Wasze zdanie na temat wymiany w FB

Data: 2009-10-30 06:14:28
Autor: Leszczur
Wasze zdanie na temat wymiany w FB
On 30 Paź, 14:08, "pawel.ad" <pawel...@gmail.com> wrote:
Witam!
Jestem nowy w FB i chciałbym usłyszeć wasze zdanie odnośnie trade'u:
Al Jefferson + Joe Johnson za Dwayne Wade + Stephen Curry

Wszystko zalezy od zdrowia Jeffersona. Ja bym Dywana nie puszczał w
takiej wymianie.

Gram w ROTO i skupiam się na BLK REB i PTS. Odpuściłem kompletnie FT%
i FG%.

No to nie wróżę oszałamiających sukcesów. Ryzykowne jest odpuszczenie
już jednej kategorii. Dwie to przepis na katastrofę.

Wiem że D-Wade będzie kręcił boskie staty, ale on za Jeffersona i
Johnsona... Ciężki orzech do zgryzienia...

Ale wyglada na to, ze Curry sroce spod ogona tez nie wypadl i jakąś
wartość w roto może mieć.
Zalezy jak duza jest liga.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-10-30 06:19:49
Autor: pawel.ad
On 30 Paź, 14:14, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:
> [...]

> Johnsona... Ciężki orzech do zgryzienia...

Ale wyglada na to, ze Curry sroce spod ogona tez nie wypadl i jakąś

9 drużyn, a Curry poza draftem lezał; tak samo jak w tym momenice
Evans i Harden... ;]
zastanawiam się czy nie wymienić Currego na Evansa...
Jeżeli w tym byście mi pomogli...; p

tak, boje się o zdrowie Ala, ale i tak mnie kusi...
dlatego pytam... ;-)

Data: 2009-10-30 07:36:26
Autor: sooobi
Wasze zdanie na temat wymiany w FB
9 drużyn, a Curry poza draftem lezał; tak samo jak w tym momenice
Evans i Harden... ;]

Biorac Evansa rozumiem odpuszczac takze as/to badz same to?:)

Data: 2009-10-30 14:50:37
Autor: wiLQ
pawel.ad napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]

Evans i Harden... ;]
zastanawiam się czy nie wymienić Currego na Evansa...

Z rookimi jest o tyle duza niewiadoma, ze tu "eksperci" moga wiedziec
tak samo niewiele jak "nooby" ;-) I tak niektorzy beda woleli rzucic
moneta na szczescie z Evansem, a inni z Currym.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-10-30 14:25:39
Autor: s
[...]

u wiLQa to przepis na podium :-)

Pozdr

Data: 2009-10-30 06:37:45
Autor: Leszczur
On 30 Paź, 14:25, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:

> No to nie wróżę oszałamiających sukcesów. Ryzykowne jest odpuszczenie
> już jednej kategorii. Dwie to przepis na katastrofę.

u wiLQa to przepis na podium :-)

Oczywiscie. Jezeli ma sie mozliwosc zalatwienia ingerencji sił
nadprzyrodzonych w ostatnich godzinach sezonu.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-10-30 14:47:57
Autor: wiLQ
Leszczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> u wiLQa to przepis na podium :-)

Oczywiscie. Jezeli ma sie mozliwosc zalatwienia ingerencji sił
nadprzyrodzonych w ostatnich godzinach sezonu.

