Waszczykowski chodzÄ…ce faux pax

Data: 2015-11-11 11:08:57
Autor: the_foe
Waszczykowski chodzÄ…ce faux pax
Wszyscy się podniecają triadą Macierewicz-Ziobro-Kamiński. Wszyscy oczekują jakiegos show, bo to jednak ludzie z misją a tacy nie dbają o PR. Mało kto się interesuje panem W.Waszczykowskim, pojętnym uczniu p. Fotygi. Jeszcze nie objął jednej z najważniejszej teki w rządzie (a na pewno jedną z nieliczynych gdzie można się "ukryć" przed własną głupotą) a już się wygłupią. W ciągu 2 dni od bycia prawie ministrem zdążył "umiędzynarodawiać rosyjskie śledztwo" i zaskarżyć Rosję do Strasburga, choć to drugie jest możliwe tylko przy łamaniu bezpośrednio praw bardzo dużej grupy narodowosciowej (takich skarg,przyjętych, w historii Trybunału było ledwie 18).
--
@foe_pl

Data: 2015-11-11 02:23:33
Autor: brat_olin
Waszczykowski chodz±ce faux pax
the_foe wrote:

panem W.Waszczykowskim, pojętnym uczniu p. Fotygi.

Miejmy nadzieje, ze z tej samej szkoly! I ze troche przewietrzy w MSZ. Tu jest b. ciekawe o min. Waszczykowskim:
http://www.twenth.com/oj3q3r

No to Waszcz!
Stanisław Żerko

Na Szucha już słychać szelest rolek papieru, bo czę¶ć kolegów już dostała potężnej sraczki. Już się rozstawiali, tworzyli koncepcje, pisali donosy a tu gruchnęło, pizło i diabli wzięli plany.

Nadchodzi WASZCZ. Jeszcze parę pat temu skopany, wyszydzany i ugotowany przez geniusza z Bydgoszczu z Waszym znacznym udziałem (pozdrowienia dla kolegów z DPB, którzy tworzyli dossier na niego). Waszcz, któremu odebrali po¶wiadczenie bezpieczeństwa aby się go pozbyć (pozdrowienia dla byłego BPOIN i tych kolegów, wybitnych ekspertów od spraw amerkańskich i natowskich, którzy uznali robocze wersje umowy z komputera, które się walały po departamentach za bardzo ważne materiały niejawne), Waszcz, na którego przygotowali¶cie obrzydliw± nagonkę prasow± w Wyborczej (pozdrowienia dla biura rzecznika prasowego). Waszcz, który potem procesował się przez lata z MSZ bezskutecznie, bo ludzie ze strachu bali się ¶wiadkować - pozdrowienia dla kadrowców i mecenasa BSO zakolegowanego z Bondarykiem). Wreszcie specjalne pozdrowienia dla b Dyrektora Generalnego, który własnymi łapkami elegancko wywalił Waszcza z MSZ, bo mu zabrakło charakteru aby się postawić Sikorowi.

Wszyscy Wy gównojady wzięli¶cie gorliwie udział w polowaniu na Waszcza jako nagonka pod przewodnictwem my¶liwego z Bydgoszczu. Wiem, wiem będziecie teraz zwalać wszystko na lokatora z Chobielina, ale możecie być pewni, że Waszczowi te tłumaczenia koło dupy lataj±, bo za długo pracował na Szucha i zna dobrze te wasze wypaczone charakterki.

Pozdrowienia też dla tych szmaciarzy ambasadorów, którzy bali się Waszczowi ręki podać gdy był posłem i latał po ¶wiecie - wcale Was liczna grupa się zbierze.

