Wasze rekordy w spalaniu?

Data: 2010-04-15 00:54:45
Autor: Filip KK
Wasze rekordy w spalaniu?
Jakie są wasze rekordy w spalaniu?

Ja uzyskałem na trasie 600 km wynik 3,33 litra na 100 km.

Data: 2010-04-14 16:08:56
Autor: Przemek
Wasze rekordy w spalaniu?
On 15 Kwi, 00:54, Filip KK <nos...@nospam.pl> wrote:
Jakie są wasze rekordy w spalaniu?

Ja uzyskałem na trasie 600 km wynik 3,33 litra na 100 km.

500km, 6.2 (6.3 w 2 stronę) litra ON,

Silnik 2.5TD, masa auta 1,8t

Same dane nt spalania niewiele mówią bez podania pojemności i rodzaju
paliwa ;)

pozdr
Przemek

Data: 2010-04-14 16:12:32
Autor: Przemek
Wasze rekordy w spalaniu?
On 15 Kwi, 01:08, Przemek <przemyslaw...@gmail.com> wrote:
> [...]

500km, 6.2 (6.3 w 2 stronę) litra ON,

Silnik 2.5TD, masa auta 1,8t

Same dane nt spalania niewiele mówią bez podania pojemności i rodzaju

Ach, rekord to ponad 13L/100km w maluchu(bez dłubania) :D

pzdr
Przemek

Data: 2010-04-15 01:11:56
Autor: Filip KK
Wasze rekordy w spalaniu?
W dniu 2010-04-15 01:08, Przemek pisze:

[...]

Fakt, się pospieszyłem...

Olej napędowy. Masa auta 1.8t.

Data: 2010-04-15 10:10:39
Autor: DoQ
Wasze rekordy w spalaniu?
Filip KK pisze:

Fakt, się pospieszyłem... Olej napędowy. Masa auta 1.8t.

Jechales caly czas z gory?

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-04-15 23:08:23
Autor: Kuba \(aka cita\)
Wasze rekordy w spalaniu?

Użytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> napisał w wiadomości news:hq6hno$cae$1mx1.internetia.pl...
Filip KK pisze:

Fakt, się pospieszyłem... Olej napędowy. Masa auta 1.8t.

Jechales caly czas z gory?

kalkulator sie pmylił.

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
Omega X25XE

Data: 2010-04-15 23:18:29
Autor: DoQ
Wasze rekordy w spalaniu?
Kuba (aka cita) pisze:

Jechales caly czas z gory?
kalkulator sie pmylił.

Moze chodzilo o olej silnikowy?

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-04-15 14:38:05
Autor: KS
Wasze rekordy w spalaniu?
Toyota RAV4, 2.0, benzyna, 2009
masa auta 1,6 tony

Trasa Sochaczew-Warszawa, 60 km, non stop na 6 biegu.

6,5 l wg komputera.

Pozdrawiam
Krzysiek

Data: 2010-04-15 22:46:18
Autor: jerzu
Wasze rekordy w spalaniu?
On Thu, 15 Apr 2010 14:38:05 +0200, "KS" <corelli@poczta.onet.pl>
wrote:

Trasa Sochaczew-Warszawa, 60 km, non stop na 6 biegu.

6,5 l wg komputera.

Trasa j.w., przez Leszno

7,1 litra na 100 km

2.5 dCi, masa auta 1,9 tony.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2010-04-14 23:12:33
Autor: to
Wasze rekordy w spalaniu?
Filip KK wrote:

Jakie są wasze rekordy w spalaniu?

Ja uzyskałem na trasie 600 km wynik 3,33 litra na 100 km.

22l/100 km

--
cokolwiek

Data: 2010-04-15 01:12:48
Autor: Filip KK
Wasze rekordy w spalaniu?
W dniu 2010-04-15 01:12, to pisze:

Jakie są wasze rekordy w spalaniu?

Ja uzyskałem na trasie 600 km wynik 3,33 litra na 100 km.

22l/100 km

Ale ja się spytałem i minimalne spalanie, a Wy mi wypisujecie kosmiczne liczby maksymalnego spalania :D

Data: 2010-04-14 20:54:37
Autor: Pete
Wasze rekordy w spalaniu?

"Filip KK" <nospam@nospam.pl> wrote
Ale ja się spytałem i minimalne spalanie, a Wy mi wypisujecie kosmiczne liczby maksymalnego spalania :D

Spytales sie o rekordy.  Nie doprecyzowales czy min czy max. :)

Jesli chodzi o minimum, to mi sie udalo zejsc do 7,6l/100km na odcinku 860 km w 530i.

Pozdr.

