Wataha dorżnięta

Data: 2010-04-10 14:31:09
Autor: necr0c0w
Wataha dorżnięta
Nareszcie, w dodatku definitywnie i nieodwołalnie.
Idę o zakład że w ciałach ofiar eksperci nie znajdą ani śladu polonu. Tym razem
nie był on w ogóle potrzebny i bez niego przesłanie jest dostatecznie czytelne
oraz jasne. Zresztą nawet oni w czasach kryzysu muszą ciąć koszty.
Btw. która to już w ostatnich latach likwidacja naczelnego dowództwa naszych sił
zbrojnych, druga czy trzecia? Bo rachubę straciłem....
J-23

Data: 2010-04-10 14:41:43
Autor: boukun
Wataha dorżnięta

Użytkownik <necr0c0w@gazeta.pl> napisał w wiadomości

Btw. która to już w ostatnich latach likwidacja naczelnego dowództwa naszych sił
zbrojnych, druga czy trzecia? Bo rachubę straciłem....
J-23

Waszze dowództwo jest w Afganistanie i Iraku...

boukun

Data: 2010-04-10 16:04:50
Autor:
Wataha dorżnięta
On Sat, 10 Apr 2010 14:31:09 +0200, necr0c0w@gazeta.pl wrote:

[...]

 zamilcz durniu !

--

 HeSk

Data: 2010-04-10 07:14:09
Autor: Hans Kloss
Wataha dorżnięta
On 10 Kwi, 16:04, "<heÂŽsk>" <wc15 bigbred...@interia.pl> wrote:

 zamilcz

Bo co, śmieciu, pięści  mi zębami pokaleczysz? Zbierajcie kurwy coście
posiały...
J-23

Data: 2010-04-10 16:22:58
Autor:
Wataha dorżnięta
On Sat, 10 Apr 2010 07:14:09 -0700 (PDT), Hans Kloss
<mrdevilyn@gmail.com> wrote:

> [...]

>  zamilcz

Bo co, śmieciu, pięści  mi zębami pokaleczysz? Zbierajcie kurwy coście

 jestes tepym prostakiem. grupowym durniem. WON !

--

 HeSk

Wataha dorżnięta