Waszym zdaniem?

Data: 2009-03-22 10:49:05
Autor: JanKo
Waszym zdaniem?
Agent Andrzej nadaje:

Czy Waszym zdaniem mozliwe jest (w najblizszym czasie) , ze inni
operatorzy np Orange POP , Era Tak Tak ,  wydluza waznosc konta na
polaczenia wychodzace jak to zrobil Play w swojej ofericie Fresh?

Jeśli Fresh uda się powtórzyć wejście Heyah i ściągnąć/odebrać innym milion klientów w ciągu 2-3 miesięcy (co będzie bardzo trudne bo kampania zaczyna przygasać) to Orange czy TT *zaczną* się zastanawiać nad swoją ofertą.

Ja czekam kiedy wreszcie w mojej książce pojawi się więcej numerów z Play.

Data: 2009-03-23 13:38:35
Autor: Tony
Waszym zdaniem?
Dnia Sun, 22 Mar 2009 10:49:05 +0100, JanKo napisał(a):

Jeśli Fresh uda się powtórzyć wejście Heyah i ściągnąć/odebrać innym milion klientów w ciągu 2-3 miesięcy (co będzie bardzo trudne bo kampania zaczyna przygasać)

Skąd wrażenie, że zaczyna przygasać? Nie to, żebym lubił ich reklamy, ale
wczoraj siedząc przy załączonym telewizorze w ciągu może godziny widziałem
3 spoty z Borewiczem i przeszło mi przez myśl, że reklamują to z rozmachem.

Swoją drogą rzeczywiście jadą chyba poniżej zysku na połączeniach
wychodzących, licząc na interconnect od innych sieci. 15% idzie na
dystrybucję zdrapek i starterów, ogromna kampania reklamowa to pewnie
kolekje kilka-kilkanaście procent przychodów z prepaida. Więc 20-30% to
koszty, więc z minuty do innych sieci pozostaje dla nich 20 - 23 grosze
(brutto!). Tutaj nie ma zarobku.

I tylko Heyah mogła pozwolić sobie na (kłopotliwe do osiągnięcia) 25
groszy, bo wie, że wiele z tego ruchu pozostanie u niej (Era+Heyah), za co
nie ponoszą dodatkowych kosztów.

Pozdrawiam
Tony

Waszym zdaniem?