Pete

Data: 2010-04-14 23:16:36
Autor: to
Wasze rekordy w spalaniu?
Filip KK wrote:

Ale ja się spytałem i minimalne spalanie, a Wy mi wypisujecie kosmiczne
liczby maksymalnego spalania :D

Minimalne to 7l w nocy (prędkość ok. 70 km/h). ;-)

--
cokolwiek

Data: 2010-04-15 10:00:37
Autor: Brzezi
Wasze rekordy w spalaniu?
czw, 15 kwi 2010 o 01:12 GMT, Filip KK napisał(a):

[...]

Minimalne? mialem kilka tankowan temu: 18.6l/100, ale mysle ze to byl blad na poziomie
tego ze wczesniej odbilo przy tankowaniu, bo wiecej takie spalanie juz nie
chce sie powtorzyc :)

Pozdrawiam
Brzezi

Data: 2010-04-18 20:37:42
Autor: Jurand
Wasze rekordy w spalaniu?

Data: 2010-04-15 01:04:18
Autor: krzyss
Wasze rekordy w spalaniu?
Filip KK pisze:
Jakie są wasze rekordy w spalaniu?

Ja uzyskałem na trasie 600 km wynik 3,33 litra na 100 km.

Mini Cooper S w automacie, warszawa - rawa mazowiecka
Gaz traktowany ostro, predkosci 100-180km/h

17,6L

W miescie pali ok 13L

Nie wiem jak BMW moglo wypuscic takie cos....

Data: 2010-04-15 01:06:34
Autor: Brzezi
Wasze rekordy w spalaniu?
czw, 15 kwi 2010 o 01:04 GMT, krzyss napisał(a):

Filip KK pisze:
[...]

Mi ostatnio 23.6l/100, jazda mieszana, glownie poza godzinami szczytu

Pozdrawiam
Brzezi

Data: 2010-04-15 01:08:58
Autor: Filip KK
Wasze rekordy w spalaniu?
W dniu 2010-04-15 01:06, Brzezi pisze:

[...]

Ale BMW MINI Ci tyle spaliło?

Do Krzyssia: Mini jeszcze nie było wypuszczane przez BMW.

Data: 2010-04-15 09:56:48
Autor: Brzezi
Wasze rekordy w spalaniu?
czw, 15 kwi 2010 o 01:08 GMT, Filip KK napisał(a):

[...]

Oczywiscie ze nie mini :)

Pozdrawiam
Brzezi

Data: 2010-04-15 20:25:08
Autor: krzyss
Wasze rekordy w spalaniu?
Filip KK pisze:

Do Krzyssia: Mini jeszcze nie było wypuszczane przez BMW.

To kto to wyprodukowal (MINI COOPER S) ? mowie o 2006r. bo te nowe to juz napewno sa BMW

Data: 2010-04-15 01:31:50
Autor: CUT
Wasze rekordy w spalaniu?
W dniu 2010-04-15 00:54, Filip KK pisze:
Jakie są wasze rekordy w spalaniu?

Ja uzyskałem na trasie 600 km wynik 3,33 litra na 100 km.

270CDI W210 - 5,5l/100km

Data: 2010-04-15 02:00:41
Autor: Przemek
Wasze rekordy w spalaniu?
Filip KK wrote:

Jakie są wasze rekordy w spalaniu?

1. Peugeot 205 1.0 benzyna, trasa 800 km, masa ok. 1000 kg (samochód + ładunek). Jazda 70-90km/h - 4,2 l/100 km.

2. Peugeot 206 1.4 benzyna, trasa 800 km, masa ok. 1200 kg, jazda 80-100 km/h - 5,3 l/100 km.

W obu przypadkach szybka jazda w zakrętach (unikanie hamowania przed zakrętami), na prostej bez szaleństw. Hamowanie biegami, w niektórych sytuacjach używanie "luzu" (tak, wiem, śmiertelne zagrożenie). Jazda ze stałą prędkością na możliwie najwyższym biegu, redukcja przy konieczności przyspieszania. I przede wszystkim jazda w taki sposób, aby unikać hamowania nie tylko hamulcem zasadniczym, ale także hamowania silnikiem.

W pierwszym przypadku - jak najdelikatniejsze korzystanie z pedału gazu, unikanie wyższych prędkości obrotowych silnika.
W drugim przypadku - dość agresywne przyspieszanie, w wielu sytuacjach pedał gazu prawie w podłodze, korzystanie z wyższych prędkości obrotowych silnika przy przyspieszaniu (do ok. 4500 obr./min)

Wniosek:
Dynamiczne, szybie przyspieszanie nie musi wpływać istotnie na zużycie paliwa, podobnie korzystanie z wyższych obrotów silnika podczas przyspieszania

pozdrawiam,
Przemek

Data: 2010-04-15 10:55:41
Autor: Olek
Wasze rekordy w spalaniu?
On 2010-04-15 02:00, Przemek wrote:
w niektórych
sytuacjach używanie "luzu" (tak, wiem, śmiertelne zagrożenie).

a to akurat mało ma wspólnego z oszczędnością...

ale także hamowania
silnikiem.

a tego czego unikasz , akurat ma...

