Wasze zdanie na temat wymiany w FB

Data: 2009-10-30 14:39:43
Autor: wiLQ
Wasze zdanie na temat wymiany w FB
pawel.ad napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Jestem nowy w FB i chciałbym usłyszeć wasze zdanie odnośnie trade'u:
Al Jefferson + Joe Johnson za Dwayne Wade + Stephen Curry

Gram w ROTO i skupiam się na BLK REB i PTS. Odpuściłem kompletnie FT%
i FG%.

Mój team:
Jason Kidd
Dwyane Wade [...]
Josh Smith
Chris Bosh
David West
Brook Lopez
Marcus Camby
Shawn Marion [...]
Ron Artest
Tony Parker

Ja bym zaczal od tego: dlaczego uwazasz, ze odpusciles ratia skoro ta
druzyna bedziesz w czolowce FG%? Do tego w FT% prawie na pewno nie
bedziesz gorszy od druzyny z Dwightem w skladzie.
IMHO jesli cos odpusciles to trojki [jesli macie takowa kategorie].

Co do wymiany, IMHO jest dla Ciebie fajna tylko jesli:
a) uwazasz, ze Wade sie polamie, wiec rozegra mniej niz 70 gier,
b) Al bedzie zdrowy,
c) macie wiecej niz 10 aktywnych slotow.

Swoja droga, nie wiem z kim grasz, ale gratuluje draftu ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-10-30 07:19:58
Autor: pawel.ad
On 30 Paź, 14:39, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]

b) Al bedzie zdrowy,
c) macie wiecej niz 10 aktywnych slotow.

Swoja droga, nie wiem z kim grasz, ale gratuluje draftu ;-)

spory offtop się robi, ale co tam... ;-)
dzięki za wszystkie rady; trade odrzucam, i zobaczę co dziś zrobi
curry
bardziej składam się jednak do Evansa...

btw. gramy w 8 cat(bez TO), i dzięki za pochwały za draft; i też się
podoba, i jak na razie jestem 3 ze start ą 7 pkt.

btw2mógłby mi ktoś jeszcze wytłumaczyć jak to jest w tym ROTO bo
ostatnio zdałem sobie sprawę że nie do koca wiem
mianowicie pkt są przyznawane w każdej kategorii w zależności które
masz miejsce; ale przyznawane są one dziennie, tygodniowo, czy są
jakieś kolejki jak w ligach piłkarskich

Data: 2009-10-30 15:29:34
Autor: wiLQ
Wasze zdanie na temat wymiany w FB
pawel.ad napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

btw. gramy w 8 cat(bez TO),

Ale z trojkami, tak?

i dzięki za pochwały za draft; i też się
podoba, i jak na razie jestem 3 ze start ą 7 pkt.

Teraz to ma niewielkie znaczenie, roznice moga tworzyc pojedyncze
mecze... tym bardziej, ze jest rozna liczba rozegranych spotkan.

[...]

Po rozegraniu wszystkich gier przez wszystkich GMow lub, gdy nie
wszystkim sie to uda, po zakonczeniu sezonu regularnego w NBA.

Tzn fakt, ze prowadzisz w grudniu czy marcu moze cieszyc, ale raczej nie
jest jeszcze powodem do otwierania szampana ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-10-30 08:08:24
Autor: pawel.ad
On 30 Paź, 15:29, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
pawel.ad napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> btw. gramy w 8 cat(bez TO),

Ale z trojkami, tak?

> [...]

Tzn fakt, ze prowadzisz w grudniu czy marcu moze cieszyc, ale raczej nie
jest jeszcze powodem do otwierania szampana ;-)

to jak jest w takim razie liczony ranking? jeżeli punkt są dopiero pa
wszystkich meczach,,, czegoś tu nie rozumiem... ;p

Data: 2009-10-30 16:12:31
Autor: s
Wasze zdanie na temat wymiany w FB

to jak jest w takim razie liczony ranking? jeżeli punkt są dopiero pa
wszystkich meczach,,, czegoś tu nie rozumiem... ;p

Rank liczony jest na chwile obecna, tak jakby dzis byl koniec sezonu.
Znaczy - ma charakter jedynie orientacyjny i fakt, ze ja w kipie jestem dzis na dnie (jak co roku niemal zreszta o tej porze) o niczym przeciez nie swiadczy ;-(

Pozdr

Data: 2009-10-30 08:16:16
Autor: pawel.ad
On 30 Paź, 16:12, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> [...]

Znaczy - ma charakter jedynie orientacyjny i fakt, ze ja w kipie jestem
dzis na dnie (jak co roku niemal zreszta o tej porze) o niczym przeciez

ok, rozumiem; dzięki

btw. taka mysl mnie jeszcze naszła; po 1 minucie dostałem odpowiedź na
pytanie; normalnie jak w komunikatorach a nie jak na forum/grupach
dyskusyjnych..;p
ciekawe ile czasu spędzacie i jak często wchodzicie tutaj... ;p

Data: 2009-10-30 08:52:22
Autor: Leszczur
On 30 Paź, 16:16, "pawel.ad" <pawel...@gmail.com> wrote:

> [...]

dyskusyjnych..;p
ciekawe ile czasu spędzacie i jak często wchodzicie tutaj... ;p

Zeby "wchodzić" trzeba "wychodzić" ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-10-30 16:22:13
Autor: s
[...]

