie w tej chwili przypomniec
jak sie ta choroba nazywa, ale objawia sie tym, ze cierpiacy na nia czlowiek
po prostu wyzywa wszytkich kto mu sie nawinie non stop.

A Ty Bialy w tej chwili odpowiadasz, innemu choremu psychicznie (Leperchamowi)
ktory cierpi na inny rodzaj choroby: ciagle zmienia z tchorzostwa
nicki,podszywa sie pod innych, fanatycznie nie znosi partii opozycyjnej PiS
(jak zreszta kazdy totalitarysta), klamie jak najety i jest po prostu
wyjatkowo glupi.   --

Data: 2011-12-12 13:08:16
Autor: jrr
Waszczykowski

Stefcio, prawdopodobnie jest chory. Nie moge sobie w tej chwili przypomniec
jak sie ta choroba nazywa, ale objawia sie tym, ze cierpiacy na nia czlowiek
po prostu wyzywa wszytkich kto mu sie nawinie non stop.

Turetyk, ale to sie objawia werbalnie.

[...]

I znowu ta identyfikacja w stadzie.
Nie trzeba byc totalitarystą, żeby nie znosić PiS. Ja również
przestałem lubić PiS, a komuchem nie jestem.
Również A.Filip nie jest komuchem tylko dlatego, że stara się bronić
jaruzela. Po prostu ludzie niedoinformowani starają sie unikać
skrajności pogladów (co jest skadinnąd zdrowe). Skrajne mogą być
poglądy, hipotezy, ale nie fakty. Dlatego należy operowac przede
wszystkim faktami (nawet wtedy, gdy kogoś moga zaboleć). W
średniowieczu żyli ludzie, którzy wierzyli, że Ziemia jest płaska.. Nie
znaczy to wcale, że każdy z nich chciałby cię spalić na stosie.

jb

Data: 2011-12-13 04:39:58
Autor: stevep
Waszczykowski
Dnia 12-12-2011 o 18:48:45  Obserwator <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl>  napisał(a):

[...]

Już to mówiłem, że wariat widzi wariatów dookoła tylko siebie nie  dostrzega.

--
stevep

Data: 2011-12-13 05:25:00
Autor: jrr
Waszczykowski
On 13 Gru, 04:39, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net> wrote:
Dnia 12-12-2011 o 18:48:45  Obserwator <fajny.d.arzbor.WYT...@gazeta.pl>
napisał(a):

> [...]

> wyjatkowo glupi.

Już to mówiłem, że wariat widzi wariatów dookoła

....a kretyn kretynów. Nieprawda?

 tylko siebie nie
dostrzega.

--
stevep
Używam klienta poczty Opera Mail:http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-12-13 15:34:26
Autor: stevep
Waszczykowski

napisał(a):

> [...]

> wyjatkowo glupi.

Już to mówiłem, że wariat widzi wariatów dookoła

Tutaj trudno ich nie dostrzegać i nic dziwnego, że się odezwałeś, bowiem  uderz w stół ....

--
stevep

Data: 2011-12-09 20:32:24
Autor: Obserwator
Waszczykowski

Polecam wywiad z p. Witoldem Waszczykowskim jeszcze z przed ostatnich

sorry: sprzed

Data: 2011-12-09 21:55:18
Autor: u2
Waszczykowski
W dniu 2011-12-09 21:31,  Obserwator pisze:
P. Waszczykowski jako kandydat z Lodzi mowi rowniez o zaniedbaniu interesow
tego miasta przez politykow z PO.

Jedyny interes o jaki dba pelomafia to wlasny prywatny interes
pelomafii, by zylo sie lepiej ... wszystkim :)

Data: 2011-12-09 21:00:15
Autor: Obserwator
Waszczykowski
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]
> tego miasta przez politykow z PO.