Data: 2010-04-15 11:26:57
Autor: LEPEK
Wasze rekordy w spalaniu?
Olek pisze:

ale także hamowania
silnikiem.

a tego czego unikasz , akurat ma...

Wcześniej też napisał o hamowaniu biegami.
A to, co wyrwałeś z kontekstu, to się nazywa przewidywanie sytuacji, czyli jazda tak, aby nie hamować po niepotrzebnym przyśpieszeniu.

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2010-04-15 13:37:38
Autor: Przemek
Wasze rekordy w spalaniu?
Olek wrote:

sytuacjach używanie "luzu" (tak, wiem, śmiertelne zagrożenie).

a to akurat mało ma wspólnego z oszczędnością...

Są sytuacje, gdy użycie "luzu" będzie jednak bardziej ekonomiczne z punktu widzenia spalania, niż hamowanie silnikiem. Np. droga o niewielkim nachyleniu - na tyle dużym, że samochód zjeżdża z niej z rozsądną prędkością, ale jednocześnie na tyle małym, że na najwyższym biegu zwalnia na tyle, że konieczne jest wciskanie gazu. Jeżeli to, co mówisz, byłoby prawdą, oznaczało by, że sa samochód na danym odcinku spaliłby mniej paliwa podczas jazdy z wciśniętym w niewielkim stopniu pedałem gazu niż w przypadku, gdy pedał gazu nie byłby w ogóle wciskany.

ale także hamowania
silnikiem.

a tego czego unikasz , akurat ma...

Napisałem, że staram się unikać jakiegokolwiek hamowania, bo hamowanie oznacza, że wytracenie energii kinetycznej samochodu, która została mu nadana dzięki spalonemu wcześniej paliwu Hamowanie silnikiem jest po prostu mniejszym złem, bo odcina dodatkowo dopływ paliwa na czas tego hamowania.

Co do samego hamowania silnikiem, to wielu kierowców robiąc to w imię oszczędności redukuje biegi bez międzygazów - wówczas oszczędność tych kilku gramów paliwa jest rekompensowana przez użycie sprzęgła. Z kolei redukując z międzygazami zużywa się paliwo i oszczędności szlag trafia :-)

I najważniejsze, aby w tym całym ecodrivingu nie być jednak zawalidrogą :-)

Pozdrawiam,
Przemek

Data: 2010-04-15 02:03:42
Autor: AL
Wasze rekordy w spalaniu?
Filip KK pisze:
Jakie są wasze rekordy w spalaniu?

Ja uzyskałem na trasie 600 km wynik 3,33 litra na 100 km.

1.5D - 3.2l/100km - Lodz-Tarn.Gory

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2010-04-15 02:08:54
Autor: Michał
Wasze rekordy w spalaniu?
Filip KK <nospam@nospam.pl> napisał(a):
Jakie są wasze rekordy w spalaniu?

Ja uzyskałem na trasie 600 km wynik 3,33 litra na 100 km.

reno safrane ph1 2.2 12v ("ekononomiczne, nie szybkie"):

minimum, na 60km: 7.3 l/100
max, na ~40km: 26 l/100
srednie: 19l/100

pozdrawiam.

Data: 2010-04-15 08:11:31
Autor: DooMiniK
Wasze rekordy w spalaniu?
On 2010-04-14 23:54, Filip KK wrote:
Jakie są wasze rekordy w spalaniu?

Ja uzyskałem na trasie 600 km wynik 3,33 litra na 100 km.

Jak Wy tak dokładnie sprawdzacie ilość litrów? Ten sam dystrybutor,
takie samo tankowanie, temperatura, itd.? Ja na kilku stacjach niby
mam sprawdzone, który dystrybutor leje "pod korek", no ale do dziesiętnych części po przecinku... Pogratulować.
Kierując się tą zasadą, na krótkich odnikanch mój samochód
wytwarza paliwo ;-)

--
Dominik Siedlak (bachus)

Data: 2010-04-15 10:19:09
Autor: Katanka
Wasze rekordy w spalaniu?
On 2010-04-14 23:54, Filip KK wrote:
Jakie są wasze rekordy w spalaniu?

Ja uzyskałem na trasie 600 km wynik 3,33 litra na 100 km.

Jak Wy tak dokładnie sprawdzacie ilość litrów? Ten sam dystrybutor,
takie samo tankowanie, temperatura, itd.?

W sumie jak masz sprawny komputer to liczenie ręczne mozna pominąć. Ważne tylko, aby nie przestawać lac pod korek jak raz "odbije" pistolet, ale nawet 2-3 razy dolac niech odbije. wtedy masz pewność, że jest zawsze tyle samo paliwka.

