Wasze rekordy w spalaniu?

Data: 2010-04-14 23:12:33
Autor: to
Wasze rekordy w spalaniu?
Filip KK wrote:

Jakie sÄ… wasze rekordy w spalaniu?

Ja uzyskałem na trasie 600 km wynik 3,33 litra na 100 km.

22l/100 km

--
cokolwiek

Data: 2010-04-15 01:12:48
Autor: Filip KK
Wasze rekordy w spalaniu?
W dniu 2010-04-15 01:12, to pisze:

Jakie sÄ… wasze rekordy w spalaniu?

Ja uzyskałem na trasie 600 km wynik 3,33 litra na 100 km.

22l/100 km

Ale ja się spytałem i minimalne spalanie, a Wy mi wypisujecie kosmiczne liczby maksymalnego spalania :D

Data: 2010-04-14 20:54:37
Autor: Pete
Wasze rekordy w spalaniu?

"Filip KK" <nospam@nospam.pl> wrote
Ale ja się spytałem i minimalne spalanie, a Wy mi wypisujecie kosmiczne liczby maksymalnego spalania :D

Spytales sie o rekordy.  Nie doprecyzowales czy min czy max. :)

Jesli chodzi o minimum, to mi sie udalo zejsc do 7,6l/100km na odcinku 860 km w 530i.

Pozdr.

Pete

Data: 2010-04-14 23:16:36
Autor: to
Wasze rekordy w spalaniu?
Filip KK wrote:

Ale ja się spytałem i minimalne spalanie, a Wy mi wypisujecie kosmiczne
liczby maksymalnego spalania :D

Minimalne to 7l w nocy (prędkość ok. 70 km/h). ;-)

--
cokolwiek

Data: 2010-04-15 10:00:37
Autor: Brzezi
Wasze rekordy w spalaniu?
czw, 15 kwi 2010 o 01:12 GMT, Filip KK napisał(a):

W dniu 2010-04-15 01:12, to pisze:

Jakie s± wasze rekordy w spalaniu?

Ja uzyskałem na trasie 600 km wynik 3,33 litra na 100 km.

22l/100 km

Ale ja się spytałem i minimalne spalanie, a Wy mi wypisujecie kosmiczne liczby maksymalnego spalania :D

Minimalne? mialem kilka tankowan temu: 18.6l/100, ale mysle ze to byl blad na poziomie
tego ze wczesniej odbilo przy tankowaniu, bo wiecej takie spalanie juz nie
chce sie powtorzyc :)

Pozdrawiam
Brzezi

Data: 2010-04-18 20:37:42