Nadchodzi Samotny Biały Waszcz, jak go nazywali na korytarzach. Wielbiciele prozy Sapkowskiego szybko odnajd± analogię z pewn± postaci± ¶wiata fantasy, tylko w przeciwieństwie do niej Waszcz jest realny i mocno wkurwiony, a reszta analogii - zapewniam - pokrywa się w stu procentach. Tym razem nie uda się wycwaniakować ze " trudno, taka polityka była" , ubili¶cie Waszcza własnymi łapami, na polecenie Sikora i odebrali¶cie za to swój przydział bonusów, fajnie było wpierdalać czekoladę, patrz±c jak zgnojony Waszcz tuła się poza MSZ? No to teraz patrzcie zasrańcy jak on wraca jako zwycięzca i kopniakiem otwiera sobie drzwi do tej stajni Augiasza, w której robicie za rumaki. Z batem po dupie na dzień dobry nie będzie lekko koniki wy moje rasowe do wygodnego żłoba nawykłe.

Czas kopać jamy w ziemii albo spierdalać gdzie pieprz ro¶nie. Sorry zasrańcy. No whisky, no soda water. Wła¶nie nadchodzi wasza najgorsza rzeczywisto¶ć" --
Smart questions to stupid answers

Data: 2015-11-11 02:46:31
Autor: brat_olin
Apoloniusz Ziemianski wrote:
brat_olin pisze:

> Miejmy nadzieje, ze z tej samej szkoly! I ze troche
> przewietrzy w MSZ. Tu jest b. ciekawe o min.
> Waszczykowskim: http://www.twenth.com/oj3q3r

Troche to nie jest to czego dzisiaj MSZ potrzebuje, tam
trzeba szeroko otworzyc okna, drzwi i ten gnoj widlami
przez kilka dobrych miesiecy wyrzucac, zeby sie tego
lajna pozbyc raz na zawsze. Miejmy nadzieje ze zapalu do
pracy nie zabraknie.

Zapal bedzie, szczegolnie biorac pod uwage ze min. Waszczykowski zna doglebnie te stosuneczki z czasow Radka (i Geremka). Problem z szybkim wprowadzeniem tych zmian.  Czy nie jest tak, ze wymiana ambasadorow to dlugotrwaly proces, nie mozna tego w kilka tygodni zalatwic?

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2015-11-11 02:57:41
Autor: bronek.tallar
użytkownik brat_olin napisał:
  Czy nie jest tak, ze wymiana ambasadorow to dlugotrwaly proces, nie mozna tego w kilka tygodni zalatwic?

Piękny kwik w żydomediach mamy:)

Od  25  lat  Ministerstwo  Spraw  Zagranicznych  obsadza  żydowska  grupa  władzy. Dlatego w większo¶ci ambasad i konsulatów pozycje zajmuj± Polacy żydowskiego pochodzenia. Równie dobrze na tych stanowiskach mog± być Chińczycy. Co maj± my¶leć inne kraje, kiedy w Polsce te ważne dla kraju etaty powierza się tylko Chazarom promuj±cym głównie kulturę żydowsk± oraz interesy  Izraela?  Jedynie  Anna  Fotyga,  była  minister  MSZ,  bezskutecznie  próbowała wypromować  Polaków  na  stanowiskach  naszych  ambasadorów  i  konsuli,  co  spotkało  się  z wrzaskliwym sprzeciwem ze strony żydowskich mediów. Uprzykrzano jej pracę (GW) krytyk± na poziomie rynsztoku, tak jakby działa się wielka krzywda. Pewnie dlatego, że na zewn±trz Polska ma wygl±dać jak "Polin".
http://www.rzeczpospolita.com/stanpdf/MinisterstwoSprawObcych.pdf

Data: 2015-11-11 08:12:46
Autor: Apoloniusz Ziemianski
brat_olin pisze:
the_foe wrote:

[...]

Kiedy jest zapal to mozna to zrobic dosyc szybko.
Na przyklad w taki sposob:

http://isap.sejm.gov.pl/Download;jsessionid=769921A459B204165836DF7BB46C5C53?id=WMP20150000951&type=2

A mozna i tak, zeby bylo szybciej:

"Masowa wymiana ambasadorów w 2012 r.