Prosze Cie... Tak, bylo blisko, tak, w paru kategoriach udalo mi sie
wyprzedzic konkurencje doslowine o wlos, ale nie pisz jakbym nie mial na
to zadnego wplywu jak np zmiana strategii w polowie sezonu i trzymanie
sie jej do bolu i do samego konca. BTW, mam pytanie do czuciowcow, laczac tamten sezon i zeszly gdy tez w
ostatnim dniu wyprzedzilem Slawka (znow o wlos!) dlaczego nie mozna
uznac, ze jestem po prostu "clutch GMem"? ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-10-30 08:49:55
Autor: Leszczur
On 30 Paź, 14:47, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> [...]

wyprzedzic konkurencje doslowine o wlos, ale nie pisz jakbym nie mial na
to zadnego wplywu jak np zmiana strategii w polowie sezonu i trzymanie

Miales wplyw, miales nadzieje i miales najwiecej szczescia sposrod
wszystki GM'ow na tym padole łez.
Oczywiscie nie zamierzam tutaj uminiejszac roli Twojego niewatpliwego
talentu (to tak na wszelki wypadek bo zamierzam przeprowadzic z Toba
jeszcze nie jeden deal ;-) ), ale trzeba też oddać sprawiedliwość
czynnikowi X.

BTW, mam pytanie do czuciowcow, laczac tamten sezon i zeszly gdy tez w
ostatnim dniu wyprzedzilem Slawka (znow o wlos!) dlaczego nie mozna
uznac, ze jestem po prostu "clutch GMem"? ;-)

Jezeli dla poprawienia statystyk swoich ziutkow nie ograniczasz sie do
palenia swiec intencyjnych, a na przykład dzwonisz do swoich
zawodnikow i ich motywujesz to faktycznie jestes klacz GM'em ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-10-30 17:23:24
Autor: wiLQ
Wasze zdanie na temat wymiany w FB

[...] ale trzeba też oddać sprawiedliwość czynnikowi X.

To troche niesprawiedliwie oddawales ta sprawiedliwosc ;-)

> [...]

palenia swiec intencyjnych, a na przykład dzwonisz do swoich
zawodnikow i ich motywujesz to faktycznie jestes klacz GM'em ;-)

Huh? Jaki to ma zwiazek z clutch czymkolwiek?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-10-30 17:32:13
Autor: Tomasz Radko
wiLQ pisze:

[...]

Przeciez po prostu złapałeś momentum.

pzdr

TRad

Data: 2009-10-30 16:05:29
Autor: s
[...]

Nieee, jestes zwyklym piep%$$^&ym farciarzem ;-P

Pozdr

Data: 2009-10-30 08:06:39
Autor: sooobi
On 30 Paź, 16:05, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> [...]
> uznac, ze jestem po prostu "clutch GMem"? ;-)

Nieee, jestes zwyklym piep%$$^&ym farciarzem ;-P

Ale proposy wysylasz najlepsze:)

Data: 2009-10-30 16:11:03
Autor: s
Wasze zdanie na temat wymiany w FB
Nieee, jestes zwyklym piep%$$^&ym farciarzem ;-P

Ale proposy wysylasz najlepsze:)

I odpowiada na propozycje tez fajnie :-)

Pozdr

Data: 2009-10-30 17:21:14
Autor: wiLQ
s napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]
> uznac, ze jestem po prostu "clutch GMem"? ;-)

Nieee, jestes zwyklym piep%$$^&ym farciarzem ;-P

A jaka jest roznica miedzy "piep%$$^&ym farciarzem", a "clutch [...]"?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-10-30 18:34:18
Autor: s
Wasze zdanie na temat wymiany w FB
Nieee, jestes zwyklym piep%$$^&ym farciarzem ;-P

A jaka jest roznica miedzy "piep%$$^&ym farciarzem", a "clutch [...]"?

Eeeech, taki doswiadczony, a nadal nie lapie:

Jezeli ja wyjde na prosta za piec dwunasta - jestem klaczem.
Jezeli Ty - jestes "piep%$$^&ym farciarzem".

Got it?

