Wasze zdanie na temat wymiany w FB

Data: 2009-10-30 14:13:22
Autor: s
Wasze zdanie na temat wymiany w FB
pawel.ad pisze:
Witam!
Jestem nowy w FB i chciałbym usłyszeć wasze zdanie odnośnie trade'u:
Al Jefferson + Joe Johnson za Dwayne Wade + Stephen Curry

Gram w ROTO i skupiam się na BLK REB i PTS. Odpuściłem kompletnie FT%
i FG%.

Mój team:
Jason Kidd
Dwyane Wade
Stephen Curry
Josh Smith
Chris Bosh
David West
Brook Lopez
Marcus Camby
Shawn Marion
Wilson Chandler
DeJuan Blair
Ron Artest
Tony Parker

Wiem że D-Wade będzie kręcił boskie staty, ale on za Jeffersona i
Johnsona... Ciężki orzech do zgryzienia...

1. Dlaczego odpusciles ratia?
2. Nie boisz sie kiepskiego stanu zdrowia Ala?

Pozdr

Data: 2009-10-30 06:24:26
Autor: pawel.ad
On 30 Paź, 14:13, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
pawel.ad pisze:

> [...]

> Johnsona... Ciężki orzech do zgryzienia...

1. Dlaczego odpusciles ratia?
2. Nie boisz sie kiepskiego stanu zdrowia Ala?

odpuściłem bo zgarnąłem Wade który ma masę bloków jak an Guarda;
stwierdziłem że skupie się na tej kategorii skoro już go mam; za nim
poszedł Smith którego na początku nie chciałem właśnie za względu na
0.500% za wolnych i kiepską z FG, ale jak zobaczyłem że miał sporo
blokół i zbiórek...

kompletny noob w FB i tym bardziej w ROTO; wszystko co wiem
dowiedziałem się z serii artykułów o FB na http://zawszepopierwsze.bloog.pl/
wszystkie porady, każda krytyka mile widzana... ;]

Data: 2009-10-30 14:39:38
Autor: s
Wasze zdanie na temat wymiany w FB

odpuściłem bo zgarnąłem Wade który ma masę bloków jak an Guarda;

Ale i FT znosne, przy duzej ilosc oddanych.

[...]

OK, to masz jednego gracza, ktory kaleczy %ty.
I wiekszosc teamow ma takich, ba, w ilosci pewnie wiekszej i przy wiekszym wolumenie.
Np wlasciciel Dwighta moze tankowac FT, Tobie wrecz nie wypada :-)

kompletny noob w FB i tym bardziej w ROTO; wszystko co wiem
dowiedziałem się z serii artykułów o FB na http://zawszepopierwsze.bloog.pl/
wszystkie porady, każda krytyka mile widzana... ;]

Zrodlo oczywiscie bardzo dobre :-)

A co do taktyki - trzymaj Dywana i zadnej kategorii nie odpuszczaj.

Pozdr

Data: 2009-10-30 14:14:22
Autor: s
Wasze zdanie na temat wymiany w FB

1. Dlaczego odpusciles ratia?
2. Nie boisz sie kiepskiego stanu zdrowia Ala?

3. Ile druzyn ma ta liga, ze taka paczke wyciagnales?

Pozdr

Wasze zdanie na temat wymiany w FB