Wasze opinie o Santander

Data: 2010-09-24 07:49:17
Autor: DanW
Wasze opinie o Santander
"Financial Times" podaje, powołując się na źródła zbliżone do transakcji, że pakiet 70 proc. akcji BZ WBK, wyceniany na 4 mld euro, kupił hiszpański bank Santander.

Nigdy nie miałem nic wspólnego z tym Bankiem, jestem ciekawy jakie doświadczenia wy posiadacie. Pozdrawiam Dan.

Data: 2010-09-24 10:17:42
Autor: Jan Werbiński
Wasze opinie o Santander
Użytkownik "DanW" <mybox@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i7he4t$fdo$1news.onet.pl...
[...]

Na podstawie mojego doświadczenia uważam, że to złodzieje, oszuści i naciągacze. To jest MOJA opinia na ich temat.

--
Jan WerbiÅ„ski       O0oo....._[:]) bul, bul, bul
Prywatna http://www.janwer.com/

Wasze opinie o Santander