Wasze preferencje polityczne...

Data: 2011-09-28 04:12:17
Autor: Tzva Adonai
Wasze preferencje polityczne...
Odpowiedzcie na 25 pytań i zamieście swoje wyniki: http://finanse.wp.pl/wybory_ankieta.html

Mi wyszło coś takiego: http://imageshack.us/photo/my-images/101/77072192.png/

Data: 2011-09-28 13:27:40
Autor: zdumiony
Wasze preferencje polityczne...
W dniu 2011-09-28 13:12, Tzva Adonai pisze:
Odpowiedzcie na 25 pytań i zamieście swoje wyniki: http://finanse.wp.pl/wybory_ankieta.html

Mi wyszło coś takiego: http://imageshack.us/photo/my-images/101/77072192.png/

Ordoliberalizm
Twoje odpowiedzi wskazują, że ideą, do której jest ci najbliżej, jest ordoliberalizm. Gospodarką w zasadzie rządzi wolny rynek. Jednak dopuszczasz, podobnie jak inni przedstawiciele tego nurtu, możliwość interwencji państwa w wolny rynek. Chodzi o ochronę przed monopolami, jeśli zagrożone jest swobodne konkurowanie podmiotów gospodarczych. Ordoliberałowie przeciwstawiają się również traktowaniu pracowników jak maszyn.

-- -- -- -- -- --
zgadzam się
-- -- -- -- -- --

Twoje poglądy gospodarcze najbardziej zbliżone są do poglądów:
Polska Jest Najważniejsza
-- -- -- -- -- --
A tych poglądów nie znam
-- -- -- -- -- --

Data: 2011-09-28 13:28:52
Autor: zdumiony
Wasze preferencje polityczne...
W dniu 2011-09-28 13:27, zdumiony pisze:
Ordoliberalizm

http://pl.wikipedia.org/wiki/Ordoliberalizm

Data: 2011-09-28 13:31:48
Autor: T.

Użytkownik "Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> napisał w wiadomości news:de27d3c5-c8bb-45b8-9c89-3ab034b6c46d5g2000yqo.googlegroups.com...
Odpowiedzcie na 25 pytań i zamieście swoje wyniki: http://finanse.wp.pl/wybory_ankieta.html

Mi wyszło coś takiego: http://imageshack.us/photo/my-images/101/77072192.png/

Mnie wyszło... PO :-)
Żeby jeszcze:
- realizowali program, który głoszą, a nie tylko obiecywali
- pozbyli się złodziei i nieudaczników,
- przywrócili Polsce miejsce w Europie i Świecie i nie na kolanach
To tak w skrócie...
T.

Data: 2011-09-28 21:34:09
Autor: Ikselka
Dnia Wed, 28 Sep 2011 04:12:17 -0700 (PDT), Tzva Adonai napisał(a):

Odpowiedzcie na 25 pytań i zamieście swoje wyniki: http://finanse.wp.pl/wybory_ankieta.html

Mi wyszło coś takiego: http://imageshack.us/photo/my-images/101/77072192.png/

Mnie wyszło PJN, a bardzo blisko PO.
Co jest U MNIE z gruntu realnie NIEMOŻLIWE, bo ja wiem, co wiem i dlaczego.

Sprytne narządko ta ankieta - ani chybi skonstruowana na zlecenie PO. Ma
służyć indywidualnie, osobniczo żtp biologicznie, osłabianiu w konkretnych
ludziach przekonań pro-PiS. No bo jak to - "przecież do tej pory wiedziałem, że jestem za PiS, a tu mi
taka mądra ankieta mówi, że ja nie wiem, co wiem? To może faktycznie nie
wiem, co wiem? Może powinienem głosować tak, jak wyszło?"

Przeglądamy wyniki ogólne - i co mamy? - "Och, nosz, większość ma tak jak
ja! - najdalej większości do PiS! Większosć ma rację, to ja się myliłem"

Paskudna manipulacja, zaiste paskudna. Żeruje na drzemiącym w większości
ludzi przekonaniu o rzetelności anonimowych ankiet w necie i na BRAKU
własnych przekonań.
I na niewiedzy, że KAŻDĄ ankietę/test można skonstruować tak, aby wyszło
to, co jej konstruktor chce, aby wyszło.

--
XL - PiS forever!

Data: 2011-09-28 21:03:23
Autor: obserwator
Ikselka <ikselk@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]

I na niewiedzy, że KAŻDĄ ankietę/test można skonstruować tak, aby wyszło
to, co jej konstruktor chce, aby wyszło.

o widze, ze madra kobieta zaczela sie wypowiadac na tej grupie:)

Data: 2011-09-29 13:56:07
Autor: Ikselka
Dnia Wed, 28 Sep 2011 21:03:23 +0000 (UTC), obserwator napisał(a):

[...]

Życie.
--
XL

Wasze preferencje polityczne...