W nadchodz±cym roku polsk± dyplomację czeka niespotykana w ostatnich latach wymiana ambasadorów. W najbliższych miesi±cach zmieni± się szefowie niemal wszystkich najważniejszych placówek na ¶wiecie."

"Art. 17. 1. Ambasadora mianuje i odwołuje Prezydent Rzeczypospolitej Polskiej na wniosek ministra wła¶ciwego do spraw zagranicznych, zaakceptowany przez Prezesa Rady Ministrów.

2. Ambasador, z zastrzeżeniem art. 16 pkt 2, podlega służbowo ministrowi wła¶ciwemu do spraw zagranicznych.

3. Prezes Rady Ministrów, na wniosek ministra wła¶ciwego do spraw zagranicznych, okre¶li, w drodze zarz±dzenia, formę i tryb wydawania poleceń ambasadorowi, kieruj±c się zadaniami służby zagranicznej i potrzebami polityki państwa."

Data: 2015-11-11 11:30:24
Autor: the_foe
W dniu 2015-11-11 o 11:23, brat_olin pisze:
Wszyscy Wy gównojady wzięli¶cie gorliwie udział w polowaniu na Waszcza jako nagonka pod przewodnictwem my¶liwego z Bydgoszczu.

Kazdy idiota twierdzi, ze jego geniusz nie został doceniony bo "nagonka, układ, zmowa itd". Jak więc odróżnić skrzywdzonego od udaj±cego skrzywdzonego, bo jeszcze nie widziałem delikwenta który by się przyznawał do swojej inkompetencji? No jak? Moz po tym, ze publicznie przyznał się do wiary w to, ze Strasburg może nam oddać wrak?

--
@foe_pl

Data: 2015-11-11 11:34:20
Autor: u2
W dniu 2015-11-11 o 11:30, the_foe pisze:
Moz po tym, ze publicznie przyznał się do wiary w to, ze Strasburg może
nam oddać wrak?

te hucpiarz, bierz slownik do reki:)))

--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj± slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-11-11 13:00:34
Autor: Budzik
Waszczykowski chodz±ce faux pax
Użytkownik brat_olin brat_olin@yahoo.com ...

którzy uznali robocze wersje umowy z komputera, które się walały po
departamentach za bardzo ważne materiały niejawne)

Czyli było wszystko ok, bo wszyscy mieli w dupie tajnosc?
No jest to jakis argument...

Data: 2015-11-11 02:54:06
Autor: bronek.tallar
Waszczykowski chodz±ce faux pax
użytkownik the_foe napisał:
Wszyscy się podniecaj± triad± Macierewicz-Ziobro-Kamiński.

To Pan się podniecasz, to dziennikarze przyssali si± do trójki
i łaż± godzinami aby wyrwać niusa, a nuż widelec
uda się wyrwać co¶ z kontekstu, a wtedy...
będziem  młócić macierewicza pół roku.

Widać kto¶ ostro wali po nogawkach.
Macierewicz zagrożeniem dla bezpieczeństwa? Komu Pan
chcesz ten kit wcisn±ć? Toż to Br±k Zgoda ograniczył
wydatki na armię, a po sraczce na ukrainie
dzielnie przywrócił do stanu poprzedniego,
o jak Klucha-Rostkoska cukier do szkół.

Data: 2015-11-11 11:11:32
Autor: u2
Waszczykowski chodzÄ…ce faux pax
W dniu 2015-11-11 o 11:08, the_foe pisze:
Jeszcze nie objÄ…Ĺ‚ jednej z najwaĹĽniejszej teki w rzÄ…dzie (a na pewno
jedną z nieliczynych gdzie można się "ukryć" przed własną głupotą) a już
się wygłupią.

te hucpiarz, bierz słownik do ręki:)))

--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywajÄ… slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Waszczykowski chodzÄ…ce faux pax