--
Kacper Potocki vel Katanka
PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

Data: 2010-04-15 14:14:47
Autor: Bartek
Wasze rekordy w spalaniu?
Użytkownik "Katanka" <katanka24@interia.pl> napisał w wiadomości news:hq6i5q$ao0$1inews.gazeta.pl...
DooMiniK wrote:
On 2010-04-14 23:54, Filip KK wrote:
[...]

sprawny, to nie koniecznie - dobrze zaprogramowany. w moim aucie, po jezdzie nqa miescie srednie spalanie wzrasta tak gwaltownie, że zabuza realny stan ;)
stanie 5 min w korku powoduje wyswietlenie spalania na poziomie 25 l, wiec po chwili takiego stania rozsypuje sie calkowicie faktyczne spalanie;)

w trakcie jazdy dokladnosc jest wmiare rozsadna.

--
Pozdrawiam, Bartek

Data: 2010-04-15 11:35:09
Autor: LEPEK
Wasze rekordy w spalaniu?
DooMiniK pisze:

[...]

Jaka może być różnica w odbijaniu pistoletu na 40 litrowym baku - 2 l? to jest 5% z tych 40l. Przy spalaniu rzędu 7l/100km daje różnicę 0,35 l.
Biorąc pod uwagę inne niesprzyjające warunki (temperatura, czynnik między pistoletem, a samochodem, itp.) wychodzi, że dokładność na podstawie pojedynczego tankowania jest na poziomie 0,5l. Czyli pięć DZIESIąTYCH litra :) Rzeczywiście - drugie miejsce po przecinku tojuż nadinterpretacja.

Pozdr,

Data: 2010-04-15 10:20:05
Autor: Massai
Wasze rekordy w spalaniu?
LEPEK wrote:

DooMiniK pisze:

> [...]
> dziesiętnych części po przecinku... Pogratulować.

Jaka może być różnica w odbijaniu pistoletu na 40 litrowym baku - 2

2 litry???
U mnie na jednej stacji przy tankowaniu do 4 odbicia, wchodzi niecałe
pół litra więcej niż do pierwszego.

Na 50 litrach, bo tyle zwykle tankuję, to jest raptem 1 procent.
Przy średnim spalaniu 10-11l różnica raptem 0,1 litra/100km.

Bardziej wiarygodne dla długoterminowego mierzenia jest po prostu
zliczanie kolejnych tankowań. Tylko komu się chce...

--
Pozdro
Massai

Data: 2010-04-15 07:42:47
Autor: Adam Adamaszek
Wasze rekordy w spalaniu?
On 15 Kwi, 05:20, "Massai" <tsen...@wp.pl> wrote:
Bardziej wiarygodne dla długoterminowego mierzenia jest po prostu
zliczanie kolejnych tankowań. Tylko komu się chce...

Zdziwilbys sie :)

http://www.autocentrum.pl/spalanie/

pozdro
Adam

Data: 2010-04-15 22:46:51
Autor: V-Tec
Wasze rekordy w spalaniu?

http://www.spritmonitor.de/ - 230 tys. pojazdów w bazie.

--
pozdrawiam,
W.

Data: 2010-04-16 06:10:46
Autor: Massai
Wasze rekordy w spalaniu?
V-Tec wrote:

Adam Adamaszek pisze:

http://www.spritmonitor.de/ - 230 tys. pojazdów w bazie.

Ja tam nawet mam konto do 3 lat ;-)

Tylko co z tego - wpisałem raptem pierwsze tankowanie.
Dlatego piszę "komu się chce"... Są tacy, to jasne.

Ale mnie nie chodzi o cudze spalanie tylko o swoje ;-)

--
Pozdro
Massai

Data: 2010-04-16 10:42:11
Autor: Brzezi
Wasze rekordy w spalaniu?
pią, 16 kwi 2010 o 08:10 GMT, Massai napisał(a):

http://www.spritmonitor.de/ - 230 tys. pojazdów w bazie.

Ja tam nawet mam konto do 3 lat ;-)

Tylko co z tego - wpisałem raptem pierwsze tankowanie.
Dlatego piszę "komu się chce"... Są tacy, to jasne.

Bo komu sie chce wchodzic na strone, jak i tak zaraz po tankowaniu juz nie
pamietasz ile, za ile itp...

Od tego sa odpowiednie programy na komorke, w pisujesz w 5sek zaraz po
tankowaniu, i masz cala chistorie..., wbrew pozorom przydaje sie...