Czytnik mi sie na biezaco odswieza.

Pozdr

Data: 2009-10-30 16:25:50
Autor: Tomasz Radko
pawel.ad pisze:

[...]

Nie wiesz wszystkiego. Śledzimy Twoje myśli i musimy się siłą powstrzymywać, aby Ci nie odpowiadać _przed_ wysłaniem pytania.

pzdr

TRad

Data: 2009-10-30 08:51:41
Autor: Leszczur
> [...]

Znaczy - ma charakter jedynie orientacyjny i fakt, ze ja w kipie jestem
dzis na dnie (jak co roku niemal zreszta o tej porze) o niczym przeciez

A ja mam nadzieje, ze jednak w koncu swiadczy ;-)

No to z harcerskim pozrowieniem: "Darz bór" (czy jakoś tak).

L'e-szczur

Data: 2009-10-30 22:59:03
Autor: wiLQ
s napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

w kipie jestem dzis na dnie (jak co roku niemal zreszta o tej porze)

Taaaaa, mamy za soba trzy sezony keepera i tylko w ostatnim faktycznie
zaczales marnie... ergo to "jak co roku" jest lekka przesada ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-10-30 08:11:07
Autor: pawel.ad
Wasze zdanie na temat wymiany w FB
On 30 Paź, 15:29, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
pawel.ad napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> btw. gramy w 8 cat(bez TO),

Ale z trojkami, tak?

--
pzdr
wiLQ

dokładnie to:
Field Goal Percentage (FG%), Free Throw Percentage (FT%), 3-point
Shots Made (3PTM), Points Scored (PTS), Total Rebounds (REB), Assists
(AST), Steals (ST), Blocked Shots (BLK)

i 10 slotów aktywnych.
jakieś rady jeszcze? kogo wytreadować? :>

Data: 2009-10-30 08:24:30
Autor: pawel.ad
Wasze zdanie na temat wymiany w FB
jakbyście mi jeszcze powiedzieli co sądzicie o Marcusie Cambym... ;-)
generalnie jestem do niego negatywnie nastawiony, mimo bdb pierwszych
występów; boje że się połamie, i generalnie krzywo patrzę na
wszystkich graczy LAC...
na początku starałem się zrobić jakiś trade z nim, Artestem(w którego
też nie wierzę po przeprowadzce do LAL) i Parkerem za jakiego dobrego
wysokiego, ale po tych występach zaczynam się zastanawiać...

co sądzicie; robię dobrze czy źle

Data: 2009-10-30 16:33:52
Autor: Tomasz Radko
pawel.ad pisze:
[...]

Ostatnich sześć sezonów:
72
66
56
70
79
62

Wiadomo, że wszystkich meczów nie rozegra. Ale 65-70 powinien. To nie jest jakieś specjalne ryzyko (porównaj z np. takim hipotetycznym graczem: 80, 15, 75, 82, 8, 78 - o, tu miałbyś powody do obawy), ot, obniża to jego wartość i tyle. Nie sądzę, aby udało Ci się dostać za niego ekwiwalentną cenę. No i na Twoim miejscu trzymałbym się bloków, gdy zbudujesz odpowiednio dużą przewagę, _wtedy_ pomyślisz o opchnięciu jednego z blokerów, oczywiście nie do klubu zajmującego drugie czy trzecie miejsce w blokach, tylko do kogoś szukającego sposobu na przeskoczenie powiedzmy z miejsca szóstego na trzecie.

Artesta bym upchnął jak najszybciej, ktoś powinien go łyknąć za zbyt dużo. Dla mnie Artest byłby w tym sezonie niedraftowalny.

Parkera bym trzymał, jeżeli mówimy o Parkerze z SAS. No chyba żeby oferta była bardzo, bardzo.

pzdr

TRad

Data: 2009-10-30 17:18:59
Autor: wiLQ
Wasze zdanie na temat wymiany w FB
pawel.ad napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

na początku starałem się zrobić jakiś trade z nim, Artestem(w którego
też nie wierzę po przeprowadzce do LAL)

Hmmm, to dlaczego go wydraftowales? ;-)
Chyba, ze w rundzie gdy juz nie wypadalo go puscic.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-10-30 10:26:23
Autor: pawel.ad
On 30 Paź, 17:18, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]

> też nie wierzę po przeprowadzce do LAL)

Hmmm, to dlaczego go wydraftowales? ;-)
Chyba, ze w rundzie gdy juz nie wypadalo go puscic.

nie pamiętam dokładnie ale w 10-13 rundzie... myślałem że więcej osób
będzie go chciało... ;]
zastanwaiam się czy go nie wywalić na FA i mieć i T. Evansa i S.
Currego;
co o tym sądzicie, bo próbowałem wielu propozycji tradeu, ale jak
narazie nic...

Wasze zdanie na temat wymiany w FB