Pozdr

Data: 2009-10-30 10:40:19
Autor: pawel.ad
Wasze zdanie na temat wymiany w FB
aha, jeszcze moja lista FA:
Fernandez - (fajny 1 mecz, ale raczej się nie powtórzy)
J. O'Neil -( też świetny 1 mecz, ale a)boje się o jego zdrowie b)
wyjątek, czy naprawdę przepracował nieźle wakacje)
A. Bogut
M. Speights
Yi Jianlian
B. Gordon - (rzeźnik, ale troche niepasuje do mojej konwencji... ;-) )
L. Deng
A. Parker
A. Morrot
T. Outlaw

Data: 2009-10-30 10:47:17
Autor: pawel.ad
Wasze zdanie na temat wymiany w FB
http://yfrog.com/9e69725071j

mój team to Red Dragons

Data: 2009-10-30 20:22:34
Autor: wiLQ
[...]

Jaki z tej listy moral? Macie za mala lige ;-)
Sila rzeczy nie mozesz miec w druzynie wszystkich solidnych zawodnikow.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-10-30 20:16:29
Autor: wiLQ
Wasze zdanie na temat wymiany w FB

Eeeech, taki doswiadczony, a nadal nie lapie:

Jezeli ja wyjde na prosta za piec dwunasta - jestem klaczem.

Got it?

Przeciez wszystko sie zgadza: to ja wyjechalem, wiec jestem klaczem ;-D

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-10-30 14:31:17
Autor: lorak
s pisze:
[...]

właśnie, trochę z Wilqiem rozmawialiśmy o moim drafcie w LE i skrytykował mnie za to, że po wzięciu Dwighta nie zatankowałem FTs.

Data: 2009-10-30 14:40:55
Autor: s
Wasze zdanie na temat wymiany w FB
u wiLQa to przepis na podium :-)

właśnie, trochę z Wilqiem rozmawialiśmy o moim drafcie w LE i skrytykował mnie za to, że po wzięciu Dwighta nie zatankowałem FTs.

A mysmy sie z L'e zastanawiali, czy podejmiesz jakies zdecydowane kroki w tym kierunku, czy nie :-)

A decyzja pewnie nie bylaby prosta zwazywszy na fakt, ze wczesniej brales Dirka.

Pozdr

Data: 2009-10-30 06:39:42
Autor: Leszczur
On 30 Paź, 14:40, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:

> [...]
> skrytykował mnie za to, że po wzięciu Dwighta nie zatankowałem FTs.

A mysmy sie z L'e zastanawiali, czy podejmiesz jakies zdecydowane kroki

Majac cichą nadzieję, że poświęcisz wszystko tylko zeby wygrzebac sie
z dołka w FT%. :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-10-30 22:58:50
Autor: wiLQ
[...]

Dlaczego nie byla prosta? Przeciez wystarczylo przed nastepnym pickiem
podjac decyzje: "sprzedaje Dirka czy Dwighta?".

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-10-30 15:02:37
Autor: wiLQ
lorak napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

właśnie, trochę z Wilqiem rozmawialiśmy o moim drafcie w LE i skrytykował mnie za to, że po wzięciu Dwighta nie zatankowałem FTs.

Oj, zabrzmialo jakbys poczul sie urazony, nie odbieraj tego osobiscie;-)

Ot nie moge sie pozbyc wrazenia, ze kazdy artykul o tytule typu "jak
walczyc w FT% z Dwightem [bez zalozenia, ze sie istotnie poprawi]" pisze
ktos kto albo nie potrafi liczyc albo zaklada, ze gra z ludzmi, ktorzy
nie maja bladego pojecia o draftowaniu w FB.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-10-30 19:22:44
Autor: lorak
wiLQ pisze:
[...]

wręcz przeciwnie. to dla mnie pewnego rodzaju nobilitacja, że zechciałeś mi wytknąć błędy :-)

Data: 2009-10-30 20:15:43
Autor: wiLQ
Wasze zdanie na temat wymiany w FB

wręcz przeciwnie. to dla mnie pewnego rodzaju nobilitacja, że zechciałeś mi wytknąć błędy :-)

ROTFL, ale i tak nie posluchales? ;-)

--
pzdr
wiLQ