Pozdrawiam
Brzezi

Data: 2010-04-16 15:40:06
Autor: Bartek
Wasze rekordy w spalaniu?
Użytkownik "Brzezi" <brzezi@gmail.com> napisał w wiadomości news:slrn.pl.hsg8n3.2rm.brzezibrzezi.chello.pl...
[...]

masz cos fajnego na symbiana? nie chce javy,;)

--
Pozdrawiam, Bartek

Data: 2010-04-17 02:26:09
Autor: Brzezi
Wasze rekordy w spalaniu?
pią, 16 kwi 2010 o 15:40 GMT, Bartek napisał(a):

Od tego sa odpowiednie programy na komorke, w pisujesz w 5sek zaraz po
tankowaniu, i masz cala chistorie..., wbrew pozorom przydaje sie...

masz cos fajnego na symbiana? nie chce javy,;)

WM albo android Pozdrawiam
Brzezi

Data: 2010-04-15 12:59:40
Autor: Katanka
Wasze rekordy w spalaniu?
Massai wrote:

2 litry???
U mnie na jednej stacji przy tankowaniu do 4 odbicia, wchodzi niecałe
pół litra więcej niż do pierwszego.

U mnie 2 literki równo :) Baczek 70l.

Data: 2010-04-15 12:31:05
Autor: Massai
Wasze rekordy w spalaniu?
Katanka wrote:

Massai wrote:

> 2 litry???
> U mnie na jednej stacji przy tankowaniu do 4 odbicia, wchodzi
> niecałe pół litra więcej niż do pierwszego.

U mnie 2 literki równo :) Baczek 70l.

No - to po prostu zależy od pistoletu i konstrukcji wlewu w danym
samochodzie.

--
Pozdro
Massai

Data: 2010-04-15 22:45:22
Autor: DooMiniK
Wasze rekordy w spalaniu?
On 2010-04-15 13:31, Massai wrote:
Katanka wrote:

Massai wrote:

[...]

Pamiętaj, że na 'odbijaniu' można stracić najwięcej pieniędzy.

--
Dominik

Data: 2010-04-15 16:56:23
Autor: Paweł K. Brodziak
Wasze rekordy w spalaniu?
Massai pisze:

2 litry???
U mnie na jednej stacji przy tankowaniu do 4 odbicia, wchodzi niecałe
pół litra więcej niż do pierwszego.

A u mnie na ten przykład od pierwszego odbicia do wlania "pod korek" wejdzie jeszcze 5 litrów. Zbiornik 90 l. Pomocne jest przy tym intensywne bujanie nadwoziem w celu lepszego odpowietrzenia baku.
Zamiast bujania przydaje się również niewielka rampa pod koła po stronie wlewu.

PKB

Data: 2010-04-15 17:52:50
Autor: Brzezi
Wasze rekordy w spalaniu?
czw, 15 kwi 2010 o 16:56 GMT, Paweł K. Brodziak napisał(a):

wejdzie jeszcze 5 litrów. Zbiornik 90 l. Pomocne jest przy tym intensywne bujanie nadwoziem w celu lepszego odpowietrzenia baku.
Zamiast bujania przydaje się również niewielka rampa pod koła po stronie wlewu.

bujanie ani nic nie jest potrzebne, wystarczy wlewac paliwo bardzo powoli,
wtedy wejdzie pod sam korek, trzeba uwazac aby nie ulac paliwa

Pozdrawiam
Brzezi

Data: 2010-04-15 21:48:55
Autor: MaćkuPićku
Wasze rekordy w spalaniu?
W dniu 2010-04-15 12:20, Massai pisze:

Bardziej wiarygodne dla długoterminowego mierzenia jest po prostu
zliczanie kolejnych tankowań. Tylko komu się chce...

www.spritmonitor.de
motonotes.pl
motostat.pl

Tysiące samochodów.
Komuś się chce.....
--
Maciek "Sołtys"
Kraków

Data: 2010-04-15 22:44:24
Autor: DooMiniK
Wasze rekordy w spalaniu?
On 2010-04-15 10:35, LEPEK wrote:
DooMiniK pisze:

[...]

Po zatankowaniu resetuję komputer. Mam wtedy wyświetlone na ile litrów
starczy paliwa. Na standardowych dystrybutorach pokazuje mi, że mogę
przejechać jakieś 640km (Ford Focus 2009, 1.8 TDI). Na kilku
"wybadanych" dystrybutorach mogę zalać dużo więcej. Godzinę temu
tankowałem, udało mi się dobić do 790km. Następnym razem spróbuję do
800km ;)

--
Dominik

Data: 2010-04-16 00:28:42
Autor: V-Tec
Wasze rekordy w spalaniu?
DooMiniK pisze:
[..]
[...]

nie wiem jak w fordzie, ale u mnie zasięg zależy od średniego zużycia z ostatnich około 20 kilometrów. Pojeździj emerycko i wtedy zatankuj. Chyba, że po resecie ustawia jakieś początkową wartość zużycia paliwa do wyznaczania zasięgu.

--
pozdr,
W.

Data: 2010-04-16 08:06:03
Autor: Katanka
Wasze rekordy w spalaniu?
V-Tec wrote:
DooMiniK pisze:
[..]
[...]