Jedyny interes o jaki dba pelomafia to wlasny prywatny interes
pelomafii, by zylo sie lepiej ... wszystkim :)

czesc u2, masz szczescie ze cie lubie, bo bym ci dopiekl rozrabiaczu:)

Data: 2011-12-09 22:54:20
Autor: u2
Waszczykowski
W dniu 2011-12-09 22:00,  Obserwator pisze:
Jedyny interes o jaki dba pelomafia to wlasny prywatny interes
> pelomafii, by zylo sie lepiej ... wszystkim :)

czesc u2, masz szczescie ze cie lubie, bo bym ci dopiekl rozrabiaczu:)

Ja tam, poki co, nikim nie gardze, nikogo nie dorzynam, ale jak ktus mie
wqrwi to kto wie, agenciaki bendom spieprzac az sie bedzie za nimi
kurzylo :)

Data: 2011-12-09 21:19:49
Autor: u2
Waszczykowski
W dniu 2011-12-09 20:56, jrr pisze:

Chyba najmądrzejszy człowiek w PiS
jb

Bzdura, w PiS jest sporo madrych politykow, nie tylko pan Waszczykowski.

Data: 2011-12-09 23:35:21
Autor: jrr
Waszczykowski
On 9 Gru, 21:19, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2011-12-09 20:56, jrr pisze:

> Chyba najmądrzejszy człowiek w PiS
> jb

Bzdura, w PiS jest sporo madrych politykow

było...
jb

, nie tylko pan Waszczykowski.

Data: 2011-12-11 05:18:30
Autor: stevep
Waszczykowski
Dnia 10-12-2011 o 08:35:21 jrr <jacekbialy0@tlen.pl> napisał(a):

On 9 Gru, 21:19, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

> Chyba najmądrzejszy człowiek w PiS
> jb

Bzdura, w PiS jest sporo madrych politykow

Ta idiota, no to rzeczywiście są tam sami mądrzy ........... inaczej.

--
stevep

Data: 2011-12-09 22:11:58
Autor: pluton
Waszczykowski
Chyba najmądrzejszy człowiek w PiS

Nie zabijajcie nas, blagamy, nie zabijajcie nas :)

Nullification

Data: 2011-12-09 13:30:59
Autor: jrr
Waszczykowski
On 9 Gru, 22:11, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:
> Chyba najmądrzejszy człowiek w PiS

Nie zabijajcie nas, blagamy, nie zabijajcie nas :)

A po co? :-DD
Tusio was dobije :]

jb

Data: 2011-12-09 23:25:31
Autor: Lorn
Waszczykowski
W dniu 2011-12-09 22:30, jrr pisze:
On 9 Gru, 22:11, "pluton"<zielonadu...@gazeta.pl>  wrote:
Chyba najmądrzejszy człowiek w PiS

Nie zabijajcie nas, blagamy, nie zabijajcie nas :)

A po co? :-DD

Zabrakło jednego... Aaaa Niemcy mnie biją! heh

Data: 2011-12-09 23:26:54
Autor: Lorn
Waszczykowski
W dniu 2011-12-09 20:56, jrr pisze:

Chyba najmądrzejszy człowiek w PiS

Chyba? :> Czas wywalić Waszczaka, bo jest mądrzejszy od Jarusia :>

Data: 2011-12-09 23:28:28
Autor: jrr
Waszczykowski
On 9 Gru, 23:26, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
W dniu 2011-12-09 20:56, jrr pisze:

> Chyba najmądrzejszy człowiek w PiS

Chyba? :> Czas wywalić Waszczaka, bo jest mądrzejszy od Jarusia :>

c'est la vie
jb

Data: 2011-12-10 04:32:46
Autor: stevep
Waszczykowski
Dnia 09-12-2011 o 20:56:19 jrr <jacekbialy0@tlen.pl> napisał(a):

Chyba najmądrzejszy człowiek w PiS
jb

Oj biedny ten PiS skoro taki paranoik jest najmądrzejszy.

--
stevep

Data: 2011-12-10 11:45:19
Autor:
Waszczykowski
On Fri, 9 Dec 2011 11:56:19 -0800 (PST), jrr <jacekbialy0@tlen.pl>
wrote:

Chyba najmądrzejszy człowiek w PiS
jb

 to ten od: "co ty wiesz o zabijaniu"?  strona www.deklaracjalodzka.pl zostala sprzedana!

 wyrozniajac waszczykowskiego zadzierasz z prezesem!

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-12-11 13:16:50
Autor: u2