Waszczykowski jutro do dymisji.

Data: 2010-05-09 21:38:46
Autor: karwanjestdebilem
Waszczykowski jutro do dymisji.
- Cieszę się że powiedział to człowiek, po którym bym się nie spodziewał, że powie coś pozytywnego o Rosji - ocenił odezwę J. Kaczyńskiego do Rosjan Tomasz Nałęcz. Jak jednak dodał, zabrakło mu nawiązania do poprzednich negatywnych wobec Moskwy gestów lidera PiS. - Był tylko Dr. Jekyll, a nie było Mr. Hyde'a - podkreślił. - Ja nie jestem zdziwiony słowami Jarosława Kaczyńskiego. Znam go i nie widzę zmiany w podejściu do Rosjan - ripostował wiceszef BBN Witold Waszczykowski.

http://www.tvn24.pl/-1,1655563,0,1,kaczynski-jak-dr-jekyll-anbspgdzie-mr-hyde,wiadomosc.html

Przemysław Warzywny

--

"Tragedia smoleńska staje się na naszych oczach nowym mitem PiS. Miałby on sprawić, że partia Jarosława Kaczyńskiego powtórzy sukces z 2005 r.? "Układ" już się zużył, bo gdy PiS rządził, nie zdołał go wytropić, choć miał kontrolę i nad służbami specjalnymi, i przyjazny IPN".

Data: 2010-05-10 09:45:45
Autor: cyc

Użytkownik "karwanjestdebilem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:hs7307$g33$1inews.gazeta.pl...
[...]

Wasczykowski czuje rozchodzascy sie wokol siebie smrod i tylkiem trzesie bo jest  w jakiejs , wcale nie malej czesci , odpowiedzialny za smolenska katastrofe .Jak to maja w zwyczaju politycy , ktorym robi sie goraco pod tylkiem , rowniez i on radykalizuje swoje poglady i glosno je artykuuje po to, aby kiedy prokurator wezwie go na "dywanik "i postawi zarzuty , mozna bylo powiedziec , " to polityczna zemsta " .
Nie tylko Waszczykowski ale jeszcze kilku innych w tym z kancelarii prezydenta odpowie przed sadami za tragedie i jesli sie tak nie stanie to znaczy , ze jestesmy panstwem bezprawia .

cyc

Waszczykowski jutro do dymisji.