W Fordzie są dwa resety:

- reset ogólny
- reset wybranej wartości (np. średnie spalanie, śr. prędkość)

Reset ogólny załatwia definitywnie sprawę zasięgu i u mnie komputerem pokazuje zawsze tyle samo, czyli 730km.

Data: 2010-04-17 11:49:03
Autor: DooMiniK
Wasze rekordy w spalaniu?

Data: 2010-04-15 08:51:22
Autor: bratPit[pr]
Wasze rekordy w spalaniu?

Jakie są wasze rekordy w spalaniu?

Ja uzyskałem na trasie 600 km wynik 3,33 litra na 100 km.

Astra 75KM, średnie spalanie w/g BC 17,1L/100km (BC nie myli się zwykle więcej niż +/- 0,2L/100km), Kraków w korkach,

brat

Data: 2010-04-15 08:59:04
Autor: Katanka
Wasze rekordy w spalaniu?
Filip KK wrote:
Jakie są wasze rekordy w spalaniu?

Ja uzyskałem na trasie 600 km wynik 3,33 litra na 100 km.

2.5T benzyna, masa 1.6t + 2 pasażerów.

Trasa 600km Giżycko-Bielsko, przejazd przez centrum Warszawy

7,7l/100km

Data: 2010-04-15 09:16:46
Autor: Gabriel'Varius'
Wasze rekordy w spalaniu?
Użytkownik Katanka napisał:

Filip KK wrote:

[...]

Liczone z tankowan(recznie) czy wynik z komputera w aucie - czesto te wyliczenia sie b. roznia?

                Oskar Wilde

Data: 2010-04-15 00:54:09
Autor: b
Wasze rekordy w spalaniu?
Skoda Superb 3,6 V6 FSI z DSG 4x4,
butowany non stop 25 litry :-)

Data: 2010-04-15 10:12:26
Autor: Katanka
Wasze rekordy w spalaniu?
Gabriel'Varius' wrote:

7,7l/100km
Liczone z tankowan(recznie) czy wynik z komputera w aucie - czesto te
wyliczenia sie b. roznia?

Liczyłem recznie i sprawdzałem z komputerem. Kompputer pokazuje z dokładnością do 0,05l / 100km, więc jest super dokładny.

Data: 2010-04-15 09:17:10
Autor: Czarek Daniluk
Wasze rekordy w spalaniu?
Filip KK pisze:
Jakie są wasze rekordy w spalaniu?

Ja uzyskałem na trasie 600 km wynik 3,33 litra na 100 km.

Wartburg 353W - 14l/100km, jazda po DC jakieś 10 lat temu.
Gaz traktowany zero - jedynkowo.

Pozdrawiam !!

Data: 2010-04-15 13:18:52
Autor: PawelC
Wasze rekordy w spalaniu?
Filip KK pisze:
Jakie są wasze rekordy w spalaniu?

Ja uzyskałem na trasie 600 km wynik 3,33 litra na 100 km.
Rok temu w lecie, policzyłem na zasadzie "wlania pod korek",
90% w trasie, resztę to tyle co przejechać przez miasta.
Wyszło mi z obliczeń 4,8 l/100 - to dużo mniej niż producent podaje w danych.
Carisma 1.9 DiD 2001 rocznik.
A na gaz gdzie można było lubiłem wdepnąć.
Inna sprawa, że jechałem bez klimy.

Data: 2010-04-15 13:28:49
Autor: Grzegorz
Wasze rekordy w spalaniu?
Hello Filip KK !:
Jakie są wasze rekordy w spalaniu?

Ja uzyskałem na trasie 600 km wynik 3,33 litra na 100 km.

A ja kiedyś w zimie pół zbiornika (35 l) na jakieś 60 km. Średnia prędkość ok. 6 km/h.

pzdrw.
--
Grzegorz

Data: 2010-04-15 13:32:56
Autor: White Power
Wasze rekordy w spalaniu?
Golf III 1.4, 15 litrów na 100km. Escorot 1.6 90KM z LPG, 6.5 litra lpg na 100 km.

Data: 2010-04-15 14:03:08
Autor: szymo
Wasze rekordy w spalaniu?
Filip KK pisze:
Jakie są wasze rekordy w spalaniu?

Ja uzyskałem na trasie 600 km wynik 3,33 litra na 100 km.

0.0L/10km jak pchałem :P nikt mnie nie przebije :)

Data: 2010-04-15 15:58:50
Autor: Jacek
Wasze rekordy w spalaniu?
Maluch 3,8 l/100km z konieczności - w Rumunii w roku 1987 (benzyna na talony. Jak kupisz choćby litr, to cały kupon na 120 litrów przepada, a cena była 10x to, co w PRL).
Skoda Octavia 1,6 GLS 5,4l/100 km - 70-90 km/h na trasie.
Ta sama Skoda 15,5 l/100 km - A4 gaz do dechy prawie cały czas od Katowic do Wrocławia,
Jacek

Data: 2010-04-15 16:02:54
Autor: Cavallino
Wasze rekordy w spalaniu?
Użytkownik "Jacek" <nie_ma_takiego_numeru@wp.pl> napisał w wiadomości news:

Skoda Octavia 1,6 GLS 5,4l/100 km - 70-90 km/h na trasie.
Ta sama Skoda 15,5 l/100 km - A4 gaz do dechy prawie cały czas od Katowic do Wrocławia,

Mam podobnie.
Ceed 1.6 crdi - ok. 4,5 l/100 przy minimalistycznej jeździe.
Na autostradzie potrafi spalić grubo ponad 10 l.
Średnio na trasie ok.6 l.

Data: 2010-04-18 04:31:44
Autor: Borys Pogoreło
Wasze rekordy w spalaniu?

Data: 2010-04-15 16:03:29
Autor: Daniel
Wasze rekordy w spalaniu?
W dniu 15.04.2010 00:54, Filip KK pisze:
Jakie są wasze rekordy w spalaniu?

Panda 1.2 2 osoby, 520km 4.5l/100 przy prędkościach 80-130km/h. 400km
miasto o różnych porach 7-8l/100.

GrandePunto 1.4 8V 250km 5.6l/100 przy prędkościach 80-130km/h. 400km
miasto o różnych porach 7-9l/100.

Pozdrawiam
Daniel

Data: 2010-04-15 16:17:15
Autor: .Peeter
Wasze rekordy w spalaniu?
"Filip KK" wrote:
Ja uzyskałem na trasie 600 km wynik 3,33 litra na 100 km.

Mój rekord to jazda do roboty, 10 kilometrów, spalone 3,5
litra paliwa, co daje astronomiczne 35l/100.

Pozdrawiam
..Peeter

Data: 2010-04-15 16:21:38
Autor: .Peeter
Wasze rekordy w spalaniu?
"Filip KK" wrote in message news:hq5h54$b7n$1news.task.gda.pl...
Jakie są wasze rekordy w spalaniu?

A, jeszcze aktualnym autem:
Minimum: trasa 200km - średnia 4,8l/100km nie uprawiając PSJ.
Maksimum: 600km po mieście + obwodnica = 9.2l/100. :-)

Pozdrawiam
..Peeter

Data: 2010-04-15 16:35:50
Autor: =Marcos=
Wasze rekordy w spalaniu?
Ja uzyskałem na trasie 600 km wynik 3,33 litra na 100 km.

Na trasie 4250km uzyskałem wynik 0,009 litra gazu na 100km. Pojazd to rower, ale na czymś musiałem gotować.

--
Marcos
[Marek Ślusarczyk]

http://www.wyprawa.info

Data: 2010-04-15 17:28:30
Autor: fuen
1,46 l/100km
1,46 l/100km

corsa 1,3 cdti

trasa: wrocław - kraków
autostrada za TIREM  - predkosci około 90 km/h

Data: 2010-04-15 20:20:23
Autor: huri_khan
1,46 l/100km
Dnia Thu, 15 Apr 2010 17:28:30 +0200, fuen napisał(a):

1,46 l/100km

corsa 1,3 cdti

trasa: wrocław - kraków
autostrada za TIREM  - predkosci około 90 km/h

Na autostradzie holować nie wolno ;)

--
[Pozdrawiam [huri-khan][GG 177094]
[Astra G '1,6 16V] [SY]

Data: 2010-04-15 17:07:26
Autor: KJ Siła Słów
Wasze rekordy w spalaniu?
Filip KK pisze:
Jakie są wasze rekordy w spalaniu?

Ja uzyskałem na trasie 600 km wynik 3,33 litra na 100 km.

kiedys pojechalem w miejsce gdzie nie bylo stacji i musialem wrocic.

Wrocilem, na stacji gdzie tankowalem komputer prognozujac ilosc km ktore moge przejechac na (zatankowanym juz) samochodzie przy ostatnim spalaniu pokazal mi 1200 km. Co przy 60 litrowym baku daje srednia kolo 5 l/100.   I z takim zuzyciem pokonalem poprzednie 120 km.
Citroen C5 kombi, silnik 2 litry benzyna, w jedna strone zapakoawny 4 osoby plus bagaze wakacyjne, w druga ja sam.

KJ

Data: 2010-04-15 18:30:14
Autor: V-Tec
Wasze rekordy w spalaniu?
Filip KK pisze:
Jakie są wasze rekordy w spalaniu?

Peugeot 206 1.4benzyna pali tyle co o połowę cięższe 2.5l turbo katanki.

Ja uzyskałem na trasie 600 km wynik 3,33 litra na 100 km.

Gratuluję wytrwałości czy czego tam, staram się jeździć ekonomicznie, ale nie aby robić jakieś kosmiczne wyniki.

--
pozdr,
W.

Data: 2010-04-15 21:03:27
Autor: Bugatti
Wasze rekordy w spalaniu?
Użytkownik "Filip KK"  napisał w wiadomości:

Jakie są wasze rekordy w spalaniu?

Ja spaliłem kiedyś obiad....kotleta ;)

--
Bugatti

Data: 2010-04-16 07:08:55
Autor: Marcin Jan
Wasze rekordy w spalaniu?
Filip KK pisze:
Jakie są wasze rekordy w spalaniu?

Ja uzyskałem na trasie 600 km wynik 3,33 litra na 100 km.

golf v 1.9 tdi trasa katowice-ostróda 9 l/100 :)

Data: 2010-04-16 07:15:10
Autor: Gabriel'Varius'
Wasze rekordy w spalaniu?
Użytkownik Filip KK napisał:
Jakie są wasze rekordy w spalaniu?
Clio III Grandtour 1,2 TCE: trasa Jaworzno-Jarosławiec, 2 os. dorosle+ dziecko+cały czas klima+pełny bagażnik gratów, wózek dzieciecy itp. (przejazd przez Łódz, Czestochowe, Torun, korek w Swieciu) - wyszło 5,6l/100km
Zima odcinki nie wieksze niz 5 km - max 9,1l/100km
                Oskar Wilde

Data: 2010-04-16 15:55:46
Autor: Bartek
Wasze rekordy w spalaniu?
Użytkownik "Gabriel'Varius'" <gglab@USUN.TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hq8rnm$hp3$1news.onet.pl...
[...]

pare lat temu kaszel, 650, lekko grzebany - swiatek 385, przefazowaene koło rozrzadu, modyfikowany zamach pare innych dupereli w silniku,
wielka radosc, bo bylo na caly bak paliwa;)
[reszta kasy szla w grzebanie przy kaszlu],
po zatankowaniu pojechaliśmy sobie potestować nowe zawieszenie i silnik,

jakie spalanie nam wyszło,  to niewiem, ale w pare godzin zeszlo do poziomu 0 - do domu z okolicznej uliczki pchalem;)
opony sie skonczyly też przy tej okazji i szczeki, zjechane niemal do zera. ale zabawa przednia, nigdy sie nie spodziewalismy ze takim glupim autem mozna sie tak fajnie pobawic;)

--
Pozdrawiam, Bartek

Data: 2010-04-16 16:05:56
Autor: J.F.
Wasze rekordy w spalaniu?
On Fri, 16 Apr 2010 15:55:46 +0200,  Bartek wrote:
[...]

Godzin ? Nubira potrafila wyssac bak w 1.5h, aczkolwiek juz po
godzinie czlowiek zwalnial i rozgladal sie nerwowo :-)

J.

Data: 2010-04-16 15:30:35
Autor: szerszen
Wasze rekordy w spalaniu?

Użytkownik "Filip KK" <nospam@nospam.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hq5h54$b7n$1@news.task.gda.pl...

Ja uzyskałem na trasie 600 km wynik 3,33 litra na 100 km.

foka, 1,6 miasto bez korkow, jazda spokojna, 12 l na sto, ale jak sie okazuje katalizator sie poszedl....

Data: 2010-04-17 09:28:07
Autor: szwagier
Wasze rekordy w spalaniu?

Data: 2010-04-18 04:37:53
Autor: Borys Pogoreło
Wasze rekordy w spalaniu?

Data: 2010-04-18 12:54:40
Autor: Rafał Grzelak
Wasze rekordy w spalaniu?

Data: 2010-04-18 13:56:11
Autor: Bartek
Wasze rekordy w spalaniu?

Data: 2010-04-18 19:03:22
Autor: Seba
Wasze rekordy w spalaniu?

Data: 2010-04-18 20:27:24
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Wasze rekordy w spalaniu?

Data: 2010-04-18 15:02:29
Autor: cranky
Wasze rekordy w spalaniu?

Data: 2010-04-25 21:25:24
Autor: Albin
Wasze rekordy w spalaniu?
No proszę, a ja od 20 kilku lat jeżdżę samochodami (od 1,6l do 3,5l) i nigdy nie udało mi się zejść max, 0,5 l poniżej poziomu spalania katalogowego, ale ja nie kieruję się komputerkiem tylko zasadą od korka do korka na stacji benzin.

Data: 2010-05-06 22:15:30
Autor: Karol Y
Wasze rekordy w spalaniu?
Jakie są wasze rekordy w spalaniu?

Ja uzyskałem na trasie 600 km wynik 3,33 litra na 100 km.

11 kg w 3 miesiące.

--
Mateusz Bogusz

Wasze rekordy w spalaniu?